Was het een fokker?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 21:50 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Okaaaaay.. Ik werd net gebeld door iemand uit GB?
Lol, geen idee? Het ging van;quote:
Dan hoop ik maar dat Hallo niet zijn/haar naam was.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 22:21 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Lol, geen idee? Het ging van;
Ik: Hallo?
Diegene: Hallo?
Ik: Met wie spreek ik?
en toen heb ik maar opgehangen.
Haha godver, ik moest nog lachen ook.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 22:24 schreef NotYou het volgende:
[..]
Dan hoop ik maar dat Hallo niet zijn/haar naam was.
I feel a song coming on.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 22:21 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Lol, geen idee? Het ging van;
Ik: Hallo?
Baby, you called - I can't hear a thing.quote:
Hoe laat begint het?quote:Op zondag 9 mei 2010 00:05 schreef CherryLips het volgende:
Jeej
Welke tijd raden jullie aan om te gaan? Ik heb veldkaarten maar ik heb geen idee wat voor drukte ik moet verwachten.
En wat is je reistijd?quote:Op zondag 9 mei 2010 00:08 schreef CherryLips het volgende:
Eeh, voorprogramma zal denk ik om een uur of 8, half 9 beginnen.
Ik weet niet hoe lang de pendelbussen erover doen. Met de trein is het tien minuten naar Arnhem CS.quote:
Hmm, zou zeker om 19.30/19.45 daar al wel zijn als ik er heen zou gaan..quote:Op zondag 9 mei 2010 00:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe lang de pendelbussen erover doen. Met de trein is het tien minuten naar Arnhem CS.
O, ik bedoelde meer hoe laat het echt druk zou worden, ik wil nog wel wat zien van het optreden zelfquote:Op zondag 9 mei 2010 00:13 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Hmm, zou zeker om 19.30/19.45 daar al wel zijn als ik er heen zou gaan..
quote:Op zondag 9 mei 2010 00:20 schreef Jason__ het volgende:
Even serieus, gaan jullie mij nu vertellen dat jullie niet zien dat Lady Gaga eigenlijk Gentleman Gaga hoort te zijn?
Kan mij het boeien, als ze maar Pokerface en Telephone speeltquote:Op zondag 9 mei 2010 00:20 schreef Jason__ het volgende:
Even serieus, gaan jullie mij nu vertellen dat jullie niet zien dat Lady Gaga eigenlijk Gentleman Gaga hoort te zijn?
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |