SPOILER: Biografie van Lady GaGaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Live:
Tijdens haar Monster Ball tour kan ze Europa natuurlijk niet missen!
10/05: Caroline Arena Hamburg, Duitsland
11/05: 02 Arena Berlin, Duitsland
15/05: Gelredome Arnhem, Nederland -> klik voor tickets
17/05: Sportpaleis Antwerpen, België
18/05: Sportpaleis Antwerpen, België
* Dit zijn de dichts bijzijnde voor de gemiddelde FOK!ker, kijk voor de hele tourdata op LadyGaGa.com
Wir sind dabei:
01. Isetmyfriendsonfire![]()
02. Cee
03. Maartel
04. sinaasappelsapje
05. godigita
06. M.irr
07. Labbit
08. portabel
09. Kanya
10. Prego
11. ampburner
12. Yannick567
13. Appelsjap
14. ScottTracy
15. Rechterbal
16. Chelle23
17. dolfg
18. CherryLips
* vul de lijst aan in een post als je ook gaat
Links:
Lady GaGa official
Lady GaGa @ twitter
Lady GaGa @ Myspace
Lady GaGa @ iTunes
[Fan]Lady-Gaga.net
[Fan] GaGaDaily.com
Videoclips
Vorig topics:
Het grote Lady Gaga fantopic
Het grote Lady Gaga fantopic #2
Lady GaGa #3 | | We're k-k-kinda busy
Lady GaGa #4 || 15.05 / 15.05 / 15.05
Deze OP is hier te vinden.
[ Bericht 0% gewijzigd door Isetmyfriendsonfire op 09-05-2010 01:41:59 (uperstar upon its release in 2008. Born Stefani Ge) ]
Het publiek is echt verschrikkelijk, maar het optreden zelf is geweldigquote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:29 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Vind ik niet, het publiek daar is verschrikkelijk. Ze heeft veel mooiere piano-optredens gedaan, imo.
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:05 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Wir sind dabei:
01. Isetmyfriendsonfire
Bij ons in NL?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:14 schreef Yannick567 het volgende:
Er gaan geruchten ten ronde dat ze volgende week vrijdag ook in x-factor optreed
Deze vind ik bijvoorbeeld prachtig:quote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:07 schreef Tegan het volgende:
[..]
Het publiek is echt verschrikkelijk, maar het optreden zelf is geweldig. Heb hem lange tijd op repeat gehad
.
Heb je misschien linkjes naar betere piano-optredens?
In Nederland ja. Ik las op Hyves van Jeroen Kijkindevegte dat de platenmaatschappij van GaGa dat doorgeschemerd had. Zou best kunnen denk, aangezien dat maar een dag voor haar concert in Nederland isquote:
ik hoop hetquote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:14 schreef Yannick567 het volgende:
Er gaan geruchten ten ronde dat ze volgende week vrijdag ook in x-factor optreed
jeejquote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:18 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Ja, al haar fans zijn Little Monsters. En GaGa is Mama Monster.
quote:Fight and push harder for what you believe in, you'd be surprised, you are much stronger than you think. #Alejandro. American Idol.
11:21 PM Apr 28th via web
quote:gagadaily
You know I never post illegal download links to Gaga's music, but the studio version of "Future Love" just leaked and I can't resist!
1 minute ago via web
quote:
Nicequote:
Ik ook niet, en zij zelf ook niet, haha.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:45 schreef NotYou het volgende:
[..]
NiceHad ik overigens niet verwacht van gagadaily.
Gelukkig is het "burn exclusive" geroep hier beperkt gebleven tot 1 keer, al vind ik zelfs dat zonde.![]()
Future Love
Mijn nieuwsgierigheid is sterker dan ik ben.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:26 schreef Lesl het volgende:
Ik zou dat echt niet kunnen luisteren he.Pauperkwaliteit, onofficieel, etc. Ik wacht wel tot ie uitkomt :p
Klinkt goedquote:
Trek 't je niet aan, je bent een awesome fanquote:Op vrijdag 7 mei 2010 22:19 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Meteen maar een Wikipagina gemaakt voor deze OP.
En ik voel me een spammer.
Awh.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 22:21 schreef Lesl het volgende:
[..]
Trek 't je niet aan, je bent een awesome fan
Volgens mij zijn dit de nummers die ze heeft geschreven toen ze nog optrad onder de naam 'Stephani Germanotta'. Die worden dus ook niet uitgebracht.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 03:00 schreef Prego het volgende:
ik hoop dat het allemaal nep is want oh mijn god want een kut-nummers![]()
Ribbosn lijkt me overigens niet nieuw, ik vind de muziek te 'The Fame'
edit: ik krijg bij alles de indruk dat het demos zijn, het is allemaal erg plat en ééntonig
Rare clip, maar klinkt nog best lekker.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 02:17 schreef Lesl het volgende:
Voor de nachtbrakers, check deze ook even:
FAVORITE BAND "We Are The World" saw them live sick, video amazing
10:26 PM Apr 27th via web
Van haar twitter, dus.
Moet je m'n awesome twitterlinkje eens gaan checkenquote:Op zaterdag 8 mei 2010 11:44 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Lekkerspammenwantikhebtochnikstedoen.
So proud of idol, and haus of gaga, editing alejandro, music in sweden, ciggys and champagne keep out the worries + the rain. Xmothermonster
about 9 hours ago via OpenBeak
De meeste staan al op mn pc.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 12:16 schreef Lesl het volgende:
[..]
Moet je m'n awesome twitterlinkje eens gaan checken
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 12:25 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[ afbeelding ]
Ze is zo prachtig (als ze lacht).
Wat is er fake aan dan?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:33 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Hier kan je de gelekte nummers van vandaag downloaden.
http://www.mediafire.com/(...)86fddaada8390b259c5f
Maar de demo van Just Dance is fake.
Jesus wat een irritant wicht.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 14:19 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Haar accent neemt de kracht van het nummer weg.![]()
Het klinkt vrij echt.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:08 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Zei een vriend van me, ik weet het niet.
Mwoah, ik vind het eigenlijk wel leuk. Dat meisje zit daar in de finale, en ze zingt GaGa. Zegt weer genoeg over de kwaliteit van haar nummers, right?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:08 schreef Lesl het volgende:
[..]
Jesus wat een irritant wicht.
Ben ik de enige of irriteren meerdere mensen zich aan het feit dat nieuwe muziek al zo snel wordt 'gecoverd' in dergelijke programma's? Ik bedoel, pff...
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 21:16 schreef Pino112 het volgende:
Omg, ik vind het echt niet kunnen dat jij niet naar het concert gaat, jij bent echt fucking verslaafd he
Jouw ouders
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 22:10 schreef dolfg het volgende:
Had ik in het vorige topic al gezegd dat ik ook ga, doe ik het nu weer.
Ik sta namelijk nog niet op de kaart.
Heel veel zin in volgende week, en ik hoop dat de zaal nog een beetje vol raakt!
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:12 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Willen de mensen die ook gaan, maar niet in het lijstje staan, dat even posten?
Was het een fokker?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 21:50 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Okaaaaay.. Ik werd net gebeld door iemand uit GB?
Lol, geen idee? Het ging van;quote:
Dan hoop ik maar dat Hallo niet zijn/haar naam was.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 22:21 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Lol, geen idee? Het ging van;
Ik: Hallo?
Diegene: Hallo?
Ik: Met wie spreek ik?
en toen heb ik maar opgehangen.
Haha godver, ik moest nog lachen ook.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 22:24 schreef NotYou het volgende:
[..]
Dan hoop ik maar dat Hallo niet zijn/haar naam was.
I feel a song coming on.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 22:21 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Lol, geen idee? Het ging van;
Ik: Hallo?
Baby, you called - I can't hear a thing.quote:
Hoe laat begint het?quote:Op zondag 9 mei 2010 00:05 schreef CherryLips het volgende:
Jeej
Welke tijd raden jullie aan om te gaan? Ik heb veldkaarten maar ik heb geen idee wat voor drukte ik moet verwachten.
En wat is je reistijd?quote:Op zondag 9 mei 2010 00:08 schreef CherryLips het volgende:
Eeh, voorprogramma zal denk ik om een uur of 8, half 9 beginnen.
Ik weet niet hoe lang de pendelbussen erover doen. Met de trein is het tien minuten naar Arnhem CS.quote:
Hmm, zou zeker om 19.30/19.45 daar al wel zijn als ik er heen zou gaan..quote:Op zondag 9 mei 2010 00:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe lang de pendelbussen erover doen. Met de trein is het tien minuten naar Arnhem CS.
O, ik bedoelde meer hoe laat het echt druk zou worden, ik wil nog wel wat zien van het optreden zelfquote:Op zondag 9 mei 2010 00:13 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Hmm, zou zeker om 19.30/19.45 daar al wel zijn als ik er heen zou gaan..
quote:Op zondag 9 mei 2010 00:20 schreef Jason__ het volgende:
Even serieus, gaan jullie mij nu vertellen dat jullie niet zien dat Lady Gaga eigenlijk Gentleman Gaga hoort te zijn?
Kan mij het boeien, als ze maar Pokerface en Telephone speeltquote:Op zondag 9 mei 2010 00:20 schreef Jason__ het volgende:
Even serieus, gaan jullie mij nu vertellen dat jullie niet zien dat Lady Gaga eigenlijk Gentleman Gaga hoort te zijn?
quote:
Je bent zo triest.quote:Op zondag 9 mei 2010 00:22 schreef Jason__ het volgende:
[..]
Jij bent zeker ook zo een daarom kom je voor je volk op.
En scheld niet met kanker ja. Het is een ziekte waar genoeg mensen aan sterven. Maar voor de zekerheid report ik je nog even(Ik kan het niet laten om een klikspaan te zijn
)
Nee, miepen over vermeende travo's is vredelievendquote:Op zondag 9 mei 2010 00:22 schreef Jason__ het volgende:
[..]
Jij bent zeker ook zo een daarom kom je voor je volk op.
En scheld niet met kanker ja. Het is een ziekte waar genoeg mensen aan sterven. Maar voor de zekerheid report ik je nog even(Ik kan het niet laten om een klikspaan te zijn
)
quote:Op zondag 9 mei 2010 00:24 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Je bent zo triest.Kijk even bij m'n edit, en kanker op uit dit fantopic. Ja, speciaal nog een keer het woord kanker gebruikt - omdat jij het bent.
Fan number 1quote:Op zondag 9 mei 2010 00:28 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
HAHA
Jason, gooi jezelf weg.
ZWANGER OF NIET?? HELP PLEASE !!
Zou het gezien haar borsten dan geen transseksueel worden?quote:Op zondag 9 mei 2010 00:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee, miepen over vermeende travo's is vredelievend.Alsof die het al niet moeilijk genoeg hebben.
quote:Op zondag 9 mei 2010 00:31 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Damn, I'm stupid. You're so right, GaGa really WAS a boy.
Ik kon uit de toon van de posts opmaken dat het niet al te positief bedoeld was, er stond immers eenquote:Op zondag 9 mei 2010 00:31 schreef NotYou het volgende:
[..]
Zou het gezien haar borsten dan geen transseksueel worden?![]()
Om trouwens nou te zeggen dat deze troll zich negatief uitliet over travo's/transseksuelen, nee. Jullie vatten de suggestie dat Gaga een man (geweest) zou zijn blijkbaar zelf op als negatief/beledigend. Ik persoonlijk zou het alleen maar knap(per) vinden dat ze dan nog zo zou kunnen zingen.![]()
Geloof dat, dat doorgaans heel wat minder/anders/mannelijker klinkt.
Mwoah, los van de nabewerking die hier ongetwijfeld aan te pas gekomen is, versterkt ook haar pose de illusie van brede heupen, en lijken haar schouders hier redelijk getraind.quote:Op zondag 9 mei 2010 00:33 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Zo'n een lijf heeft de travo die is behandeld door de beste arts nog niet.
[ afbeelding ]
GaGa is een vrouw, altijd ook geweest. Verziek ditt fantopic niet, maak maar een anti-GaGa topic aan.
Die geruchten deden dan ook wel de ronde en werden door Gaga zelf bewust gevoed.quote:Op zondag 9 mei 2010 00:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik kon uit de toon van de posts opmaken dat het niet al te positief bedoeld was, er stond immers eenachter, en geen
![]()
![]()
.
Waar heb jij je hersenen zitten? Heb je nooit gehoord van Photoshop? Of is die paint-art op haar lichaam ook echt?quote:Op zondag 9 mei 2010 00:33 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Zo'n een lijf heeft de travo die is behandeld door de beste arts nog niet.
[ afbeelding ]
GaGa is een vrouw, altijd ook geweest. Verziek ditt fantopic niet, maak maar een anti-GaGa topic aan.
Wil je nou zeggen dat ze een mannenlijf heeft?quote:Op zondag 9 mei 2010 00:39 schreef NotYou het volgende:
[..]
Mwoah, los van de nabewerking die hier ongetwijfeld aan te pas gekomen is, versterkt ook haar pose de illusie van brede heupen, en lijken haar schouders hier redelijk getraind.Ik denk dat een goede chirurg, met een dunne jonge patient aan de vrouwelijke hormonen - en met een redelijk androgyn gezicht - dit best moet kunnen benaderen.
Hele topic ff doorgelezen, maar wtfquote:Op zondag 9 mei 2010 00:28 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
HAHA
Jason, gooi jezelf weg.
ZWANGER OF NIET?? HELP PLEASE !!
Waar ken ik je ava trouwens van?quote:Op zondag 9 mei 2010 00:41 schreef NotYou het volgende:
[..]
Die geruchten deden dan ook wel de ronde en werden door Gaga zelf bewust gevoed.Dat daar reacties op volgen kun je degenen die, die reacties geven moeilijk aanrekenen.
Nee, ik wil zeggen dat een jong nog niet volgroeid mannenlichaam met behulp van vrouwelijke hormonen en plastische chirurgie dat best zou kunnen benaderen. Niet dat Gaga op man lijkt. Al leek ze met dank aan haar make-up, in de clip van Video Phone wel ontzettend op een dragqueen.quote:Op zondag 9 mei 2010 00:42 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Wil je nou zeggen dat ze een mannenlijf heeft?
Nu vrouw, eerst man. KLAAR!quote:Op zondag 9 mei 2010 00:44 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vrouw.
V gok ik zo.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Ik vond het vrij lachwekkend en besloot er mijn userpic van te maken.
Je suis Charlie Sheen
quote:Op zondag 9 mei 2010 00:47 schreef NotYou het volgende:
[..]
V gok ik zo.Het komt uit de scene waarin..
Die ken ik niet, ik moest denken aan een of andere vage Spaanse horrorfilmSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Ik vond het vrij lachwekkend en besloot er mijn userpic van te maken.
Maar het klinkt leuk, dus die zoeken we even op.
Tap tap tap
quote:Op zondag 9 mei 2010 00:44 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vrouw.
quote:Op zondag 9 mei 2010 00:51 schreef NotYou het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je bent je ervan bewust dat je het trollen op deze manier alleen maar leuker maakt?quote:Op zondag 9 mei 2010 00:49 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Eens vrouw, altijd vrouw. KLAAR.
Ik vind het niet erg om foto's van GaGa op te zoeken.quote:Op zondag 9 mei 2010 00:53 schreef NotYou het volgende:
[..]
Je bent je ervan bewust dat je het trollen op deze manier alleen maar leuker maakt?
Je ziet toch duidelijk dat het niet Lady Gaga isquote:Op zondag 9 mei 2010 00:48 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Doei trol.
Oh my God.quote:Op zondag 9 mei 2010 00:57 schreef Jason__ het volgende:
[..]
Je ziet toch duidelijk dat het niet Lady Gaga is
quote:
Lol, fucking stalker?quote:Op zondag 9 mei 2010 01:00 schreef Jason__ het volgende:
[..]
Jij was toch atheïst? Waarom zeg je GOD?
Was die Turkse hoer nog zwanger dan?quote:Op zondag 9 mei 2010 01:00 schreef Jason__ het volgende:
[..]
Figure of speech. Dat weldenkenden ermee niet verwijzen naar een onzichtbare entiteit die zich ophoudt ergens boven 't wolkendek, mag voor zich spreken. Gok dat ze ermee tracht iets als verbijstering uit te drukken.quote:Op zondag 9 mei 2010 01:00 schreef Jason__ het volgende:
[..]
Turkse die in Duitsland woontquote:Op zondag 9 mei 2010 01:05 schreef NotYou het volgende:
[..]
Werd in dat topic niet juist gesproken van een autochtoon meisje?
Het was een Turks meisje.quote:Op zondag 9 mei 2010 01:05 schreef NotYou het volgende:
[..]
Werd in dat topic niet juist gesproken van een autochtoon meisje?
Oh dat past wel beter bij het hele ouders die haar al dan niet zullen vermoorden verhaal, ja.quote:
Waarom doe je dat zelf niet? Ik kom er wel posten hoor.quote:Op zondag 9 mei 2010 01:12 schreef Jason__ het volgende:
Waarom beginnen jullie gewoon niet een Topic over mij
quote:Op zondag 9 mei 2010 01:23 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Deze kende ik nog niet.
[ afbeelding ]
Wauwwwwwww.
quote:I wanna fu- fuck you as hard as I can
quote:Op zondag 9 mei 2010 01:12 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Vanaf nu ga ik lekker niet meer in op de troll waarvoor neuken zelfs te moeilijk is, dus vanaf nu alleen nog maar foto's van mijn kant.
![]()
Eh-eh, eh-eh, so happy I could die, and it's alrightquote:Op zondag 9 mei 2010 01:30 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
I wanna join that LoveGame.
Goed mogelijk mijn favoriete clip.quote:Op zondag 9 mei 2010 01:36 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
LoveGame.
quote:Op zondag 9 mei 2010 01:33 schreef NotYou het volgende:
[..]
Eh-eh, eh-eh, so happy I could die, and it's alright![]()
Mijn fav qua clip is Paparazzi. Vooral de beginscenes.quote:
Yes, everybody knowsquote:Op zondag 9 mei 2010 01:40 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
![]()
Wish I could shut my playboy mouth...
Paparazzi is ook erg nice inderdaad. Lastig.quote:Op zondag 9 mei 2010 01:43 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Mijn fav qua clip is Paparazzi. Vooral de beginscenes.
Maar als ik een nummer zou moeten kiezen, zou het Bad Romance zijn. Damn, ik hou van dat nummer.
Throw your head back, girlyquote:Op zondag 9 mei 2010 01:49 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Don't be scared
I've done this before
Show me your teeth
Welterustenquote:Op zondag 9 mei 2010 01:59 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Ik ga slapen, monster.
Goodnightttt.
Sleep tight honeyquote:Op zondag 9 mei 2010 01:59 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Ik ga slapen, monster.
Goodnightttt.
Nog nooit de clip gezienquote:
Trollende kutkneus kwam even langs.quote:Op zondag 9 mei 2010 02:05 schreef Lesl het volgende:
Jesus, wat is er gebeurd in dit topic? Zoveel pagina's verder enzo :|
Ik lees het ff snel ja, maar can't be arsed het nu aandachtig te lezen. Ik vind het zo jammer dat er op gereageerd wordt! Ik bedoel, geef ze dan geen aandacht...quote:
Ja diequote:Op zondag 9 mei 2010 11:57 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Welke, over "IS ZE ZWANGER???11" ?![]()
quote:Op vrijdag 2 april 2010 23:07 schreef Jason__ het volgende:
Als ze haar kut reinigt, kan dat helpen of niet?
Faalhazen hier in Nederland...quote:Op zondag 9 mei 2010 23:30 schreef Tegan het volgende:
Oh, het concert is nog niet uitverkocht. Gaat denk ik ook niet gebeuren.
quote:Op zondag 9 mei 2010 23:58 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
/Lalala ignore lalala.
Die kende ik ook niet?quote:Op maandag 10 mei 2010 00:38 schreef NotYou het volgende:
Lady Gaga ft. Darkchild - Reloaded
Waarom kende ik deze track nog niet?
Yesss, I like it.quote:Op maandag 10 mei 2010 00:53 schreef NotYou het volgende:
[..]
Ik vind 'm wel leuk.Heel andere sound weer though.
Welterustenquote:Op maandag 10 mei 2010 00:56 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Yesss, I like it.
En nu ga ik slapen.
Doei.
quote:
quote:
O.usquote:Op maandag 10 mei 2010 06:10 schreef o.us het volgende:
Opkankeren, niets mis met Isetmyfriendsonfire.
quote:
quote:Op maandag 10 mei 2010 11:41 schreef Lesl het volgende:
http://video.nl.msn.com/w(...)ella-cover/1jh88j7wy
Respect voor die zang, pasjes en uithaal, haha
Dat doet ze vaker hoor, dan is ze niet echt pissed offquote:Op maandag 10 mei 2010 11:41 schreef Lesl het volgende:
http://video.nl.msn.com/w(...)ella-cover/1jh88j7wy
Respect voor die zang, pasjes en uithaal, haha
Oh, en: http://video.nl.msn.com/w(...)a-aguilera/1jhrksku3
Ik begin steeds meer te kotsen op Aguilera
Wat stom dat ze niet zeggen van hoe laat tot hoe laat die bussen rijden...quote:Vanaf treinstation Arnhem Centraal rijden pendelbussen naar GelreDome. De bussen vertrekken elke 10 minuten. Bent u vroeg, neem dan lijn 7. De rit naar GelreDome duurt ongeveer 10 minuten. Houd voor de terugreis rekening met een langere reistijd. De pendelbussen stoppen en vertrekken voor de hoofdingang van GelreDome. Een retourkaartje kost ¤ 4,00 per persoon.
quote:Lady Gaga: 'Ik zal sterven op het podium'
van onze redactie
AMSTERDAM - Lady Gaga was tijdens een concert in Zweden behoorlijk de weg kwijt.
Volgens het publiek sloeg ze constant wartaal uit. Zo riep ze: "Ik weet dat ik mezelf het graf in werk, en ik weet ook dat ik zal sterven door alcoholmisbruik. Maar ik wil niet sterven op vakantie, ik wil sterven op het podium, bij mijn fans."
"Mensen zeggen dat ik heel moe ben en een pauze moet inlassen, maar dan denk ik aan de tijden dat ik in bars zong en niemand mijn liedjes kende. Ik slaap wel als ik dood ben, okay?"
Het zou al een tijdje niet goed gaan met de zangeres. Ze oogt overspannen en stortte onlangs zelfs in op het podium. Vrienden en familie smeken haar om wat tijd voor zichzelf te nemen, maar dat weigert ze pertinent.
Godver.. gaat het nog steeds kut met haar? Damn..quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:02 schreef Pino112 het volgende:
http://www.telegraaf.nl/p(...)p_het_podium___.html
[..]
Wordt dan nog wat zaterdag
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:02 schreef Pino112 het volgende:
http://www.telegraaf.nl/p(...)p_het_podium___.html
[..]
Wordt dan nog wat zaterdag
't Is wel de Telegraaf he, die bron.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:12 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Godver.. gaat het nog steeds kut met haar? Damn..
Ja, ik zag het net ook. De Televaag kan lekker overdrijven, maar het ging sowieso al niet goed met haar.quote:
Inderdaad, wtf. Mja, je kan nog wel alles gewoon bezoeken als je het zelf in de link zet. Like: www.gagadaily.com/lyricsquote:
Klopt. Maar duurt dat echt zo lang?!quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:56 schreef Tegan het volgende:
Hoezo, staat toch gewoon dat ze bezig zijn met een nieuwe layout.
Gisteren deed de site het nog gewoon, met - far as I know - een net nieuwe lay-out.quote:
Blijkbaar toch wat problemen ermeequote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:01 schreef NotYou het volgende:
[..]
Gisteren deed de site het nog gewoon, met - far as I know - een net nieuwe lay-out.
Beter zo ja. Die vorige was natuurlijk niks hequote:
Hoezo?quote:Op woensdag 12 mei 2010 09:15 schreef Lesl het volgende:
[..]
Beter zo ja. Die vorige was natuurlijk niks he
Edit:
Kun je toch zelf ook wel bedenken?quote:
Niet per se op de zang letten, maar meer op 't feit dat 't een erg jonge dude is die nu al zo'n performance neerzet.quote:Op woensdag 12 mei 2010 20:45 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Ben ik de enige die dit niks aan vind? :x
Oja.quote:Op woensdag 12 mei 2010 22:24 schreef YCH het volgende:
oops dubbepost lekkah
@topic starter, je vergeet 1 video clip en dat is Wale FT Lady Gaga - Chillin
XDXD
Oh, en ik denk nu van wel. Gisteravond nog geen miljoen views, nu al negen miljoen.quote:Op woensdag 12 mei 2010 20:45 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Ben ik de enige die dit niks aan vind? :x
Wtf die gasten op 4:10 ofzo.quote:Op donderdag 13 mei 2010 19:21 schreef Mylene het volgende:
Is deze al voorbij gekomen?
Optreden voor het MAC Viva Glam event in Tokio. Heel mooi filmpje.
http://perezhilton.com/2010-05-12-gaga-koh
Enorm.quote:
...en nog een ander wilt de broek van die dude zo snel mogelijk uithebbenquote:Op vrijdag 14 mei 2010 00:32 schreef Toad het volgende:
O, hier zijn we. Ik ga maandag.
De reacties van het publiek bij dat jochie met z'n paparazzipiano zijn wel vermakelijk. De een valt bijna in slaap, de ander denkt WTF?!
Kun je dan beter vroeg vertrekken zodat je niet helemaal achteraan staat waardoor je bijna niets ziet?quote:Op zaterdag 15 mei 2010 12:19 schreef Tegan het volgende:
Nee, staanplaats. Hoezo?
quote:Op zaterdag 15 mei 2010 12:29 schreef Mylene het volgende:
[..]
Kun je dan beter vroeg vertrekken zodat je niet helemaal achteraan staat waardoor je bijna niets ziet?
quote:Op zaterdag 15 mei 2010 12:20 schreef Tegan het volgende:
Ik kan niet eerder want vriendin moest werken vanmiddag. Ik ben waarschijnlijk rond 19:00 in Arnhem, dan snel iets eten daar, en dan naar het Gelredome.
Okay, misschien valt het nog mee hoor. Er zijn altijd nog schermen.quote:
quote:Op zaterdag 15 mei 2010 12:34 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben er waarschijnlijk ook pas om een uur of zes ofzo. Kom je gewoon bij mij staan
Bron: Gelredome.quote:Betalen gebeurt in GelreDome met munten. Deze zijn verkrijgbaar bij automaten en kassa’s buiten, op de promenade en in de zaal en kunnen contant en met PINpas worden betaald. De munten zijn geldig per evenement. Voor de competitiewedstrijden van voetbalclub Vitesse zijn aparte munten te koop die het hele seizoen geldig zijn.
Lekker op tijd meid!quote:Op zaterdag 15 mei 2010 16:46 schreef Viswijfje het volgende:
graag wel snel want om half 6 rijen ze weg!!!!!
Ik wil er ook heen verdomme.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 22:01 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Oh, ik wil mezelf echt voor m'n hoofd slaan.
Wat rebels! Living on the edge!quote:Op zaterdag 15 mei 2010 21:22 schreef Pino112 het volgende:
Roosmarijn Reijmer
Hahaha @ladygaga vreet een op podium gegooide barbie op en haalt m over dr kruis. Plastic fantastic deze show, maar goed gedaan. Love it.
2 minutes ago retweeted by me from Tweetie![]()
Naja, niemand in mijn omgeving vind haar (muziek) leukquote:Op zaterdag 15 mei 2010 23:08 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Waarom ben jij eigenlijk niet gegaan?
Hmm, that sucks.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 23:10 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Naja, niemand in mijn omgeving vind haar (muziek) leuk, dus ik ga daar niet alleen heen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |