Er zit een instructieboekje bij een auto hoor... Is wel handig om eens in te kijken, weet je ook waar welk knopje voor is als je het eens nodig hebt.quote:Op zondag 9 mei 2010 23:00 schreef kwiwi het volgende:
Welke idioot heeft nou ook bedacht dat dat knopje naast de stoel op de grond moet zitten?
Zie het bordje: "verboden voor GSMs" op elk tankstation (ook al is dat volgens Mythbusters niet nodig).quote:Ondertussen kwamen er meer en meer auto's aanrijden en stonden we de boel te blokkeren ook nogDus eerst probeer ik m'n vriend te bellen..
Tip: lever je rijbewijs in. Serieus! Koop zo'n ding:quote:zusje: hmm.. hee wacht eens! We hebben helemaal geen licht aan!
Ik zeg ook nergens dat je het geplanned hebt.quote:
Iets met licht enzoquote:Op zondag 9 mei 2010 23:06 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wees niet bang, dat was ik niet van plan
[..]
Ja want de eerste keer de mist in gaan bij het tanken staat gelijk aan niet kunnen autorijden
Nee, dat is gewoon dom, maar als je geen licht aandoet hoor je geen rijbewijs te hebben.quote:Op zondag 9 mei 2010 23:06 schreef kwiwi het volgende:
Ja want de eerste keer de mist in gaan bij het tanken staat gelijk aan niet kunnen autorijden
Weet je dat ik PRECIES die fiets hebquote:Op zondag 9 mei 2010 23:08 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Er zit een instructieboekje bij een auto hoor... Is wel handig om eens in te kijken, weet je ook waar welk knopje voor is als je het eens nodig hebt.
[..]
Zie het bordje: "verboden voor GSMs" op elk tankstation (ook al is dat volgens Mythbusters niet nodig).
[..]
Tip: lever je rijbewijs in. Serieus! Koop zo'n ding: [ afbeelding ]!
O wacht, laat ik het anders stellen: je weet dat je een rijbewijs moet bezitten om met een motorvoertuig te mogen rijden?!![]()
![]()
![]()
Antiklacht: zie fotoboek van TS
Enquote:Op zondag 9 mei 2010 23:02 schreef PeZu het volgende:
vrouwen en techniek altijd lol![]()
dank voor het lachen
quote:Op zondag 9 mei 2010 23:02 schreef Nobu het volgende:
Hoe ben jij in godsnaam aan een rijbewijs gekomen?
quote:Op zondag 9 mei 2010 23:09 schreef Nosh het volgende:
[..]
Ik zeg ook nergens dat je het geplanned hebt..
Dus je hebt 3 liter in je auto gegooid ?quote:Op zondag 9 mei 2010 23:00 schreef kwiwi het volgende:
'Ik zeg wel stop'. Dus ik roep na 5 euro aan benzine: 'STOP!'
Geeft niks hoor, mijn moeder tankt ook nooit en rijdt al jaren autoquote:
mensen die bang zijn dat de boel ontploft door een gsmquote:Op zondag 9 mei 2010 23:08 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Er zit een instructieboekje bij een auto hoor... Is wel handig om eens in te kijken, weet je ook waar welk knopje voor is als je het eens nodig hebt.
[..]
Zie het bordje: "verboden voor GSMs" op elk tankstation (ook al is dat volgens Mythbusters niet nodig).
[..]
Tip: lever je rijbewijs in. Serieus! Koop zo'n ding: [ afbeelding ]!
O wacht, laat ik het anders stellen: je weet dat je een rijbewijs moet bezitten om met een motorvoertuig te mogen rijden?!![]()
![]()
![]()
Antiklacht: zie fotoboek van TS
Nee want uiteindelijk zat er voor 6,50 in wegens het wat late reactievermogen van zusjequote:Op zondag 9 mei 2010 23:09 schreef Vaatwasafwasmiddel het volgende:
[..]
Dus je hebt 3 liter in je auto gegooid ?
En dan verwacht je dat op je tankmetertje te zien?quote:Op zondag 9 mei 2010 23:11 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee want uiteindelijk zat er voor 6,50 in wegens het wat late reactievermogen van zusjeMaar het ging ons gewoon om het tanken dus vandaar dat ie niet volgegooid is
kwiwi weet niet dat als je onder de 5 liter blijft je gewoon weg mag rijden.quote:Op zondag 9 mei 2010 23:09 schreef Vaatwasafwasmiddel het volgende:
[..]
Je maakt haar zeker wijs dat de magische Tankfee genaamd Diesel de wagen altijd vult?quote:Op zondag 9 mei 2010 23:10 schreef Adelante het volgende:
[..]
Geeft niks hoor, mijn moeder tankt ook nooit en rijdt al jaren auto
quote:Op zondag 9 mei 2010 23:11 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Ja dat weet ik
Moet ik ook vertellen wat voor kleur ondergoed je hebt?!![]()
![]()
Er is meer benzine verbrand dan getankt tijdens deze actiequote:Op zondag 9 mei 2010 23:09 schreef Vaatwasafwasmiddel het volgende:
[..]
Je moest eerst je pinpasje erin doen enzo.. Dus jaquote:Op zondag 9 mei 2010 23:12 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
En dan verwacht je dat op je tankmetertje te zien?
Heb je trouwens nog wel betaald, of ben je zo weggereden?!
Dit is een grapje denk ikquote:Op zondag 9 mei 2010 23:13 schreef n_uniet het volgende:
[..]
kwiwi weet niet dat als je onder de 5 liter blijft je gewoon weg mag rijden.
In de auto ja.. Ik ga toch niet buiten staan in die stinkluchtquote:Op zondag 9 mei 2010 23:13 schreef Nobu het volgende:
Hoe kun je trouwens geen enkel idee hebben hoe je moet tanken, je hebt in de minimaal achtien jaren toch wel eens bij iemand in de auto gezeten die ging tanken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |