quote:Op maandag 24 mei 2010 17:12 schreef thesystem het volgende:
[..]
Maar dan toch, het ultieme wapen...
Ik gebruik voor dienst ook de C7/C8/Glock17....
Maar toch vind ik dat niet het ultieme wapen...
Ze zijn leuk...makkelijk..mits goed onderhouden ook nog betrouwbaar (c7/c8) maar toch..voor actuele oorlogvoering, doe me maar een SA58 of een SCAR....
Dat hoeft nou ook weer niet...quote:
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:45 schreef Karrs het volgende:
Wat is de situatie trouwens?
je bedoelt incl de gunquote:
En daarom is dat jouw ultieme wapen?:')quote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:04 schreef Nocturnal.shadow het volgende:
de britse L96a1: http://media.photobucket.(...)rifleAI-AWM-0004.jpg
Heeft pas als ik me niet vergis het wereldrecord 'sniping' verbroken
Close combat, lange afstand, gevaar voor omstanders of niet etc. In een volle vertrekhal van Schiphol wil je bijv. niet met een shotgun rondlopen.quote:
die vent die van nog wat kilometers 2 belagers neerschoot voor zijn vrienden?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:04 schreef Nocturnal.shadow het volgende:
de britse L96a1: http://media.photobucket.(...)rifleAI-AWM-0004.jpg
Heeft pas als ik me niet vergis het wereldrecord 'sniping' verbroken
Inclusief de persoon die erachter staatquote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:29 schreef Andyy het volgende:
Of juist wel, 1 slug en je hebt genoeg stopping power
Ik heb geen idee wat de Kmar allemaal in gebruik heeft. Op Schiphol wordt toch de H&K MP5 gebruikt?quote:Op maandag 7 juni 2010 23:40 schreef Andyy het volgende:
Hangt er vanaf hoe je hem raakt.
Gebruikt de Kmar ook action 3 dan?
Hollow points mochten toch gewoon in je eigen land gebruikt worden?
Nou gewoon, wie is de vijand, wat voor strijd gaan we aan, enz.quote:
quote:
Moet jij, niet met een .45 ACP rond lopen?quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:41 schreef Sine_Pari het volgende:
De meeste tijd (CCW) mijn Glock 17 met maritime spring cups, Sure Sight sights, LaserMax LMS-1131P en Streamlight M3X
Een M1A is geen karabijn maar een geweer en hoe kom je er nou bij dat daar de munitite schaars en duur voor isquote:Op vrijdag 11 juni 2010 13:45 schreef Ps2K het volgende:
Imo is er geen ultiem wapen, ieder wapen heeft z'n voordelen en nadelen en het hangt compleet af van de situatie waarin je verkeert.
Maar iig:
Assault rifle: HK G36 of FN FAL
Karabijn: Springfield M1A (Nadeel ammo is in NL schaars en duur voor dit wapen)
Sorry een 1 vergeten, het is de M1A1 en die gebruikt .30 Carbine.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 13:51 schreef Karrs het volgende:
[..]
Een M1A is geen karabijn maar een geweer en hoe kom je er nou bij dat daar de munitite schaars en duur voor is
Het is gewoon een 7.62mmx51 patroon wat erin gaat.
Shit, dat had ik kunnen wetenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 14:13 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Sorry een 1 vergeten, het is de M1A1 en die gebruikt .30 Carbine.
Nou de M1A1 is een geweldig wapen voor minder getrainde mensen zoals ik. Hij kan niet volautomatisch schieten dus in paniek situaties is er geen optie om "rock and roll" te doen. Verder is het een mooi licht en compact wapen.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 14:53 schreef Karrs het volgende:
[..]
Shit, dat had ik kunnen weten
De M1A is één van mijn favoriete geweren (zij het niet het ultieme wapen), vandaar.
[ afbeelding ]
De onderste dus. Ik had de bovenste genomen (de gewone M1/M2) omdat je dan ook nog iemand voor de bek kan slaan met de kolf.
Ok, duidelijk Sine.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:20 schreef Sine_Pari het volgende:
Erwin ik zelf heb liever de G17 omdat zowel de loop als de line of sight beide bijna een halve inch langer zijn dan bij de G19. Ook heb ik 18 (17+1) patronen en met de G19 16 (15+1), maar de G17 is enkel 1 oz zwaarder. De baas liet me kiezen dus op het (minimale) prijsverschil hoefde ik ook niet te lette.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |