quote:Op zaterdag 8 mei 2010 16:26 schreef kiekooft het volgende:
Heb zojuist een klacht verzonden naar studio sport! Wat een eikels daar. Ik kijk nu brt1 en daar zie je wel het live verslag! Hoef geen reportages tezien van mart smeets!!!
Op zich zijn het niet de meest spannende renners nu die rijden, beter nu dan tijdens de favorieten.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 16:26 schreef kiekooft het volgende:
Heb zojuist een klacht verzonden naar studio sport! Wat een eikels daar. Ik kijk nu brt1 en daar zie je wel het live verslag! Hoef geen reportages tezien van mart smeets!!!
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 16:26 schreef kiekooft het volgende:
Heb zojuist een klacht verzonden naar studio sport! Wat een eikels daar. Ik kijk nu brt1 en daar zie je wel het live verslag! Hoef geen reportages tezien van mart smeets!!! Dien allemaal een klacht in bij de redaktie van studiosport!![]()
De winnaar van vorig jaar is er niet. Dus dan zullen ze Evans idd wel een 1 hebben gegeven omdat 'ie WK is.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 16:27 schreef Szura het volgende:
Is vast al gevraagd maar start Evans nou met 1 omdat hij wereldkampioen is?
Vorig jaar was het op alfabetische volgorde...
Start de kopman niet altijd met de 1 aan het einde?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 16:27 schreef Szura het volgende:
Is vast al gevraagd maar start Evans nou met 1 omdat hij wereldkampioen is?
Vorig jaar was het op alfabetische volgorde...
Nee, BMC start met 1 t/m 9. Dat komt omdat Menchov niet start en Rabo daarom niet mag starten met de nummers 1 t/m 9.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 16:32 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Start de kopman niet altijd met de 1 aan het einde?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |