Dan heb je zowat naast me gestaan.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 18:52 schreef computergirl het volgende:
[..]
Ik stond een stukje verder op, in de ruyschstraat vlak bij de nwe amstelbrug. Iedereen werd aangemoedigd maar als er een rabo en/of nederlander voorbij kwma hoorde we de golf van gejuich al vanaf de Wibautstraat
Het was daar trouwens zo smal dat een meisje geraakt is door een volgauto. De spiegel tikte net de lens van haar fotocamera aan, ze werd met een bloedende neus afgevoerd.
Volgens mij voor de renners ook wel een spanned stuk, je moet daar een soort s-bocht nemen voor je de brug over de Amstel overgaat.
Gevallen.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:10 schreef SaintOfKillers het volgende:
Goede start van Pozzovivo, maar een minuut verloren op die 8 km.
oh veel later, volgens mij rond een uur of 17.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 21:46 schreef Sjoerd102 het volgende:
Dan heb je zowat naast me gestaan.
Heb daar gestaan tot circa 15:45u.
Hoelaat is dat ongeluk gebeurd dan?
Leuk , maar ga je ook nog wat fotos plaatsen ?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 22:05 schreef Littlecreep het volgende:
Lekker dagje gehad. Om kwart voor 12 vertrokken van huis, dus was er rond 12 uur. Lekker rustig nog kunnen verlekkeren aan de fietsen bij de bussen. Kwam zowaar Erik Zabel nog tegen, dus daar even mee op de foto gegaanTijdje staan praten met van Poppel bij Cervelo. Die wist me nog te melden dat ze in onderhandeling zijn met meerdere Nederlanders, om Cervelo nog meer Nederlandse uitstraling te geven.
Daarna even bij de start gaan kijken, waar McEwen al in de eerste bocht op zijn snufferd ging. Daarna me vermaakt met foto's maken van renners op weg naar het startpodium. O.a Rick Flens, Cunego, Engels.
Morgen waarschijnlijk even rond De Meern kijken en maandag ergens bij Leiden. Dan zijn we weer rond
McEwen viel niet, maar had gewoon materiaalpechquote:Op zaterdag 8 mei 2010 22:05 schreef Littlecreep het volgende:
Lekker dagje gehad. Om kwart voor 12 vertrokken van huis, dus was er rond 12 uur. Lekker rustig nog kunnen verlekkeren aan de fietsen bij de bussen. Kwam zowaar Erik Zabel nog tegen, dus daar even mee op de foto gegaanTijdje staan praten met van Poppel bij Cervelo. Die wist me nog te melden dat ze in onderhandeling zijn met meerdere Nederlanders, om Cervelo nog meer Nederlandse uitstraling te geven.
Daarna even bij de start gaan kijken, waar McEwen al in de eerste bocht op zijn snufferd ging. Daarna me vermaakt met foto's maken van renners op weg naar het startpodium. O.a Rick Flens, Cunego, Engels.
Morgen waarschijnlijk even rond De Meern kijken en maandag ergens bij Leiden. Dan zijn we weer rond
Ik kreeg door dat ie was gevallen, maar dat zal dan voorbarig zijn geweestquote:Op zaterdag 8 mei 2010 22:14 schreef Sautor het volgende:
[..]
McEwen viel niet, maar had gewoon materiaalpech
Slecht nieuws. Hopelijk valt die blessure mee. Was blijkbaar wel erg goed bezig voor iemand die totaal niet kan tijdrijden:quote:Op zaterdag 8 mei 2010 21:55 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Gevallen.
Wiel gleed weg op een zebra pad schaafwonden aan elleboog, heup en knie & liesblessure
In de buurt van het Olympisch Stadion stond een regelaar bij de oversteekplaats dat hele riedeltje hardop mee te schreeuwen. Heb even met 'm gepraat, dit was de enige manier waarop het voor hem nog een beetje grappig bleef want hij werd er helemaal gek vanquote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:32 schreef raptorix het volgende:
Voor de mensen die in Amsterdam waren, werden jullie ook helemaal leip van die verkoopstandjes: BANDANAS BANDANA'S 5 EURO, VOOR 5 EURO KRIJGT U EEN ORGINELE BANDANA. 10 EURO 10 EURO VOOR 10 EURO KRIJGT U 5 ORGINELE GIRO ATTRIBUTEN.....
GODVERER)&)&)&(*)(^&^()& dat heb ik 4 uur aan moeten horen.
Schade valt mee, helemaal als je bedenkt dat hij nog onderuit is gegaan op het einde van de Ceintuurbaan.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:10 schreef SaintOfKillers het volgende:
Goede start van Pozzovivo, maar een minuut verloren op die 8 km.
Deze wilde ik nog ff quoten... Heb je de reacties van de renners allemaal gezien? Allemaal heel erg positief.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 15:01 schreef FredWielergek het volgende:
Jammer dat Flens het net niet redde.
Wat schandalig weinig publiek in wereldstad als Amsterdam.. Vorig jaar tijdens de Vuelta was Assen bomvol. Verwend volkje daar aan de amstel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |