Nou de G36 is simpel.. hij ziet er tof uitquote:Op vrijdag 11 juni 2010 17:34 schreef Sine_Pari het volgende:
@Ps2K, ja er is geen ultiem wapen. Zolang je maar geen click hoort is het goed. Daarom schreef ik ook “de meeste tijd” omdat ik mijn G17 bijna ieder dag draag. Maar als je dit al zegt waarom kies je dan voor het lijstje wat je plaatste? Er zijn namelijk in mijn ogen veel betere wapens in dezelfde calibers dan de door jou genoemde wapens.
Ja jij hebt me meteen door na het posten van een foto. Slim ben jij zeg. Wat voor school heb jij gedaan?quote:Op zaterdag 12 juni 2010 19:12 schreef Internetheld het volgende:
[..]
mensen die denken dat er alleen maar nukes bestaan
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 19:22 schreef matthisl het volgende:
[..]
Ja jij hebt me meteen door na het posten van een foto. Slim ben jij zeg. Wat voor school heb jij gedaan?
Hmmm ik heb een boel films gezien, maar welke is dit?quote:Op zaterdag 12 juni 2010 19:15 schreef Rave_NL het volgende:
[Ace is having difficulty with throwing knives]
Ace Levy: Sir, I don't understand. What goods' a knife in a nuke fight? All you have to do is press a button, sir.
Career Sergeant Zim: Put your hand on that wall trooper. PUT YOUR HAND ON THAT WALL!
[Zim throws a knife and hits Ace's hand pinning it to the wall]
Career Sergeant Zim: The enemy can not press a button... if you have disabled his hand. Medic!
Starship Troopersquote:Op zondag 13 juni 2010 01:15 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Hmmm ik heb een boel films gezien, maar welke is dit?
wat is eigenlijk het nut van een vol-auto Pistool? nauwkeurig heid gaat achteruit enzoquote:Op zondag 13 juni 2010 02:33 schreef theghostrider het volgende:
Nog wat meer ellende in animated vorm.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ie gast weet je zeker van dat hij dood is in CQCquote:Op zondag 13 juni 2010 19:23 schreef Internetheld het volgende:
[..]
wat is eigenlijk het nut van een vol-auto Pistool? nauwkeurig heid gaat achteruit enzo
Zo'n ding heb je toch juist om alles te raken? Wat zou je dan niet willen raken?quote:Op zondag 13 juni 2010 22:43 schreef Andyy het volgende:
En je raakt er alles mee wat je niet wilt raken.
Mooie vliegtuig is dat. Ik weet niet precies waarom maar ik vind het een mooie vliegtuig..quote:Op vrijdag 11 juni 2010 13:21 schreef Leopaard het volgende:
Voertuig:
Vliegtuig:
A-10 Thunderbolt II
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 04:39 schreef Sine_Pari het volgende:
Andyy noem wat je het wilt, maar er zitten hier op het forum nog al wat lieden die doen en denken dat ze ergens verstand van hebben maar dit in werkelijk niet hebben. En wat nog erger is, zo in hun eigen gelijk opgaan dat ze niet kunnen toegeven als ze er naast zitten.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |