Ghehe, irritant inderdaad. Je zal maar de hele dag de auto moeten besturen.quote:Op zondag 9 mei 2010 13:53 schreef ChrisMoneymaker het volgende:
10 euro! Maar 10 euro? Maar 10 euro, koop nu je Giro bandana voor maar 10 euro. Een giro bandana, de officiele bandana van de Giro voor maar 10 euro! Maar 10 euro? Maar 10 euro!
Godver.. ik hoor het nog steeds in mn hoofd..
Flens.quote:Op zondag 9 mei 2010 14:42 schreef Happel het volgende:
[..]
Ghehe, irritant inderdaad. Je zal maar de hele dag de auto moeten besturen.
Net wezen kijken bij Soesterberg. Kopgroep had wel een aardige voorsprong. Wie was die Raborenner?
Omdat dat gewoon Ned.1 is.quote:Op zondag 9 mei 2010 14:57 schreef vaarsuvius het volgende:
waarom krijg ik dameshockey op de giro stream?
Haha, ik hoorde het ook ja. Maffe Belgenquote:
Fietspaden kennen ze ook amper.quote:
Je hebt niks gemist... Een kwartiertje later na een vlakke etappe. Boe fucking hoe.quote:Op zondag 9 mei 2010 15:12 schreef kiekooft het volgende:
Echt triest voor woorden dat nederland nog steeds geen live verslag doet van het wielrennen! Voor live beelden moet je bij belgie(forza) zijn! Nos wat zijn jullie voor KNUPPELS!
Dat ligt niet aan Sporza, maar aan de RAI.quote:Op zondag 9 mei 2010 15:18 schreef Guppyfriend het volgende:
pfoeh, wat is de verbinding met sportza slecht, zeg...
Dat heeft weinig met Sporza te maken.quote:Op zondag 9 mei 2010 15:18 schreef Guppyfriend het volgende:
RAI.....quote:Op zondag 9 mei 2010 15:18 schreef Guppyfriend het volgende:
Het gaat nu niet alleen om de wedstrijd, maar ook om de omgeving.quote:Op zondag 9 mei 2010 15:16 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Je hebt niks gemist... Een kwartiertje later na een vlakke etappe. Boe fucking hoe.
Precies. En bovendien was het wel leuk geweest om die bergsprintjes te zien.quote:Op zondag 9 mei 2010 15:20 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Het gaat nu niet alleen om de wedstrijd, maar ook om de omgeving.
Ik vind de wedstrijd ook saai, maar ik vind het wel leuk om al die beelden te zien van een bekende omgeving.
Veel bossen op de Utrechtse Heuvelrug die de communicatie vanaf de cameramotoren naar de centrale helikopter(s) vermoeilijkt.quote:Op zondag 9 mei 2010 15:23 schreef Blik het volgende:
hoe kan het inderdaad dat de verbinding zo slecht is?
Welkom in Italië, of iig de Italiaanse tv.quote:Op zondag 9 mei 2010 15:23 schreef Blik het volgende:
hoe kan het inderdaad dat de verbinding zo slecht is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |