quote:Op vrijdag 7 mei 2010 23:23 schreef Anonymousz het volgende:
helemaal niks voor stacey helemaal niks voor stacey
hi ha ho
En terecht, ga er maar aan staan, zingen en dansen, menig artiest lukt dat niet.quote:
Erik een LUL, en Angela compleet omgeloofwaardig.quote:
Van die twee vals zingende ook niet.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 23:23 schreef Tinkepink het volgende:
Helemaal terecht dit. Ze zing prachtig, maar volgens mij hoor je in de toekomst nooit meer van haar.
Ongelooflijk dat iedereen hier voor Danielle isquote:Op vrijdag 7 mei 2010 23:23 schreef Karina het volgende:
Oh ik zie dat ik nog een mede-fan heb, tinkepink
Pik op een slagroomtaartquote:
Diegene die dat verzonnen hebben worden er erg rijk van.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 23:24 schreef Karina het volgende:
En dat pakje van Stacey, ik kan er echt niet over uit, hoe verzin je het.
En beide doen ze niet goed. Kunnen ze beter 1 van de 2 doen.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 23:24 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
En terecht, ga er maar aan staan, zingen en dansen, menig artiest lukt dat niet.
Ja, dus dit maakt ook niet uit.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 23:24 schreef bbfakir het volgende:
Het is toch de bedoeling dat de beste doorgaat?
13 in een dozijn meisje inderdaad.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 23:23 schreef Tinkepink het volgende:
Helemaal terecht dit. Ze zing prachtig, maar volgens mij hoor je in de toekomst nooit meer van haar.
Laat me raden, je bent homo?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 23:24 schreef Latina-Loca het volgende:
DANIELLE IS EINDELIJK EENS OPGEROT!
FINALLY!
raar. dom fake wijfie
Maar ze is wel cutequote:
iedereen denk ikquote:
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 23:24 schreef Laysa het volgende:
Mooi! Ke! Danielle dr uit....tot de volgende keer
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 23:24 schreef bbfakir het volgende:
Het is toch de bedoeling dat de beste doorgaat?
komt door angelaquote:Op vrijdag 7 mei 2010 23:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Viespeuk, zit je daar de hele tijd op te letten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |