Rare clip, maar klinkt nog best lekker.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 02:17 schreef Lesl het volgende:
Voor de nachtbrakers, check deze ook even:
FAVORITE BAND "We Are The World" saw them live sick, video amazing
10:26 PM Apr 27th via web
Van haar twitter, dus.
Moet je m'n awesome twitterlinkje eens gaan checkenquote:Op zaterdag 8 mei 2010 11:44 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Lekkerspammenwantikhebtochnikstedoen.
So proud of idol, and haus of gaga, editing alejandro, music in sweden, ciggys and champagne keep out the worries + the rain. Xmothermonster
about 9 hours ago via OpenBeak
De meeste staan al op mn pc.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 12:16 schreef Lesl het volgende:
[..]
Moet je m'n awesome twitterlinkje eens gaan checken
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 12:25 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[ afbeelding ]
Ze is zo prachtig (als ze lacht).
Wat is er fake aan dan?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:33 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Hier kan je de gelekte nummers van vandaag downloaden.
http://www.mediafire.com/(...)86fddaada8390b259c5f
Maar de demo van Just Dance is fake.
Jesus wat een irritant wicht.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 14:19 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Haar accent neemt de kracht van het nummer weg.![]()
Het klinkt vrij echt.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:08 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Zei een vriend van me, ik weet het niet.
Mwoah, ik vind het eigenlijk wel leuk. Dat meisje zit daar in de finale, en ze zingt GaGa. Zegt weer genoeg over de kwaliteit van haar nummers, right?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:08 schreef Lesl het volgende:
[..]
Jesus wat een irritant wicht.
Ben ik de enige of irriteren meerdere mensen zich aan het feit dat nieuwe muziek al zo snel wordt 'gecoverd' in dergelijke programma's? Ik bedoel, pff...
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 21:16 schreef Pino112 het volgende:
Omg, ik vind het echt niet kunnen dat jij niet naar het concert gaat, jij bent echt fucking verslaafd he
Jouw ouders
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 22:10 schreef dolfg het volgende:
Had ik in het vorige topic al gezegd dat ik ook ga, doe ik het nu weer.
Ik sta namelijk nog niet op de kaart.
Heel veel zin in volgende week, en ik hoop dat de zaal nog een beetje vol raakt!
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:12 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Willen de mensen die ook gaan, maar niet in het lijstje staan, dat even posten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |