quote:Op maandag 24 mei 2010 23:19 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Hypebeast met woei shirt die denkt dat die lauw is of in de sneaker game zit
Ik ga er eens voor kijken...echt leuk.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:45 schreef pumpkinsoup het volgende:
Zara! Je hebt hem ook in het poederroze
Leuk!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 18:08 schreef electronique het volgende:
[ afbeelding ]
het is een zebraprintblazer met schoudervullingen, is niet echt duidelijk te zien
1e keer dat je hem aan hebt nu dus?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 18:08 schreef electronique het volgende:
[ afbeelding ]
het is een zebraprintblazer met schoudervullingen, is niet echt duidelijk te zien
Leuk, die blazer is gaaf!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 18:08 schreef electronique het volgende:
[ afbeelding ]
Ziet er leuk uit! Leuke short! Was wel benieuwd naar hele outfit post, kan de uggs erbij zo niet echt plaatsen.quote:
Jennie?quote:
uhu lol ik ken haar via internetquote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:52 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Jennie?![]()
Waar is jou spijkerjasje vanDie is zo cool.
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:57 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
uhu lol ik ken haar via internetdie had die foto gemaakt voor dat shirt
spijkerjasje is van hollister
Heel tof. Die blazerquote:Op dinsdag 25 mei 2010 18:08 schreef electronique het volgende:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Feyenoord Rotterdam
officieel de tweede keerquote:Op dinsdag 25 mei 2010 18:18 schreef stef040 het volgende:
[..]
1e keer dat je hem aan hebt nu dus?
Leuk hoor!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |