deze is beterquote:Op vrijdag 7 mei 2010 17:55 schreef Nocturnal_Johnny het volgende:
Heb deze altijd al enorm vet gevonden :
Beretta FS92
[ afbeelding ]
En natuurlijk deze klassieker blijft één van de beste handwapens die er is :
Smith and Wesson
[ afbeelding ]
In combinatie met mijn lichaam.quote:
Die bovenste is een HK416 volgens mij.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:39 schreef StateOfMind het volgende:
Ik weet niet wat voor een versie dit is, maar deze M4 is wel erg gaaf:
[ afbeelding ]
En de FN-P90:
[ afbeelding ]
Durpquote:
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 23:40 schreef Andyy het volgende:
Doe mij maar een HK417 met daarop een S&B en een doctor sight.
En dan als secundaire wapen een MP7 met de bijhorende Zeiss red dot.
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 00:57 schreef theghostrider het volgende:
"favoriete wapen"
Een uitvinding speciaal ontwikkeld om mensen te doden....denk er is wat beter over na kerel...
Zonder zuurstof geen leven en zonder wapentuig geen oorlog. En last but not least, de kogelfabrieken, projectielen maken bedoeld voor het doden, en daar dus GELD in zien... Beestje dieptriest, al zeg ik het zelf!
Wees blij dat er vuurwapens er bestaan ! Of wil jij enorm bloederige toestanden met messen etc. ?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 00:57 schreef theghostrider het volgende:
"favoriete wapen"
Een uitvinding speciaal ontwikkeld om mensen te doden....denk er is wat beter over na kerel...
Zonder zuurstof geen leven en zonder wapentuig geen oorlog. En last but not least, de kogelfabrieken, projectielen maken bedoeld voor het doden, en daar dus GELD in zien... Beestje dieptriest, al zeg ik het zelf!
Tot je ermee gepakt wordt.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 02:28 schreef Nocturnal_Johnny het volgende:
Ik heb trouwens dit soort mes van Buck knives altijd op zak vanwege het gebrek aan een wapenvergunning. Let op : puur voor defensief gebruik.
[ afbeelding ]
Weet ik maar al te best , ze lachen er niet meer mee tegenwoordig.quote:
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 02:43 schreef Nocturnal_Johnny het volgende:
Kan beter voor een wapenvergunning gaan en dan gewoon legaal een handvuurwapen bij me hebben.
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 10:12 schreef Nocturnal_Johnny het volgende:
Het legaliseren van vuurwapens zou hoe raar het ook klinkt de criminaliteit alleen maar verminderen , zou jij als crimineel of overvaller nog een winkel willen overvallen of iemand willen lastig vallen wetende dat elke persoon wel een vuurwapen zou kunnen dragen? Wordt niet gedaan omdat we dan naar het wiilde westen streven maar met een degelijke samenwerking tussen burgers en politie etc. zou dit plan wel is mooi kunnen uitwerken.
De begrippen escalatie en geweldsspiraal zijn jou vreemd?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 10:12 schreef Nocturnal_Johnny het volgende:
Het legaliseren van vuurwapens zou hoe raar het ook klinkt de criminaliteit alleen maar verminderen , zou jij als crimineel of overvaller nog een winkel willen overvallen of iemand willen lastig vallen wetende dat elke persoon wel een vuurwapen zou kunnen dragen? Wordt niet gedaan omdat we dan naar het wiilde westen streven maar met een degelijke samenwerking tussen burgers en politie etc. zou dit plan wel is mooi kunnen uitwerken.
Ik zou als ik een crimineel was in jouw wereld gewoon eerst schieten, en dan kijken of er wat te halen is.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 10:12 schreef Nocturnal_Johnny het volgende:
Ach gut, een moraalridder! * oetsjiekoetsjiequote:Op zaterdag 8 mei 2010 00:57 schreef theghostrider het volgende:
"favoriete wapen"
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |