Moet 'ie wel morgen winnen, dus zo zeker is dat niet. Tussensprints leveren niet genoeg op denk ik.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 17:45 schreef Szura het volgende:
Laat me raden wie er na morgen het roze draagt
Van Emden 9e![]()
quote:
quote:Greipel - die vandaag als laatste van het proloogpodium rolt in de Giro - zegt dat hij bereid is om de Tour te rijden 'als de ploegleiding daarom vraagt'.
En Henderson mag ook geen secondes pakken.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 17:46 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Moet 'ie wel morgen winnen, dus zo zeker is dat niet. Tussensprints leveren niet genoeg op denk ik.
Henderson een verrassing? Als oud-baanrenner is hij voor prologen geknipt.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 18:03 schreef MarijeH het volgende:
Mooie tijdrit gezien. Grootste verrassing voor mij is toch Henderson.Bookwalter is ook een verrassing denk ik.
Even voor de mensen die Greipel graag in het roze zien. Hij kan het roze pakken, maar dan mag Greg Henderson niet in de top 3 finishen.
Inderdaad, helemaal gezien zijn staat van dienst in de koppelkoers, scratch enzovoorts.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 18:08 schreef TheArt het volgende:
[..]
Henderson een verrassing? Als oud-baanrenner is hij voor prologen geknipt.
99e, maar hij heeft de nodige fysieke problemen gekend in de aanloop.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 18:29 schreef Leatherface het volgende:
Hoeveelste is Meyer geworden? Was een beetje mijn dark horse voor vandaag, maar volgens mij heb ik verkeerd gegokt in deze.
Ah, dat verklaart het. In normale doen zou ie wel hoog kunnen eindigen in zo'n proloog.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 18:35 schreef wimderon het volgende:
[..]
99e, maar hij heeft de nodige fysieke problemen gekend in de aanloop.
Ik zie liever Henderson in het roze....dat komt me veel beter uit in m'n wielerpooltjes.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 18:03 schreef MarijeH het volgende:
Even voor de mensen die Greipel graag in het roze zien. Hij kan het roze pakken, maar dan mag Greg Henderson niet in de top 3 finishen.
Ik stond een stukje verder op, in de ruyschstraat vlak bij de nwe amstelbrug. Iedereen werd aangemoedigd maar als er een rabo en/of nederlander voorbij kwma hoorde we de golf van gejuich al vanaf de Wibautstraatquote:Op zaterdag 8 mei 2010 18:14 schreef Zwansen het volgende:
Wow, net terug uit de stad. De mensen die zeggen dat het niet leeft in Amsterdam zijn er ongetwijfeld niet geweest. Op Ceintuurbaan werd echt iedereen voluit aangemoedigd, was wel indrukwekkend vond ik. Vonden overigens ook de Nederlandse renners.
Dat er net een valpartij plaatsvindt op de plaats waar jij staat?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 18:53 schreef Bolkesteijn het volgende:
Ik ga morgen kijken ter hoogte van Austerlitz. Ben benieuwd, dikke kans natuurlijk dat het hele pak in 30 seconden voorbij is, maar je weet maar nooit.
Dat hoop ik niet natuurlijk.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 18:54 schreef Reya het volgende:
[..]
Dat er net een valpartij plaatsvindt op de plaats waar jij staat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |