al had ik dit topic niet geopend liep jij nog ronfd met een wapenquote:Op zaterdag 8 mei 2010 22:03 schreef Nocturnal_Johnny het volgende:
Dit topic heeft me echt serieus doen nadenken , het is zelfs zover gekomen dat ik vanmiddag en vanavond zonder mes buiten ben geweest en had daar eigenlijk vrij weinig moeite mee , vooral ook een opluchting vanwege steeds dat denken aan het feit van dat jij dan zogezegd diegene bent die in fout is vanwege het dragen van een mes. Ook al wist ik dit ik bleef toch nog overtuigd van het feit dat als iemand me aanvalt , ik dan het recht heb om me te verdedigen. Soort van wettige zelfverdediging toestanden had ik dus in me koppie maar ja de wet denkt daar dus blijkbaar wel anders over . Strafblad kan volgen , boete en in sommige gevallen zelfs een celstraf heb ik horen zeggen , maar dat laatste weet ik ook niet zeker.
Verder had ik het dus voornamelijk bij om te laten afschrikken , maar sommige van die gozers laten zich niet kennen, gaan zeker geen angst vertonen en proberen je dan nog uit je tent te lokken todat je daadwerkelijk gaat steken en ja dan ben je verder van huis natuurlijk dan is het maken dat je wegkomt voordat de politie ter plekke is etc. Allemaal toch wel wat stress. Laat m'n Buck Knive wel gewoon thuis nu , hoe blij en trots ik ook op het ding was![]()
Toch nog effe bedankt aan alle mensen die hier zo nuchter en realistisch mogelijk hun mening hebben gedropt !
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:40 schreef Internetheld het volgende:
wat is jou ultieme wapen? kortom waarmee denk jij de wereld te veroveren
serieus reacties graag niet zon reactie van : ik of mijn teddybeer
Fok! [DEF]: Making the world a safer place since 2008...quote:Op zaterdag 8 mei 2010 22:49 schreef Internetheld het volgende:
[..]
al had ik dit topic niet geopend liep jij nog ronfd met een wapende wereld is weer wat beter
Zullen je collega´s blij mee zijn als je je gaat verdedigen met je mes.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 21:58 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
ik draag onder werktijd een multitool en een mes aan m'n riem, maar zelfverdediging is dan wel het laatste waar ik aan denk..
Dat ding is er om te snijden, niet om te prikken.quote:Op zondag 23 mei 2010 17:41 schreef fathank het volgende:
[..]
Zullen je collega´s blij mee zijn als je je gaat verdedigen met je mes.
Omdat ik dit wapen al sinds 1986 in dienst gebruik, en weet dat ik er altijd op kan vertrouwen.quote:Op maandag 24 mei 2010 11:47 schreef thesystem het volgende:
[..]
Als ik mag vragen...waarom de FNC en dan niet de FAL? Of nog beter...de SCAR?
Maar dan toch, het ultieme wapen...quote:Op maandag 24 mei 2010 14:10 schreef Tiger20 het volgende:
[..]
Omdat ik dit wapen al sinds 1986 in dienst gebruik, en weet dat ik er altijd op kan vertrouwen.
.50quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |