Thanks! Ik heb geen flauw ideequote:
quote:Op zondag 23 mei 2010 13:47 schreef Anne het volgende:
[..]
Thanks! Ik heb geen flauw idee![]()
. Ik zal even kijken of er een bekend merkje in staat ofzo.
Vandaag:
[ afbeelding ]
Dat hemdje bij 2 heb ik in het wit met roze/rode roosjes! haha.quote:Op zondag 23 mei 2010 11:12 schreef PartyHardy het volgende:
Voor naar een festival:
1 OF
[ afbeelding ]
2 ?
[ afbeelding ]
ooo jouw sandaaltjes.quote:
quote:Op zondag 23 mei 2010 20:08 schreef Daniane het volgende:
maar vergeleken bij jou vind ik mezelf dik man.
Dat iemand heel dun is bedenkt niet meteen dat jij dik bentquote:Op zondag 23 mei 2010 20:08 schreef Daniane het volgende:
[..]
maar vergeleken bij jou vind ik mezelf dik man.
Dat dus.quote:Op zondag 23 mei 2010 11:29 schreef stef040 het volgende:
Als je dus inderdaad een witte boek aandoet zou ik voor setje 2 gaan.
Komt je figuur ook iets beter uit zo te zien.
1. Wat comfortabeler, en je schouders kunnen bedekken is ook erg fijn!quote:Op zondag 23 mei 2010 11:12 schreef PartyHardy het volgende:
Voor naar een festival:
1 OF
[ afbeelding ]
2 ?
[ afbeelding ]
Ja oké. maar toch.quote:Op zondag 23 mei 2010 20:10 schreef Ned_Bigby het volgende:
[..]
Dat iemand heel dun is bedenkt niet meteen dat jij dik bent
maar 2 staat beterquote:Op zondag 23 mei 2010 20:18 schreef Debsterr het volgende:
[..]
1. Wat comfortabeler, en je schouders kunnen bedekken is ook erg fijn!
2 met voor de zekerheid een vestje in de tas er bij tegen het verbrandenquote:Op zondag 23 mei 2010 11:12 schreef PartyHardy het volgende:
Voor naar een festival:
1 OF
[ afbeelding ]
2 ?
[ afbeelding ]
Idd. Die riem is echt té groot voor je kleine lichaam (niet verkeerd opvattenquote:
Vind persoonlijk van niet over zo;n strak shirtje, bij niemand eigenlijk. Het voegt niet echt veel toe.. Gewoon in de lussen van je spijkerbroekje kan een riem wel leuk staan!quote:
Je ziet er lekker kleurig uit, pumpkinsoup. Leuke vriendin naast je.quote:Op maandag 24 mei 2010 01:42 schreef pumpkinsoup het volgende:
[ afbeelding ]
met een los tuniekje zoals hier kan zo'n grote riem wel erg leuk staan
Zal het tegen dr zeggen.quote:Op maandag 24 mei 2010 03:44 schreef Sgt.Stiglitz het volgende:
[..]
Je ziet er lekker kleurig uit, pumpkinsoup. Leuke vriendin naast je.
quote:Op maandag 24 mei 2010 13:46 schreef vault_tec het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zonder bril (was een grapje voor iemand)
Blazersquote:Op maandag 24 mei 2010 13:46 schreef vault_tec het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zonder bril (was een grapje voor iemand)
lolquote:Op maandag 24 mei 2010 18:55 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik dacht: "Hij heeft toch geen jasje aan?"
Als in: hij bedoeld de schoenen? Zo ver was ik al hoor, zo blond ben ik nou ook weer nietquote:
Weet ik, ik doelde niet op jou, maar op die laatste reactiequote:Op maandag 24 mei 2010 21:05 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Als in: hij bedoeld de schoenen? Zo ver was ik al hoor, zo blond ben ik nou ook weer niet.
Gelukkig maar :pquote:Op maandag 24 mei 2010 21:11 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Weet ik, ik doelde niet op jou, maar op die laatste reactie
Ja, maar jij hebt altijd wat te neuzelen.quote:Op maandag 24 mei 2010 23:19 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Hypebeast met woei shirt die denkt dat die lauw is of in de sneaker game zit
quote:Op maandag 24 mei 2010 23:19 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Hypebeast met woei shirt die denkt dat die lauw is of in de sneaker game zit
Ik ga er eens voor kijken...echt leuk.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:45 schreef pumpkinsoup het volgende:
Zara! Je hebt hem ook in het poederroze
Leuk!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 18:08 schreef electronique het volgende:
[ afbeelding ]
het is een zebraprintblazer met schoudervullingen, is niet echt duidelijk te zien
1e keer dat je hem aan hebt nu dus?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 18:08 schreef electronique het volgende:
[ afbeelding ]
het is een zebraprintblazer met schoudervullingen, is niet echt duidelijk te zien
Leuk, die blazer is gaaf!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 18:08 schreef electronique het volgende:
[ afbeelding ]
Ziet er leuk uit! Leuke short! Was wel benieuwd naar hele outfit post, kan de uggs erbij zo niet echt plaatsen.quote:
Jennie?quote:
uhu lol ik ken haar via internetquote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:52 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Jennie?![]()
Waar is jou spijkerjasje vanDie is zo cool.
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:57 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
uhu lol ik ken haar via internetdie had die foto gemaakt voor dat shirt
spijkerjasje is van hollister
Heel tof. Die blazerquote:Op dinsdag 25 mei 2010 18:08 schreef electronique het volgende:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Feyenoord Rotterdam
officieel de tweede keerquote:Op dinsdag 25 mei 2010 18:18 schreef stef040 het volgende:
[..]
1e keer dat je hem aan hebt nu dus?
Leuk hoor!
Maar je blijft herkenbaar aan je Ralph Lauren blazer.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:54 schreef Heavensgonnaburnyoureyes het volgende:
[..]
Jaaaa!!maar kan me account niet meer op.
Ewa, het is zonnebrilquote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:34 schreef Heavensgonnaburnyoureyes het volgende:
[..]
Leuk, die blazer is gaaf!
[ afbeelding ]
blazer - Ralph Lauren, Rest H&M en rayban aviator.
Panty - Pieces
Ballarina's - Paul Green
Waarom wennen?quote:Op woensdag 26 mei 2010 11:40 schreef pinquit het volgende:
leuk pumpkin!
ik moet weer helemaal wennen aan spijkerjasjes, vind ze zo middelbareschools staan
ik vind ze niet kut? t is meer een 'ohja-die-hadden-we-ook-nog'quote:Op woensdag 26 mei 2010 12:12 schreef Rookert het volgende:
[..]
Waarom wennen?Als je ze kut vindt doe je dat toch lekker?
Oh zo kwam het overquote:Op woensdag 26 mei 2010 12:23 schreef pinquit het volgende:
[..]
ik vind ze niet kut? t is meer een 'ohja-die-hadden-we-ook-nog'
sjongejonge
Tis dat het Pumpkin is...quote:Op woensdag 26 mei 2010 13:56 schreef shinydiscoball het volgende:
Ik vind het leuk![]()
Althans, bij pumpkin. Zie heel veel mensen die het beter niet kunnen doen.Ikzelf ook maar niet
Beide leukk,,waar komen de shirtjes vandaan???quote:Op zondag 23 mei 2010 11:12 schreef PartyHardy het volgende:
Voor naar een festival:
1 OF
[ afbeelding ]
2 ?
[ afbeelding ]
Inclusief catquote:Op zaterdag 22 mei 2010 20:15 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
@ Stef040: ik vind het shirt wel okee, al had ik een V-hals wel leuker gevonden denk ik. Niet zo'n hele diepe V-hals, maar iets meer hals.
Ik: geen heel bijzondere dag vandaag, maar er wel aan gedacht om een foto te maken toen Lolcat zijn derriere weer lekker op mijn schouder nestelde![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het zit een beetje raarquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |