Kun je dan beter vroeg vertrekken zodat je niet helemaal achteraan staat waardoor je bijna niets ziet?quote:Op zaterdag 15 mei 2010 12:19 schreef Tegan het volgende:
Nee, staanplaats. Hoezo?
quote:Op zaterdag 15 mei 2010 12:29 schreef Mylene het volgende:
[..]
Kun je dan beter vroeg vertrekken zodat je niet helemaal achteraan staat waardoor je bijna niets ziet?
quote:Op zaterdag 15 mei 2010 12:20 schreef Tegan het volgende:
Ik kan niet eerder want vriendin moest werken vanmiddag. Ik ben waarschijnlijk rond 19:00 in Arnhem, dan snel iets eten daar, en dan naar het Gelredome.
Okay, misschien valt het nog mee hoor. Er zijn altijd nog schermen.quote:
quote:Op zaterdag 15 mei 2010 12:34 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben er waarschijnlijk ook pas om een uur of zes ofzo. Kom je gewoon bij mij staan
Bron: Gelredome.quote:Betalen gebeurt in GelreDome met munten. Deze zijn verkrijgbaar bij automaten en kassa’s buiten, op de promenade en in de zaal en kunnen contant en met PINpas worden betaald. De munten zijn geldig per evenement. Voor de competitiewedstrijden van voetbalclub Vitesse zijn aparte munten te koop die het hele seizoen geldig zijn.
Lekker op tijd meid!quote:Op zaterdag 15 mei 2010 16:46 schreef Viswijfje het volgende:
graag wel snel want om half 6 rijen ze weg!!!!!
Ik wil er ook heen verdomme.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 22:01 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Oh, ik wil mezelf echt voor m'n hoofd slaan.
Wat rebels! Living on the edge!quote:Op zaterdag 15 mei 2010 21:22 schreef Pino112 het volgende:
Roosmarijn Reijmer
Hahaha @ladygaga vreet een op podium gegooide barbie op en haalt m over dr kruis. Plastic fantastic deze show, maar goed gedaan. Love it.
2 minutes ago retweeted by me from Tweetie![]()
Naja, niemand in mijn omgeving vind haar (muziek) leukquote:Op zaterdag 15 mei 2010 23:08 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Waarom ben jij eigenlijk niet gegaan?
Hmm, that sucks.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 23:10 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Naja, niemand in mijn omgeving vind haar (muziek) leuk, dus ik ga daar niet alleen heen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |