Wat stom dat ze niet zeggen van hoe laat tot hoe laat die bussen rijden...quote:Vanaf treinstation Arnhem Centraal rijden pendelbussen naar GelreDome. De bussen vertrekken elke 10 minuten. Bent u vroeg, neem dan lijn 7. De rit naar GelreDome duurt ongeveer 10 minuten. Houd voor de terugreis rekening met een langere reistijd. De pendelbussen stoppen en vertrekken voor de hoofdingang van GelreDome. Een retourkaartje kost ¤ 4,00 per persoon.
quote:Lady Gaga: 'Ik zal sterven op het podium'
van onze redactie
AMSTERDAM - Lady Gaga was tijdens een concert in Zweden behoorlijk de weg kwijt.
Volgens het publiek sloeg ze constant wartaal uit. Zo riep ze: "Ik weet dat ik mezelf het graf in werk, en ik weet ook dat ik zal sterven door alcoholmisbruik. Maar ik wil niet sterven op vakantie, ik wil sterven op het podium, bij mijn fans."
"Mensen zeggen dat ik heel moe ben en een pauze moet inlassen, maar dan denk ik aan de tijden dat ik in bars zong en niemand mijn liedjes kende. Ik slaap wel als ik dood ben, okay?"
Het zou al een tijdje niet goed gaan met de zangeres. Ze oogt overspannen en stortte onlangs zelfs in op het podium. Vrienden en familie smeken haar om wat tijd voor zichzelf te nemen, maar dat weigert ze pertinent.
Godver.. gaat het nog steeds kut met haar? Damn..quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:02 schreef Pino112 het volgende:
http://www.telegraaf.nl/p(...)p_het_podium___.html
[..]
Wordt dan nog wat zaterdag
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:02 schreef Pino112 het volgende:
http://www.telegraaf.nl/p(...)p_het_podium___.html
[..]
Wordt dan nog wat zaterdag
't Is wel de Telegraaf he, die bron.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:12 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Godver.. gaat het nog steeds kut met haar? Damn..
Ja, ik zag het net ook. De Televaag kan lekker overdrijven, maar het ging sowieso al niet goed met haar.quote:
Inderdaad, wtf. Mja, je kan nog wel alles gewoon bezoeken als je het zelf in de link zet. Like: www.gagadaily.com/lyricsquote:
Klopt. Maar duurt dat echt zo lang?!quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:56 schreef Tegan het volgende:
Hoezo, staat toch gewoon dat ze bezig zijn met een nieuwe layout.
Gisteren deed de site het nog gewoon, met - far as I know - een net nieuwe lay-out.quote:
Blijkbaar toch wat problemen ermeequote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:01 schreef NotYou het volgende:
[..]
Gisteren deed de site het nog gewoon, met - far as I know - een net nieuwe lay-out.
Beter zo ja. Die vorige was natuurlijk niks hequote:
Hoezo?quote:Op woensdag 12 mei 2010 09:15 schreef Lesl het volgende:
[..]
Beter zo ja. Die vorige was natuurlijk niks he
Edit:
Kun je toch zelf ook wel bedenken?quote:
Niet per se op de zang letten, maar meer op 't feit dat 't een erg jonge dude is die nu al zo'n performance neerzet.quote:Op woensdag 12 mei 2010 20:45 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Ben ik de enige die dit niks aan vind? :x
Oja.quote:Op woensdag 12 mei 2010 22:24 schreef YCH het volgende:
oops dubbepost lekkah
@topic starter, je vergeet 1 video clip en dat is Wale FT Lady Gaga - Chillin
XDXD
Oh, en ik denk nu van wel. Gisteravond nog geen miljoen views, nu al negen miljoen.quote:Op woensdag 12 mei 2010 20:45 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Ben ik de enige die dit niks aan vind? :x
Wtf die gasten op 4:10 ofzo.quote:Op donderdag 13 mei 2010 19:21 schreef Mylene het volgende:
Is deze al voorbij gekomen?
Optreden voor het MAC Viva Glam event in Tokio. Heel mooi filmpje.
http://perezhilton.com/2010-05-12-gaga-koh
Enorm.quote:
...en nog een ander wilt de broek van die dude zo snel mogelijk uithebbenquote:Op vrijdag 14 mei 2010 00:32 schreef Toad het volgende:
O, hier zijn we. Ik ga maandag.
De reacties van het publiek bij dat jochie met z'n paparazzipiano zijn wel vermakelijk. De een valt bijna in slaap, de ander denkt WTF?!
Kun je dan beter vroeg vertrekken zodat je niet helemaal achteraan staat waardoor je bijna niets ziet?quote:Op zaterdag 15 mei 2010 12:19 schreef Tegan het volgende:
Nee, staanplaats. Hoezo?
quote:Op zaterdag 15 mei 2010 12:29 schreef Mylene het volgende:
[..]
Kun je dan beter vroeg vertrekken zodat je niet helemaal achteraan staat waardoor je bijna niets ziet?
quote:Op zaterdag 15 mei 2010 12:20 schreef Tegan het volgende:
Ik kan niet eerder want vriendin moest werken vanmiddag. Ik ben waarschijnlijk rond 19:00 in Arnhem, dan snel iets eten daar, en dan naar het Gelredome.
Okay, misschien valt het nog mee hoor. Er zijn altijd nog schermen.quote:
quote:Op zaterdag 15 mei 2010 12:34 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben er waarschijnlijk ook pas om een uur of zes ofzo. Kom je gewoon bij mij staan
Bron: Gelredome.quote:Betalen gebeurt in GelreDome met munten. Deze zijn verkrijgbaar bij automaten en kassa’s buiten, op de promenade en in de zaal en kunnen contant en met PINpas worden betaald. De munten zijn geldig per evenement. Voor de competitiewedstrijden van voetbalclub Vitesse zijn aparte munten te koop die het hele seizoen geldig zijn.
Lekker op tijd meid!quote:Op zaterdag 15 mei 2010 16:46 schreef Viswijfje het volgende:
graag wel snel want om half 6 rijen ze weg!!!!!
Ik wil er ook heen verdomme.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 22:01 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Oh, ik wil mezelf echt voor m'n hoofd slaan.
Wat rebels! Living on the edge!quote:Op zaterdag 15 mei 2010 21:22 schreef Pino112 het volgende:
Roosmarijn Reijmer
Hahaha @ladygaga vreet een op podium gegooide barbie op en haalt m over dr kruis. Plastic fantastic deze show, maar goed gedaan. Love it.
2 minutes ago retweeted by me from Tweetie![]()
Naja, niemand in mijn omgeving vind haar (muziek) leukquote:Op zaterdag 15 mei 2010 23:08 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Waarom ben jij eigenlijk niet gegaan?
Hmm, that sucks.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 23:10 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Naja, niemand in mijn omgeving vind haar (muziek) leuk, dus ik ga daar niet alleen heen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |