Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
sneuquote:
daarom staat er ook een vraagtekenquote:
was alweer lang geleden dat ik die tank heb gebruiktquote:
Ja, maar ondanks dat ik 2 dagen amper online ben geweest, heb ik hem toch nog gehaaldquote:
Je hebt zitten huilen?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 11:40 schreef DaMart het volgende:
@TT: nee, thee!
[..]
Ja, maar ondanks dat ik 2 dagen amper online ben geweest, heb ik hem toch nog gehaald.
Nee, meer om het tweede deel van de bekerfinalequote:Op zaterdag 8 mei 2010 11:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Waarom zou ik huilen omdat ik bijna een KSC miste?
O, datquote:Op zaterdag 8 mei 2010 11:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee, meer om het tweede deel van de bekerfinale
Mwa, zo goed speelde Ajax nou ook weer niet, maar wel beter dan Feyenoord. En als die geldige 1-1 van El Ahmadi niet ten onrechte was afgekeurd, had je waarschijnlijk een heel andere uitslag gehadquote:Op zaterdag 8 mei 2010 11:55 schreef marcb1974 het volgende:
geflatteerd? Het had 8 of 9-1 moeten worden. T was dat ze niet echt aanzetten, maar anders
En als ajax niet al twee keer onterecht buitenspel had gekregen was het misschien toen al 3-0 geweestquote:Op zaterdag 8 mei 2010 11:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mwa, zo goed speelde Ajax nou ook weer niet, maar wel beter dan Feyenoord. En als die geldige 1-1 van El Ahmadi niet ten onrechte was afgekeurd, had je waarschijnlijk een heel andere uitslag gehad.
De eerste wedstrijd speelde Feyenoord niet onaardig, en was een aansluitingstreffer eigenlijk wel verdiend geweest. Maar goed, als je uit met 2-0 verliest, weet je dat het tegen Ajax op dit moment helaas gewoon gespeeld is, hoeveel mooie hoopgevende woorden je ook uitspreekt. Wat dat betreft is het erg jammer dat die bekerfinale over twee duels gespeeld werd. Dan had je in 1 wedstrijd meer strijd van 2 teams gehad, het is immers makkelijker om je voor 1 wedstrijd op te laden dan voor 2, zeker als na de eerste eigenlijk je kansen al verkeken zijn.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 11:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En als ajax niet al twee keer onterecht buitenspel had gekregen was het misschien toen al 3-0 geweest
Het gaat erom dat ik feyenoord echt onthutsend zwak vond, beide wedstrijden. ajax wilde gewoon niet echt om de een of andere reden.
geen idee, ik weet alleen dat de kans groot is dat ik vandaag weer in de top 100 eindigquote:Op zaterdag 8 mei 2010 18:22 schreef Fha het volgende:
Knuffel![]()
Is iedereen dood gegaan door een te veel aan zaterdag ofzo?
Tjah dat doe je zelfquote:Op zaterdag 8 mei 2010 18:23 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
geen idee, ik weet alleen dat de kans groot is dat ik vandaag weer in de top 100 eindig
* Knuffelzacht pakt scheermesjequote:
neen, daar zijn de mesjes mega duur... wil ze alleen uit de aanbieding hebbenquote:
Ik vind scheren eigenlijk wel een goed alternatief voor kansloze posts op fok plaatsenquote:
heb ik ook gedaan vandaagquote:Op zaterdag 8 mei 2010 18:35 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik vind scheren eigenlijk wel een goed alternatief voor kansloze posts op fok plaatsen
Maar daar weten ze wel heel goed hoe ze te gebruikenquote:Op zaterdag 8 mei 2010 18:31 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
neen, daar zijn de mesjes mega duur... wil ze alleen uit de aanbieding hebben
Of eigenlijk nietquote:Op zaterdag 8 mei 2010 18:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar daar weten ze wel heel goed hoe ze te gebruiken
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 18:38 schreef Fha het volgende:
[..]
Of eigenlijk nietWant die weten zich met een scherp mesje nog te snijden
![]()
Idd, echt goed zijn ze er ook weer niet inquote:Op zaterdag 8 mei 2010 18:38 schreef Fha het volgende:
[..]
Of eigenlijk nietWant die weten zich met een scherp mesje nog te snijden
![]()
ik dadelijk een kop koffie en dan naar beneden werkenquote:Op zaterdag 8 mei 2010 18:49 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
zo ff een pizza broodje eten, aankleden en kroeg in
Jij wilt aan het eind van de dag graag putjesscheppert zijn?quote:
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 18:56 schreef Fha het volgende:
[..]
Jij wilt aan het eind van de dag graag putjesscheppert zijn?
dat ik niet naar boven hoef te werkenquote:
Ach, dat ligt er ook maar aan hoe je het uitlegtquote:Op zaterdag 8 mei 2010 19:08 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat ik niet naar boven hoef te werken
waarom?quote:
Samenquote:
dat is waarquote:Op zaterdag 8 mei 2010 19:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ach, dat ligt er ook maar aan hoe je het uitlegt
ik nietquote:
Nog leuke dromen gehad?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 21:57 schreef Dr_Flash het volgende:zo, even gelegen. Wat? Oh, 2 uur geslapen, ook goed
Ohw nou prettig danquote:Op zaterdag 8 mei 2010 22:16 schreef Dr_Flash het volgende:
nee, eigenlijk alleen maar pijn![]()
straks nog even sportjournaal kijken en weer de kribbe in
quote:Top 20 in de KoffieSC-reeks op 08-05-2010
![]()
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 018 goldfinger1963
02. 015 Knuffelzacht
03. 014 marcb1974
04. 012 Fha
05. 007 DaMart
06. 004 Dr_Flash
07. 001 Symphonic
08. 001 Dropdown
09. 001 wel.o.k
10. 001 friemelaar
11. 001 rijstwafel
12. 001 ZegEensHoi
13. 001 Muck
14. 001 Nijns
quote:Top 100 van zaterdag 8 mei 2010
027. 132 Knuffelzacht
076. 073 suikertaartje
091. 064 BrandX
Eerste met 18 postsquote:
vertel mij watquote:Op zondag 9 mei 2010 01:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Eerste met 18 posts
Dat zijn er 300 minder dan er een tijd terug nodig waren
ik nou ookquote:
Dit is een betere tijdquote:
Onderdanen worden toch geacht hun bek te houden tot ze toestemming krijgen om te spreken?quote:
whehehequote:Op zondag 9 mei 2010 13:49 schreef Fha het volgende:
[..]
Onderdanen worden toch geacht hun bek te houden tot ze toestemming krijgen om te spreken?
En wanneer heb jij je daar voor het laatst aan gehouden?quote:Op zondag 9 mei 2010 13:49 schreef Fha het volgende:
[..]
Onderdanen worden toch geacht hun bek te houden tot ze toestemming krijgen om te spreken?
Uw hoogheid zwaaide. De onderdanen vertrokkenquote:
kennelijk zwaai ik verkeerdquote:Op zondag 9 mei 2010 14:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Uw hoogheid zwaaide. De onderdanen vertrokken
Nog ff oefenen met die scepter van je, aspirant-staatshoofdjequote:
* Nijns maakt Marc alsnog wakkerquote:Op zaterdag 8 mei 2010 11:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Had je me niet meteen even wakker kunnen maken?
die was ik vergetenquote:Op zondag 9 mei 2010 14:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nog ff oefenen met die scepter van je, aspirant-staatshoofdje
nijnsquote:
You are so funny my friendquote:
Ik dacht ik probeer het een keerquote:Op zondag 9 mei 2010 14:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En wanneer heb jij je daar voor het laatst aan gehouden?![]()
Ik voorspel weinig successen in jouw regeer periodequote:
daarom doe ik ook niet aan verkiezingenquote:Op zondag 9 mei 2010 14:19 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik voorspel weinig successen in jouw regeer periodeAls je zelfs je scepter al vergeet...
Straalt ook helemaal geen autoriteit uit die manquote:Op zondag 9 mei 2010 14:19 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik voorspel weinig successen in jouw regeer periodeAls je zelfs je scepter al vergeet...
friemelquote:
Nee en dat heeft hij blijkbaar zelf ook al door, daarom beslist hij maar gewoon alles zelfquote:Op zondag 9 mei 2010 14:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Straalt ook helemaal geen autoriteit uit die man
Nu maar afwachten tot het volk in opstand komtquote:Op zondag 9 mei 2010 14:21 schreef goldfinger1963 het volgende:
daarom doe ik ook niet aan verkiezingen
politiequote:Op zondag 9 mei 2010 14:38 schreef friemelaar het volgende:
De Belgische politie spoort ook nie![]()
Ga ik op een tijd dat alle fatsoenlijke mensen al lang slapen naar huis rijden, omdat ik dan veilig over straat kan.
Wordt ik aangehouden bij een verkeerscontrole............
Na grondige bestudering van de autopapieren, rijbewijs en kenteken platen vraagt die flik of ik uit de buurt kom?
Ja natuurlijk daarom heb ik Nederlandse kentekenplaten en rijbewijs![]()
"Ow nee? bent u hier voor zaken of op doorreis?"
"we zijn gaan stappen"
"en hebt u iets gedronken ? "
"Cola!"
"Dan mag u even blazen ............."
Maar goed dat ik die jus d' orange op het laatst had laten staan
een opstand word met grof geweld neergeslagenquote:Op zondag 9 mei 2010 14:39 schreef Fha het volgende:
[..]
Nee en dat heeft hij blijkbaar zelf ook al door, daarom beslist hij maar gewoon alles zelf![]()
[..]
Nu maar afwachten tot het volk in opstand komt![]()
Friem
Met die scepter die je toch vergeet bedoel je?quote:Op zondag 9 mei 2010 14:45 schreef goldfinger1963 het volgende:
een opstand word met grof geweld neergeslagen
quote:Op zondag 9 mei 2010 14:46 schreef Fha het volgende:
[..]
Met die scepter die je toch vergeet bedoel je?
Met die blote knuistjes van je zekerquote:Op zondag 9 mei 2010 14:45 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
een opstand word met grof geweld neergeslagen
quote:
ik weet nou weer waar ik dat ding heb gelatenquote:
Die ligt bij de andere sexspeeltjes?quote:Op zondag 9 mei 2010 15:06 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik weet nou weer waar ik dat ding heb gelaten
Ben benieuwd hoe hij dat allemaal opgeslagen en geordend heeft. Dat moet een grote lokomotiefloods vol met stellingen zijn of zoquote:
Nee joh, nachtkastjesquote:Op zondag 9 mei 2010 15:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe hij dat allemaal opgeslagen en geordend heeft. Dat moet een grote lokomotiefloods vol met stellingen zijn of zo
Daar gaat die heipaal van Wilma echt niet in kunnenquote:
Is Wilma de koningin?quote:Op zondag 9 mei 2010 15:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Daar gaat die heipaal van Wilma echt niet in kunnen
Wilma is de lokaal, regionaal, nationaal, Europees en Wereldkampioene tafelpoten verstoppen.quote:Op zondag 9 mei 2010 15:46 schreef Fha het volgende:
[..]
Is Wilma de koningin?Of de hofdame met extra's?
Repsectquote:Op zondag 9 mei 2010 15:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wilma is de lokaal, regionaal, nationaal, Europees en Wereldkampioene tafelpoten verstoppen.
Sinds 1963 onafgebroken.
Precies. Dat vindt de meubelindustrie ookquote:
Wat erg.. Wat is er dan? Zoveel complicaties?quote:Op zondag 9 mei 2010 14:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
You are so funny my friend![]()
![]()
Dat gaan we dit kalenderjaar niet meer meemaken
gfquote:
Neequote:Op zondag 9 mei 2010 16:47 schreef Nijns het volgende:
Enig zicht op wanneer je meer (of weer helemaal volledig) zou kunnen werken?
Ik hoop dat je huis een beetje op schiet.. Dan kan ik je tenminste ook nog lastig komen vallen zolang je nog niet zoveel kunt werkenquote:
Je mag in Utrecht ook langskomen hoor, vink nie ergquote:Op zondag 9 mei 2010 16:59 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik hoop dat je huis een beetje op schiet.. Dan kan ik je tenminste ook nog lastig komen vallen zolang je nog niet zoveel kunt werken
Weet ikquote:Op zondag 9 mei 2010 17:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je mag in Utrecht ook langskomen hoor, vink nie erg
Oh okee, ik snapquote:Op zondag 9 mei 2010 17:03 schreef Fha het volgende:
[..]
Weet ikGa ik ook zeker doen. Maar heb weer weekend OV, dus even wachten tot ik weer een wat ruimere maand heb qua centjes
Is dat niet ook deels hetzelfde?quote:
Hmm, een politiek antwoord..quote:
Gewoon lust hoorquote:
Van mij eens wat anders hequote:
Serieus? Vriendschap natuurlijk. Liefde is onzinquote:
Nee hoorquote:
quote:
Vast een hoopquote:Op zondag 9 mei 2010 17:30 schreef Nijns het volgende:
Sorry, ik dacht dat ik misschien gewoon wat gemist had
Jaquote:Op zondag 9 mei 2010 17:30 schreef Nijns het volgende:
Nee hoor, Fha en ik kunnen het gewoon heel goed vinden samenquote:Op zondag 9 mei 2010 17:30 schreef Nijns het volgende:
quote:
Goedmaakseks?quote:
Dat ik niet met fles aan de goedmaakseks gaquote:
Vermaak jij je maar met een paar asperges danquote:Op zondag 9 mei 2010 18:01 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat ik niet met fles aan de goedmaakseks ga![]()
.
Het ging toch ook niet om jouquote:Op zondag 9 mei 2010 18:01 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat ik niet met fles aan de goedmaakseks ga![]()
.
Ik was anders ook een van die 'haters' volgens fleskequote:
Ja dat wel, maar ik ga toch niet goedmaakseks aanbieden namens anderen?quote:Op zondag 9 mei 2010 18:07 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik was anders ook een van die 'haters' volgens fleske.
Die goedmaakseks is gewoon tussen jou en mij, duidelijkquote:Op zondag 9 mei 2010 18:14 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja dat wel, maar ik ga toch niet goedmaakseks aanbieden namens anderen?
quote:Op zondag 9 mei 2010 17:39 schreef MPG het volgende:
[..]Asperges
Wat ben ik blij dat die duitsers en hollanders die troep hier met kilo's tegelijk weghalen.
Je weet maar nooitquote:Op zondag 9 mei 2010 18:14 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja dat wel, maar ik ga toch niet goedmaakseks aanbieden namens anderen?
Mwa dat weet ik wel hoorquote:
Dan is het goedquote:
Eensch.quote:
goed ideequote:
Hebbie die tuthola nou al te pakken gekregen?quote:
Neequote:Op zondag 9 mei 2010 19:40 schreef Fha het volgende:
[..]
Hebbie die tuthola nou al te pakken gekregen?
Op zondag..maar toch..
mij liever een koekje bij me koffiequote:
taart is altijd goedquote:
Pfff. Lekkere baas is dat zegquote:
Kom maar halen, er is nog genoegquote:
* springt in zijn autoquote:
Vergeet je je scepter niet?quote:
die is alleen maar nodig bij een opstandquote:
quote:
* MPG reserveert twee stukken.quote:
GF zijn scepterquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
slokopquote:
quote:Op zondag 9 mei 2010 19:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik wil ook wel een tutholaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
viezerikquote:
duurde wel langquote:
Eet smakelijk.quote:Op zondag 9 mei 2010 20:05 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
duurde wel lang![]()
runderspiesen eten![]()
![]()
laters
Jij denkt dat die dingen alleen op afspraak gebeuren? Like I said before.. very little succesquote:Op zondag 9 mei 2010 19:55 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
die is alleen maar nodig bij een opstand
Ik had vandaag niet zo veel avondetenquote:
Hongerquote:Op zondag 9 mei 2010 20:12 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik had vandaag niet zo veel avondeten.
5 broodjes hamburger
Dan deed ik het op het bevrijdingsfestival netter qua avondeten... een frikandel en een softijsjequote:Op zondag 9 mei 2010 20:12 schreef MPG het volgende:
[..]
5 broodjes hamburger
Ik had slaatje van PaMuckiequote:Op zondag 9 mei 2010 20:12 schreef MPG het volgende:
[..]
5 broodjes hamburger
Zeker gezien de enorme kolenschoppen van die manquote:
Ongelofelijkquote:Op zondag 9 mei 2010 20:18 schreef MPG het volgende:
[..]
Zeker gezien de enorme kolenschoppen van die man.
Neequote:Op zondag 9 mei 2010 20:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
Scepter? Is hij er eindelijk voor uitgekomen dat hij prins carnaval is?.
Brrrr!quote:Op zondag 9 mei 2010 20:20 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee.
Hij beweert dat hij 'BatsKoning' is, en zwaait vervolgens met zijn 'scepter'.![]()
.
Hij noemt het Koning, maar het komt er eigenlijk wel op neer jaquote:Op zondag 9 mei 2010 20:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
Scepter? Is hij er eindelijk voor uitgekomen dat hij prins carnaval is?.
Ik heb niks gemist dus in de tijd dat ik niet online wasquote:Op zondag 9 mei 2010 20:20 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee.
Hij beweert dat hij 'BatsKoning' is, en zwaait vervolgens met zijn 'scepter'.![]()
.
Daar hoef je soberzo niet bang voor te zijnquote:Op zondag 9 mei 2010 20:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb niks gemist dus in de tijd dat ik niet online was.
jawel, taartquote:Op zondag 9 mei 2010 20:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb niks gemist dus in de tijd dat ik niet online was.
Ik mag hopen dat de spiesen ongeveer het enige was wat je NIET opgegeten hebtquote:
dat kloptquote:Op zondag 9 mei 2010 20:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat de spiesen ongeveer het enige was wat je NIET opgegeten hebt
Nog niet zo slecht als die van de C1000quote:Op zondag 9 mei 2010 21:31 schreef Fha het volgende:
Jeusus wat is die nieuwe reclame van Cornetto slecht zeg
Gedeelde eerste plek vind ikquote:Op zondag 9 mei 2010 21:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nog niet zo slecht als die van de C1000
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
symquote:Op zondag 9 mei 2010 21:59 schreef Symphonic het volgende:
Hoi
Morgen ben ik er weer hoor
Dit was echt zo'n van vakantie terugkom weekend
quote:Op zondag 9 mei 2010 22:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Sym
Eigenlijk zijn we allemaal jaloers op je hoor
ik ben niet jaloers op SymSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
Jeeejquote:Op zondag 9 mei 2010 22:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb een date
Naja gewoon voor een koppie koffie hoor
Met een oud-collega die ik sinds januari 2000 niet meer gezien had. Bij stom toeval kwam ik haar in maart 2008 weer tegen.naja beetje contact, ook weer vrij snel verwaterd. Toen kreeg zij een herseninfarct en brak ik mijn rug....
Soms neem je alles maar voor lief, en soms leer je je echte vrienden kennen...
Het is in Tilburg Snuggles. Iemand uit mijn vorige levenquote:Op zondag 9 mei 2010 22:38 schreef Fha het volgende:
[..]
JeeejIs het op een donderdag? Want dan kom ik even spioneren
Ja ik moet haar wel even keuren natuurlijk voor ze buurvrouw wor enzoquote:Op zondag 9 mei 2010 22:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het is in Tilburg Snuggles. Iemand uit mijn vorige leven![]()
Maar spioneer maar lekker ee n eind weg als je zin hebt
quote:Op zondag 9 mei 2010 22:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb een date
Met een oud-collega die ik sinds januari 2000 niet meer gezien had. Bij stom toeval kwam ik haar in maart 2008 weer tegen.naja beetje contact, ook weer vrij snel verwaterd. Toen kreeg zij een herseninfarct en brak ik mijn rug....
Ze is ongeveer 10½ jaar ouder dan jij. Keur zequote:Op zondag 9 mei 2010 22:42 schreef Fha het volgende:
Ja ik moet haar wel even keuren natuurlijk voor ze buurvrouw wor enzo![]()
Nou enquote:Op zondag 9 mei 2010 22:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Ze is ongeveer 10½ jaar ouder dan jij. Keur ze
Zal je toch echt naar Tilburg moeten komenquote:
quote:Op zondag 9 mei 2010 22:45 schreef Dr_Flash het volgende:
Zal je toch echt naar Tilburg moeten komen
HahahhahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Just gimme a date, place and time![]()
Ga ik wel toevallig MPG meeten ofzo
Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P
quote:Op zondag 9 mei 2010 22:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zal je toch echt naar Tilburg moeten komen
Goed. Wanneer, en waar in Tilburg?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
* MPG regelt twee kranten met kijkgaatjes, en reserveert tafeltje voor hem en Fha met goed zicht op Fles & Date.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
GMTAquote:Op zondag 9 mei 2010 22:48 schreef Fha het volgende:
[..]
Hahahhaha![]()
5 juni, stationsrestauratie Tilburg, zeg 14:00 uur. En nou geen bluf geouwehoer, dan moet je er ook wel echt zijn.quote:Op zondag 9 mei 2010 22:48 schreef Fha het volgende:
[..]
Hahahhaha![]()
quote:Op zondag 9 mei 2010 22:48 schreef Fha het volgende:
[..]
Hahahhaha![]()
quote:Op zondag 9 mei 2010 22:50 schreef MPG het volgende:
[..]
Goed. Wanneer, en waar in Tilburg?
* MPG regelt twee kranten met kijkgaatjes, en reserveert tafeltje voor hem en Fha met goed zicht op Fles & Date.
FRAME ALERTquote:
Ja dan moet ik werken sjampoo, das een zaterdagquote:Op zondag 9 mei 2010 22:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
5 juni, stationsrestauratie Tilburg, zeg 14:00 uur. En nou geen bluf geouwehoer, dan moet je er ook wel echt zijn.
IS DAT MIJN PROBLEEM??quote:Op zondag 9 mei 2010 22:53 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja dan moet ik werken sjampoo, das een zaterdag
Hij doet het expresquote:Op zondag 9 mei 2010 22:53 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja dan moet ik werken sjampoo, das een zaterdag
quote:
quote:Op zondag 9 mei 2010 22:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb een date
quote:Op zondag 9 mei 2010 22:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
5 juni, stationsrestauratie Tilburg, zeg 14:00 uur. En nou geen bluf geouwehoer, dan moet je er ook wel echt zijn.
Wake up, 1: het is Fles. 2: neutraal terrein. 3: je kunt vet snel in een trein vluchten als het niks isquote:
Daar mogen normale mensen ook komen hoor. Ik weet niet waar jij alemaal een gebiedsverbod hebt?quote:
dat is waarquote:Op zondag 9 mei 2010 23:09 schreef Fha het volgende:
[..]
Wake up, 1: het is Fles. 2: neutraal terrein. 3: je kunt vet snel in een trein vluchten als het niks is
geen meerquote:Op zondag 9 mei 2010 23:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Daar mogen normale mensen ook komen hoor. Ik weet niet waar jij alemaal een gebiedsverbod hebt?
Dan moet je naar Muck toe. Ik heb nog niet alles opgevretenquote:Op zondag 9 mei 2010 23:13 schreef goldfinger1963 het volgende:
ik heb ineens zin in taart![]()
klein probleem is dat ik die niet hier heb
Godverquote:
dat is me te ver rijdenquote:Op zondag 9 mei 2010 23:25 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan moet je naar Muck toe. Ik heb nog niet alles opgevreten.
We gaan geen kindjes maken of zo hoorquote:
Eftelingquote:Op zondag 9 mei 2010 23:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
We gaan geen kindjes maken of zo hoor
Maar ik had (en idd al sinds 2008) nooit gedacht dat ZIJ mijn laatste levende connectie met de Efteling zou worden
Ik heb ooit nogeens een collectoie aangelegd van uitspraken van klantenquote:
Kochten die ook patat "voor een cadeautje"?quote:Op zondag 9 mei 2010 23:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb ooit nogeens een collectoie aangelegd van uitspraken van klanten
quote:Top 20 in de KoffieSC-reeks op 09-05-2010
![]()
01. 049 Dr_Flash
02. 042 Fha
03. 041 goldfinger1963
04. 019 MPG
05. 013 Muck
06. 010 Nijns
07. 008 marcb1974
08. 005 DaMart
09. 003 Knuffelzacht
10. 002 friemelaar
11. 001 Symphonic
quote:Top 100 van zondag 9 mei 2010
76. 084 goldfinger1963
82. 077 Dr_Flash
Daar is anders niets van te merkenquote:Op maandag 10 mei 2010 09:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik sliep ook niet uit vandaag hoor... ben al anderhalf uur aan het werk.
Dan nog heb ik er niets van gemerktquote:Op maandag 10 mei 2010 10:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
Die anderhalf uur waren ook al voorbij toen ik dat postte!
Nu wel!quote:Op maandag 10 mei 2010 10:07 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan nog heb ik er niets van gemerkt.
*Kuch* fcttk *kuch*
en waaruit concludeer je dat?quote:
Symquote:
was het maar waar, ik heb 55 mailtjes voor me liggen die ik nog moet beantwoorden, wat helaas niet gaat omdat de mailtjes en telefoontjes sneller binnenkomen dan mijn computer het kan verwerken.quote:
Omdat iedereen te druk is met werkwerkwekr denkt hij dat we slapen. Vanwege gebrek aan koffie, denk ik.quote:
de drukte op de weg, de aanwezige hier op kantoor en de drukte op KSC.quote:
dat ookquote:Op maandag 10 mei 2010 10:35 schreef MPG het volgende:
[..]
Omdat iedereen te druk is met werkwerkwekr denkt hij dat we slapen. Vanwege gebrek aan koffie, denk ik.
wokquote:
conclusie meer koffie drinkenquote:
ik zit er iig ook aanquote:Op maandag 10 mei 2010 11:00 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dan gaan we nog maar eens een bakkie halen
quote:
dan zal je het nodig hebben gehadquote:Op maandag 10 mei 2010 11:04 schreef friemelaar het volgende:
[..]
betrapt , heb vanaf half negen gisteravond op de bank geslapen tot nu toe
![]()
's morgens samen
bengelquote:Op maandag 10 mei 2010 11:13 schreef Bengeltje het volgende:
Allemaal.![]()
om de hoestjes wat te minderen.
Dat denk ik ook GF,quote:Op maandag 10 mei 2010 11:07 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dan zal je het nodig hebben gehad![]()
friemel
de verkoudheid tiert weer welig, ik heb hem ook.quote:Op maandag 10 mei 2010 11:13 schreef Bengeltje het volgende:
Allemaal.![]()
om de hoestjes wat te minderen.
Weekend?quote:
Veel plezier.quote:Op maandag 10 mei 2010 11:14 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Dat denk ik ook GF,
Mar nu moet al als de donder gaan werken deus laterssss allemaal
Nogal, al gaat het vandaag al een stuk beter dan afgelopen dagen.quote:Op maandag 10 mei 2010 11:14 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
de verkoudheid tiert weer welig, ik heb hem ook.
bengel
friem![]()
werk ze friemelquote:Op maandag 10 mei 2010 11:14 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Dat denk ik ook GF,
Mar nu moet al als de donder gaan werken deus laterssss allemaal
quote:Op maandag 10 mei 2010 11:16 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Weekend?Ik blijf dat vergeten bij jou.
![]()
bij mij begint het netquote:Op maandag 10 mei 2010 11:16 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Nogal, al gaat het vandaag al een stuk beter dan afgelopen dagen.![]()
jij ook beterschapjes.
Kopje koffie?quote:Op maandag 10 mei 2010 12:09 schreef Symphonic het volgende:
Zo pfffffffffffff ik ben er doorheen.
Het lijkt wel maandag vandaag.....
Fhaquote:
Muckiequote:
Voor jou altijd, jeweet!quote:
Haiquote:
Ja, maar ik had het tegen Symquote:Je kent me toch? Ik wil altijd koffie.
fhaquote:
muckquote:
dat idee heb ik nietquote:Op maandag 10 mei 2010 12:09 schreef Symphonic het volgende:
Zo pfffffffffffff ik ben er doorheen.
Het lijkt wel maandag vandaag.....
dat kloptquote:Op maandag 10 mei 2010 12:35 schreef Muck het volgende:
Wat duurt het tegenwoordig lang voor een topic vol is zeg
Eindelijk snapt men het , het is SLOWWWWWWW chat.quote:Op maandag 10 mei 2010 12:35 schreef Muck het volgende:
Wat duurt het tegenwoordig lang voor een topic vol is zeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |