Onderdanen worden toch geacht hun bek te houden tot ze toestemming krijgen om te spreken?quote:
whehehequote:Op zondag 9 mei 2010 13:49 schreef Fha het volgende:
[..]
Onderdanen worden toch geacht hun bek te houden tot ze toestemming krijgen om te spreken?
En wanneer heb jij je daar voor het laatst aan gehouden?quote:Op zondag 9 mei 2010 13:49 schreef Fha het volgende:
[..]
Onderdanen worden toch geacht hun bek te houden tot ze toestemming krijgen om te spreken?
Uw hoogheid zwaaide. De onderdanen vertrokkenquote:
kennelijk zwaai ik verkeerdquote:Op zondag 9 mei 2010 14:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Uw hoogheid zwaaide. De onderdanen vertrokken
Nog ff oefenen met die scepter van je, aspirant-staatshoofdjequote:
* Nijns maakt Marc alsnog wakkerquote:Op zaterdag 8 mei 2010 11:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Had je me niet meteen even wakker kunnen maken?
die was ik vergetenquote:Op zondag 9 mei 2010 14:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nog ff oefenen met die scepter van je, aspirant-staatshoofdje
nijnsquote:
You are so funny my friendquote:
Ik dacht ik probeer het een keerquote:Op zondag 9 mei 2010 14:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En wanneer heb jij je daar voor het laatst aan gehouden?![]()
Ik voorspel weinig successen in jouw regeer periodequote:
daarom doe ik ook niet aan verkiezingenquote:Op zondag 9 mei 2010 14:19 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik voorspel weinig successen in jouw regeer periodeAls je zelfs je scepter al vergeet...
Straalt ook helemaal geen autoriteit uit die manquote:Op zondag 9 mei 2010 14:19 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik voorspel weinig successen in jouw regeer periodeAls je zelfs je scepter al vergeet...
friemelquote:
Nee en dat heeft hij blijkbaar zelf ook al door, daarom beslist hij maar gewoon alles zelfquote:Op zondag 9 mei 2010 14:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Straalt ook helemaal geen autoriteit uit die man
Nu maar afwachten tot het volk in opstand komtquote:Op zondag 9 mei 2010 14:21 schreef goldfinger1963 het volgende:
daarom doe ik ook niet aan verkiezingen
politiequote:Op zondag 9 mei 2010 14:38 schreef friemelaar het volgende:
De Belgische politie spoort ook nie![]()
Ga ik op een tijd dat alle fatsoenlijke mensen al lang slapen naar huis rijden, omdat ik dan veilig over straat kan.
Wordt ik aangehouden bij een verkeerscontrole............
Na grondige bestudering van de autopapieren, rijbewijs en kenteken platen vraagt die flik of ik uit de buurt kom?
Ja natuurlijk daarom heb ik Nederlandse kentekenplaten en rijbewijs![]()
"Ow nee? bent u hier voor zaken of op doorreis?"
"we zijn gaan stappen"
"en hebt u iets gedronken ? "
"Cola!"
"Dan mag u even blazen ............."
Maar goed dat ik die jus d' orange op het laatst had laten staan
een opstand word met grof geweld neergeslagenquote:Op zondag 9 mei 2010 14:39 schreef Fha het volgende:
[..]
Nee en dat heeft hij blijkbaar zelf ook al door, daarom beslist hij maar gewoon alles zelf![]()
[..]
Nu maar afwachten tot het volk in opstand komt![]()
Friem
Met die scepter die je toch vergeet bedoel je?quote:Op zondag 9 mei 2010 14:45 schreef goldfinger1963 het volgende:
een opstand word met grof geweld neergeslagen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |