Idd, dat verschil zie ik ook niet. Je hebt hier wat onbekendere Italiaanse ploegen, bij de Tour wat Fransen ploegjes, maar van de grote ploegen zijn het toch altijd wel 8/9 bekende namen.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 15:58 schreef TheArt het volgende:
[..]
Je gaat me toch niet zeggen dat er echt veel renners zijn die jij niet kent?
Kijk dan Sporza op één.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 16:04 schreef Thomas B. het volgende:
Duurt dit geouwehoer nog lang? Ik wil fietsen zien...
Staat erin.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 16:04 schreef Wombcat het volgende:
Is er een handig manier om de vorige OP hierin te krijgen? Ik kan wel die quoten, maar dan moet ik alle tags voor de afbeeldingen weer gaan vervangen.
Die kleine ploegjes inderdaad.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 16:04 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Idd, dat verschil zie ik ook niet. Je hebt hier wat onbekendere Italiaanse ploegen, bij de Tour wat Fransen ploegjes, maar van de grote ploegen zijn het toch altijd wel 8/9 bekende namen.
Er zijn bij Colnago en vooral Androni Diquigiovanni en Acqua e Sapone toch veel renners die bekend zijn. Zeker voor jou toch welquote:Op zaterdag 8 mei 2010 16:13 schreef Szura het volgende:
[..]
Die kleine ploegjes inderdaad.
Maar als ik hier al zie dat mensen Stamsnijder niet kennen. Zoiets heb je bij de Tour toch niet snel.
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 16:21 schreef FredWielergek het volgende:
we moeten maar eens 2 giro-topics hebben, een voor nos-kijkers en een voor sporza-kijkers.
kortom: hou toch op over nos en sporza gelul.
Als ik zo kijk op die startlijst valt het inderdaad mee.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 16:17 schreef TheArt het volgende:
[..]
Er zijn bij Colnago en vooral Androni Diquigiovanni en Acqua e Sapone toch veel renners die bekend zijn. Zeker voor jou toch wel
Kruijswijk ook een goede tijd met 10.43.
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 16:26 schreef kiekooft het volgende:
Heb zojuist een klacht verzonden naar studio sport! Wat een eikels daar. Ik kijk nu brt1 en daar zie je wel het live verslag! Hoef geen reportages tezien van mart smeets!!!
Op zich zijn het niet de meest spannende renners nu die rijden, beter nu dan tijdens de favorieten.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 16:26 schreef kiekooft het volgende:
Heb zojuist een klacht verzonden naar studio sport! Wat een eikels daar. Ik kijk nu brt1 en daar zie je wel het live verslag! Hoef geen reportages tezien van mart smeets!!!
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 16:26 schreef kiekooft het volgende:
Heb zojuist een klacht verzonden naar studio sport! Wat een eikels daar. Ik kijk nu brt1 en daar zie je wel het live verslag! Hoef geen reportages tezien van mart smeets!!! Dien allemaal een klacht in bij de redaktie van studiosport!![]()
De winnaar van vorig jaar is er niet. Dus dan zullen ze Evans idd wel een 1 hebben gegeven omdat 'ie WK is.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 16:27 schreef Szura het volgende:
Is vast al gevraagd maar start Evans nou met 1 omdat hij wereldkampioen is?
Vorig jaar was het op alfabetische volgorde...
Start de kopman niet altijd met de 1 aan het einde?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 16:27 schreef Szura het volgende:
Is vast al gevraagd maar start Evans nou met 1 omdat hij wereldkampioen is?
Vorig jaar was het op alfabetische volgorde...
Nee, BMC start met 1 t/m 9. Dat komt omdat Menchov niet start en Rabo daarom niet mag starten met de nummers 1 t/m 9.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 16:32 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Start de kopman niet altijd met de 1 aan het einde?
quote:
Ik zie geen problemen. Desnoods gaan ze vanuit Brussel met de trein.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 17:26 schreef Sautor het volgende:
Hoe kan Vino opeens zo goed tijdrijden
Overigens kan de IJsland vulkaan nog eens voor gekloot gaan zorgen tijdens de verplaatsing.
Ik denk niet dat Marcel voor Evans gaat knechtenquote:Op zaterdag 8 mei 2010 15:58 schreef TheArt het volgende:
[..]
Het is sowieso de vraag hoe het met Santambrogio is na dat stukje inactiviteit. Dat gaat sowieso zijn eerste luitenant zijn met Marcel Wyss.
Nogal ja, hij rijdt het snelste tweede deel van allemaal.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 17:32 schreef wimderon het volgende:
Porte heel hard gegaan in het tweede deel alweer.
Dat zit er zeker inquote:Op zaterdag 8 mei 2010 17:35 schreef TheArt het volgende:
Als Bauke een halve minuut of minder verliest op Wiggins heeft hij het gewoon goed gedaan.
+ 12" halverwege is prima.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 17:35 schreef TheArt het volgende:
Als Bauke een halve minuut of minder verliest op Wiggins heeft hij het gewoon goed gedaan.
12 sec nu, doet het goedquote:Op zaterdag 8 mei 2010 17:35 schreef TheArt het volgende:
Moet 'ie wel morgen winnen, dus zo zeker is dat niet. Tussensprints leveren niet genoeg op denk ik.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 17:45 schreef Szura het volgende:
Laat me raden wie er na morgen het roze draagt
Van Emden 9e![]()
quote:
quote:Greipel - die vandaag als laatste van het proloogpodium rolt in de Giro - zegt dat hij bereid is om de Tour te rijden 'als de ploegleiding daarom vraagt'.
En Henderson mag ook geen secondes pakken.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 17:46 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Moet 'ie wel morgen winnen, dus zo zeker is dat niet. Tussensprints leveren niet genoeg op denk ik.
Henderson een verrassing? Als oud-baanrenner is hij voor prologen geknipt.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 18:03 schreef MarijeH het volgende:
Mooie tijdrit gezien. Grootste verrassing voor mij is toch Henderson.Bookwalter is ook een verrassing denk ik.
Even voor de mensen die Greipel graag in het roze zien. Hij kan het roze pakken, maar dan mag Greg Henderson niet in de top 3 finishen.
Inderdaad, helemaal gezien zijn staat van dienst in de koppelkoers, scratch enzovoorts.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 18:08 schreef TheArt het volgende:
[..]
Henderson een verrassing? Als oud-baanrenner is hij voor prologen geknipt.
99e, maar hij heeft de nodige fysieke problemen gekend in de aanloop.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 18:29 schreef Leatherface het volgende:
Hoeveelste is Meyer geworden? Was een beetje mijn dark horse voor vandaag, maar volgens mij heb ik verkeerd gegokt in deze.
Ah, dat verklaart het. In normale doen zou ie wel hoog kunnen eindigen in zo'n proloog.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 18:35 schreef wimderon het volgende:
[..]
99e, maar hij heeft de nodige fysieke problemen gekend in de aanloop.
Ik zie liever Henderson in het roze....dat komt me veel beter uit in m'n wielerpooltjes.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 18:03 schreef MarijeH het volgende:
Even voor de mensen die Greipel graag in het roze zien. Hij kan het roze pakken, maar dan mag Greg Henderson niet in de top 3 finishen.
Ik stond een stukje verder op, in de ruyschstraat vlak bij de nwe amstelbrug. Iedereen werd aangemoedigd maar als er een rabo en/of nederlander voorbij kwma hoorde we de golf van gejuich al vanaf de Wibautstraatquote:Op zaterdag 8 mei 2010 18:14 schreef Zwansen het volgende:
Wow, net terug uit de stad. De mensen die zeggen dat het niet leeft in Amsterdam zijn er ongetwijfeld niet geweest. Op Ceintuurbaan werd echt iedereen voluit aangemoedigd, was wel indrukwekkend vond ik. Vonden overigens ook de Nederlandse renners.
Dat er net een valpartij plaatsvindt op de plaats waar jij staat?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 18:53 schreef Bolkesteijn het volgende:
Ik ga morgen kijken ter hoogte van Austerlitz. Ben benieuwd, dikke kans natuurlijk dat het hele pak in 30 seconden voorbij is, maar je weet maar nooit.
Dat hoop ik niet natuurlijk.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 18:54 schreef Reya het volgende:
[..]
Dat er net een valpartij plaatsvindt op de plaats waar jij staat?
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 18:53 schreef Bolkesteijn het volgende:
Ik ga morgen kijken ter hoogte van Austerlitz. Ben benieuwd, dikke kans natuurlijk dat het hele pak in 30 seconden voorbij is, maar je weet maar nooit.
De hele top-10 is verdacht! (of ooit veroordeeld....), dus leuk voor hem dat hij zo goed gepresteerd heeft vandaag.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 19:40 schreef SuikerVuist het volgende:
[..]
Bookwalter had als prof nog nooit beter gedaan dan een 15e plek in een tijdrit. Erg verdacht.
Er staan vier verdachte lullo's omheen, weinig kansquote:
Ik stond van 13:30 tot 14:30 langs het parcours, begon heel rustig. Vind ik ook wel de mooiste momenten vaak. Boze Turkse bakker wilde de straat over met wat broden (he, is bestelling man!) en besloot maar 'atletisch' over de hekken te gaan. Eerste hek ging goed, tweede hek nam hij met een aanloop en knalde met z'n 120 kg (schatting) keihard tegen de hekkenquote:Op zaterdag 8 mei 2010 18:14 schreef Zwansen het volgende:
Wow, net terug uit de stad. De mensen die zeggen dat het niet leeft in Amsterdam zijn er ongetwijfeld niet geweest. Op Ceintuurbaan werd echt iedereen voluit aangemoedigd, was wel indrukwekkend vond ik. Vonden overigens ook de Nederlandse renners.
http://nos.nl/artikel/156000-kippenvel-voor-nederlanders.html
Is inderdaad niet veel als je bedenkt dat hij Evans op minuten gaat rijden in de Alpen.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:10 schreef SaintOfKillers het volgende:
Goede start van Pozzovivo, maar een minuut verloren op die 8 km.
Ze hebben best goede handel gedaan. Naast mij stond een hele familie met roze shirt, petjes etc.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:32 schreef raptorix het volgende:
GODVERER)&)&)&(*)(^&^()& dat heb ik 4 uur aan moeten horen.
Het was pure marteling, draai dat 48 uur in Guantanmao en ze bekennen allesquote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:34 schreef computergirl het volgende:
[..]
Ze hebben best goede handel gedaan. Naast mij stond een hele familie met roze shirt, petjes etc.
Wel vrijwillige marteling, dan loop je toch eventjes een stukje verder langs het parcoursquote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:35 schreef raptorix het volgende:
[..]
Het was pure marteling, draai dat 48 uur in Guantanmao en ze bekennen alles
Ik zat op kantoor, en daarvoor moest ik een uur op de watertaxi wachten op aan andere kant te komen.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:36 schreef computergirl het volgende:
[..]
Wel vrijwillige marteling, dan loop je toch eventjes een stukje verder langs het parcours![]()
JA!quote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:32 schreef raptorix het volgende:
Voor de mensen die in Amsterdam waren, werden jullie ook helemaal leip van die verkoopstandjes: BANDANAS BANDANA'S 5 EURO, VOOR 5 EURO KRIJGT U EEN ORGINELE BANDANA. 10 EURO 10 EURO VOOR 10 EURO KRIJGT U 5 ORGINELE GIRO ATTRIBUTEN.....
Ja, de hele dag dusquote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:32 schreef raptorix het volgende:
Voor de mensen die in Amsterdam waren, werden jullie ook helemaal leip van die verkoopstandjes: BANDANAS BANDANA'S 5 EURO, VOOR 5 EURO KRIJGT U EEN ORGINELE BANDANA. 10 EURO 10 EURO VOOR 10 EURO KRIJGT U 5 ORGINELE GIRO ATTRIBUTEN.....
Daar moest je inderdaad niet te dicht bijstaanquote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:32 schreef raptorix het volgende:
oh jaquote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:38 schreef raptorix het volgende:
Ik zat op kantoor, en daarvoor moest ik een uur op de watertaxi wachten op aan andere kant te komen.
En onze zoon maakte daarvan: "Roze bananen?!quote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:32 schreef raptorix het volgende:
Dat meen je niet.quote:
Dan heb je zowat naast me gestaan.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 18:52 schreef computergirl het volgende:
[..]
Ik stond een stukje verder op, in de ruyschstraat vlak bij de nwe amstelbrug. Iedereen werd aangemoedigd maar als er een rabo en/of nederlander voorbij kwma hoorde we de golf van gejuich al vanaf de Wibautstraat
Het was daar trouwens zo smal dat een meisje geraakt is door een volgauto. De spiegel tikte net de lens van haar fotocamera aan, ze werd met een bloedende neus afgevoerd.
Volgens mij voor de renners ook wel een spanned stuk, je moet daar een soort s-bocht nemen voor je de brug over de Amstel overgaat.
Gevallen.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:10 schreef SaintOfKillers het volgende:
oh veel later, volgens mij rond een uur of 17.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 21:46 schreef Sjoerd102 het volgende:
Dan heb je zowat naast me gestaan.
Heb daar gestaan tot circa 15:45u.
Hoelaat is dat ongeluk gebeurd dan?
Leuk , maar ga je ook nog wat fotos plaatsen ?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 22:05 schreef Littlecreep het volgende:
Lekker dagje gehad. Om kwart voor 12 vertrokken van huis, dus was er rond 12 uur. Lekker rustig nog kunnen verlekkeren aan de fietsen bij de bussen. Kwam zowaar Erik Zabel nog tegen, dus daar even mee op de foto gegaanTijdje staan praten met van Poppel bij Cervelo. Die wist me nog te melden dat ze in onderhandeling zijn met meerdere Nederlanders, om Cervelo nog meer Nederlandse uitstraling te geven.
Daarna even bij de start gaan kijken, waar McEwen al in de eerste bocht op zijn snufferd ging. Daarna me vermaakt met foto's maken van renners op weg naar het startpodium. O.a Rick Flens, Cunego, Engels.
Morgen waarschijnlijk even rond De Meern kijken en maandag ergens bij Leiden. Dan zijn we weer rond
McEwen viel niet, maar had gewoon materiaalpechquote:Op zaterdag 8 mei 2010 22:05 schreef Littlecreep het volgende:
Lekker dagje gehad. Om kwart voor 12 vertrokken van huis, dus was er rond 12 uur. Lekker rustig nog kunnen verlekkeren aan de fietsen bij de bussen. Kwam zowaar Erik Zabel nog tegen, dus daar even mee op de foto gegaanTijdje staan praten met van Poppel bij Cervelo. Die wist me nog te melden dat ze in onderhandeling zijn met meerdere Nederlanders, om Cervelo nog meer Nederlandse uitstraling te geven.
Daarna even bij de start gaan kijken, waar McEwen al in de eerste bocht op zijn snufferd ging. Daarna me vermaakt met foto's maken van renners op weg naar het startpodium. O.a Rick Flens, Cunego, Engels.
Morgen waarschijnlijk even rond De Meern kijken en maandag ergens bij Leiden. Dan zijn we weer rond
Ik kreeg door dat ie was gevallen, maar dat zal dan voorbarig zijn geweestquote:Op zaterdag 8 mei 2010 22:14 schreef Sautor het volgende:
[..]
McEwen viel niet, maar had gewoon materiaalpech
Slecht nieuws. Hopelijk valt die blessure mee. Was blijkbaar wel erg goed bezig voor iemand die totaal niet kan tijdrijden:quote:Op zaterdag 8 mei 2010 21:55 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Gevallen.
Wiel gleed weg op een zebra pad schaafwonden aan elleboog, heup en knie & liesblessure
In de buurt van het Olympisch Stadion stond een regelaar bij de oversteekplaats dat hele riedeltje hardop mee te schreeuwen. Heb even met 'm gepraat, dit was de enige manier waarop het voor hem nog een beetje grappig bleef want hij werd er helemaal gek vanquote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:32 schreef raptorix het volgende:
Schade valt mee, helemaal als je bedenkt dat hij nog onderuit is gegaan op het einde van de Ceintuurbaan.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:10 schreef SaintOfKillers het volgende:
Deze wilde ik nog ff quoten... Heb je de reacties van de renners allemaal gezien? Allemaal heel erg positief.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 15:01 schreef FredWielergek het volgende:
Jammer dat Flens het net niet redde.
Wat schandalig weinig publiek in wereldstad als Amsterdam.. Vorig jaar tijdens de Vuelta was Assen bomvol. Verwend volkje daar aan de amstel.
Heel irritant! Voor de rest was 't super!quote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:32 schreef raptorix het volgende:
Ik laad ze via Tinypic.com.quote:Op zondag 9 mei 2010 11:38 schreef Ambrosius het volgende:
Verzoek aan de fotoplaatsers om deze wat te resizen (thumbnails bijv.), zodat de pagina's iets beter laadbaar worden !!
Sporza begint iig eerder: 14.30u.quote:Op zondag 9 mei 2010 11:46 schreef ChrisMoneymaker het volgende:
Is er een stream die de etappe helemaal vanaf het begin uitzendt? Die van de NOS begint pas om 14.45.
Stond er nou iemand met een Zwitserse vlag aan de andere kant van de weg?!quote:Op zondag 9 mei 2010 12:40 schreef Zwansen het volgende:
Excuses voor de matige kwaliteit. Batterij van mn camera was ineens leeg dus heb maar ff een filmpje gemaakt op mn telefoon.
ja.quote:Op zondag 9 mei 2010 12:41 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Stond er nou iemand met een Zwitserse vlag aan de andere kant van de weg?!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Opeens?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 17:26 schreef Sautor het volgende:
Hoe kan Vino opeens zo goed tijdrijden
Overigens kan de IJsland vulkaan nog eens voor gekloot gaan zorgen tijdens de verplaatsing.
http://lmgtfy.com/?q=start+3e+giro+etappequote:Op zondag 9 mei 2010 13:14 schreef inZanity het volgende:
wie weet hoe laat ze morgen starten..? en waar..?
Half uurtje ongeveer.quote:Op zondag 9 mei 2010 13:48 schreef BoNi het volgende:
Hoeveel eerder komt zo'n karavaan nou ongeveer langs?
Dat gebeurd bijna nooit dat de hele etappe wordt uitgezonden.quote:Op zondag 9 mei 2010 13:52 schreef tralalala het volgende:
Hoezo wordt vandaag niet gewoon de hele etappe uitgezonden.
De bandana alleen was 5 euroquote:Op zondag 9 mei 2010 13:53 schreef ChrisMoneymaker het volgende:
10 euro! Maar 10 euro? Maar 10 euro, koop nu je Giro bandana voor maar 10 euro. Een giro bandana, de officiele bandana van de Giro voor maar 10 euro! Maar 10 euro? Maar 10 euro!
Godver.. ik hoor het nog steeds in mn hoofd..
Oh zo irritant inderdaad en die stem van dat mensquote:Op zondag 9 mei 2010 13:53 schreef ChrisMoneymaker het volgende:
10 euro! Maar 10 euro? Maar 10 euro, koop nu je Giro bandana voor maar 10 euro. Een giro bandana, de officiele bandana van de Giro voor maar 10 euro! Maar 10 euro? Maar 10 euro!
het is geen voetbal..quote:Op zondag 9 mei 2010 13:52 schreef tralalala het volgende:
Hoezo wordt vandaag niet gewoon de hele etappe uitgezonden.
Zo hee! 3 stukjes van 5%quote:Op zondag 9 mei 2010 14:05 schreef ErikT het volgende:
De route vandaag:
http://www.rondevanitalie(...)rt_giro_internet.pdf
Daar gaat t niet omquote:
Ja er zijn wel diverse mogelijkheden om de etappe een paar keer te zienquote:Op zondag 9 mei 2010 14:09 schreef ErikT het volgende:
[..]
Daar gaat t niet om![]()
Ik ga naar de Socrateslaan/Goylaan. Als ze voorbij zijn, dan naar de finish terwijl ze dat rondje om de stad maken.
15:15 geloof ik...quote:Op zondag 9 mei 2010 14:20 schreef The_Avatar het volgende:
Wanneer komt het nou op de TV? @ NL1? Nu steeds domme hockey.
En vergeet niet dat ie in een schit-te-ren-de verpakking zitquote:Op zondag 9 mei 2010 13:53 schreef ChrisMoneymaker het volgende:
Ghehe, irritant inderdaad. Je zal maar de hele dag de auto moeten besturen.quote:Op zondag 9 mei 2010 13:53 schreef ChrisMoneymaker het volgende:
Flens.quote:Op zondag 9 mei 2010 14:42 schreef Happel het volgende:
[..]
Ghehe, irritant inderdaad. Je zal maar de hele dag de auto moeten besturen.
Net wezen kijken bij Soesterberg. Kopgroep had wel een aardige voorsprong. Wie was die Raborenner?
Omdat dat gewoon Ned.1 is.quote:Op zondag 9 mei 2010 14:57 schreef vaarsuvius het volgende:
waarom krijg ik dameshockey op de giro stream?
Haha, ik hoorde het ook ja. Maffe Belgenquote:
Fietspaden kennen ze ook amper.quote:
Je hebt niks gemist... Een kwartiertje later na een vlakke etappe. Boe fucking hoe.quote:Op zondag 9 mei 2010 15:12 schreef kiekooft het volgende:
Echt triest voor woorden dat nederland nog steeds geen live verslag doet van het wielrennen! Voor live beelden moet je bij belgie(forza) zijn! Nos wat zijn jullie voor KNUPPELS!
Dat ligt niet aan Sporza, maar aan de RAI.quote:Op zondag 9 mei 2010 15:18 schreef Guppyfriend het volgende:
pfoeh, wat is de verbinding met sportza slecht, zeg...
Dat heeft weinig met Sporza te maken.quote:Op zondag 9 mei 2010 15:18 schreef Guppyfriend het volgende:
RAI.....quote:Op zondag 9 mei 2010 15:18 schreef Guppyfriend het volgende:
Het gaat nu niet alleen om de wedstrijd, maar ook om de omgeving.quote:Op zondag 9 mei 2010 15:16 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Je hebt niks gemist... Een kwartiertje later na een vlakke etappe. Boe fucking hoe.
Precies. En bovendien was het wel leuk geweest om die bergsprintjes te zien.quote:Op zondag 9 mei 2010 15:20 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Het gaat nu niet alleen om de wedstrijd, maar ook om de omgeving.
Ik vind de wedstrijd ook saai, maar ik vind het wel leuk om al die beelden te zien van een bekende omgeving.
Veel bossen op de Utrechtse Heuvelrug die de communicatie vanaf de cameramotoren naar de centrale helikopter(s) vermoeilijkt.quote:Op zondag 9 mei 2010 15:23 schreef Blik het volgende:
hoe kan het inderdaad dat de verbinding zo slecht is?
Welkom in Italië, of iig de Italiaanse tv.quote:Op zondag 9 mei 2010 15:23 schreef Blik het volgende:
hoe kan het inderdaad dat de verbinding zo slecht is?
Tja, ik denk dat de NOS ook liever dat had laten zien. Maar ze kunnen moeilijk ineens de ontknoping van en Hockeywedstrijd onderbreken. Dan zouden de hockeyfans weer gaan klagen.quote:Op zondag 9 mei 2010 15:20 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Het gaat nu niet alleen om de wedstrijd, maar ook om de omgeving.
Ik vind de wedstrijd ook saai, maar ik vind het wel leuk om al die beelden te zien van een bekende omgeving.
Dat is me ook wel bekend, maar dat het zo triest gesteld is met de Italiaanse TV is wel heel erg.quote:Op zondag 9 mei 2010 15:26 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Welkom in Italië, of iig de Italiaanse tv.
Het ligt er hier in veel steden nochtans vol mee hoor ...quote:
Wat kan daar de oorzaak van zijn ? En krijgen we nog wel iets te zien ?quote:Op zondag 9 mei 2010 15:38 schreef Libris het volgende:
De Rai helicopter heeft geen toestemming om vandaag te vliegen volgens Eurosport..
Vreemd. Toen ze bij mij overkwamen vlogen ze behoorlijk laag. Je kon ze duidelijk zien.quote:Op zondag 9 mei 2010 15:38 schreef Libris het volgende:
De Rai helicopter heeft geen toestemming om vandaag te vliegen volgens Eurosport..
Geen toestemming heeft met de Nederlandse authoriteiten te maken lijkt me. Geen beelden uit de lucht lijkt het me. Nu zitten ze te grappen op eurosport dat het sneeuwt in Nederland...quote:Op zondag 9 mei 2010 15:39 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Wat kan daar de oorzaak van zijn ? En krijgen we nog wel iets te zien ?
Wazig, want ik stond bij het vliegveld Hilversum te kijken, en in de tijd dat ik daar stond zijn er zeker twee helicopters opgestegen.quote:Op zondag 9 mei 2010 15:38 schreef Libris het volgende:
Dan loopt die gast op Eurosport (international) te blaten, maar ik heb toch nog geen beelden uit de lucht gezien..quote:Op zondag 9 mei 2010 15:46 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Wazig, want ik stond bij het vliegveld Hilversum te kijken, en in de tijd dat ik daar stond zijn er zeker twee helicopters opgestegen.
ik net nogquote:Op zondag 9 mei 2010 15:49 schreef Libris het volgende:
[..]
Dan loopt die gast op Eurosport (international) te blaten, maar ik heb toch nog geen beelden uit de lucht gezien..
Zag er mooi uitquote:Op zondag 9 mei 2010 15:55 schreef VancouverFan het volgende:
Nou als je een sluis zo in beeld kunt nemen, mag je echt wel laag vliegen hoor.
Ach welnee, nergens voor nodig. Hup Flensquote:Op zondag 9 mei 2010 15:59 schreef Ambrosius het volgende:
Nog altijd weer 5'55" voor en nog 62 km, wordt langzaam tijd om de achtervolging wat meer op gang te trekken.
Ik denk dat de tijdwaarneming wordt gedaan met de gemiddelde snelheid van het peloton over een bepaalde tijd. Die is nu duidelijk omhoog gegaan.quote:Op zondag 9 mei 2010 16:02 schreef Wombcat het volgende:
Van 5'55 naar 4'10 in een kilometer of 7 kan normaal niet. Tijdwaarneming zal wel van slag zijn.
Ik vermoed dat de mannetjes of de vlaggen op waren. Die stonden al bij één van de vele andere vluchtheuvels.quote:Op zondag 9 mei 2010 16:10 schreef El_jefe07 het volgende:
[..]
Haha, inderdaad. Waarom stond er geen mannetje met een vlag?
En toch was de sfeer en de publieke belangstelling bij de Vuelta overweldigender.quote:Op zondag 9 mei 2010 16:06 schreef VancouverFan het volgende:
er staan echt veel mensen langs de weg
Dat valt me mee. Ik dacht dat de nuchtere nederelander niet warm zou lopen voor de Giro.
Uiteindelijk vielen er maar 3 of 4 om.quote:
Ik heb ook het gevoel dat er bij de Vuelta meer een overkoepelende organisatie achter zat. Nu is het een beetje overal wat.quote:Op zondag 9 mei 2010 16:15 schreef marcodej het volgende:
[..]
En toch was de sfeer en de publieke belangstelling bij de Vuelta overweldigender.
OK, dat was lachenquote:Op zondag 9 mei 2010 15:35 schreef Quyxz_ het volgende:
Ah, we zijn op de dijk.
Ik ben weg naar buiten.
Stond je in de buurt van Wijk bij Duurstede?quote:
Ja in die bocht van 90 graden naar links bij de sluis.quote:Op zondag 9 mei 2010 16:23 schreef Felagund het volgende:
[..]
Stond je in de buurt van Wijk bij Duurstede?
Pfff... In Belgie en Frankrijk hebben ze ook genoeg struikelblokken hoor.quote:Op zondag 9 mei 2010 16:23 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Ze moeten toch echt eens ophouden met grote wielerwedstrijden door Nederland te jagen, het lijkt wel een hindernissenparcours aan het worden ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |