Maar je blijft herkenbaar aan je Ralph Lauren blazer.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:54 schreef Heavensgonnaburnyoureyes het volgende:
[..]
Jaaaa!!maar kan me account niet meer op.
Ewa, het is zonnebrilquote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:34 schreef Heavensgonnaburnyoureyes het volgende:
[..]
Leuk, die blazer is gaaf!
[ afbeelding ]
blazer - Ralph Lauren, Rest H&M en rayban aviator.
Panty - Pieces
Ballarina's - Paul Green
Waarom wennen?quote:Op woensdag 26 mei 2010 11:40 schreef pinquit het volgende:
leuk pumpkin!
ik moet weer helemaal wennen aan spijkerjasjes, vind ze zo middelbareschools staan
ik vind ze niet kut? t is meer een 'ohja-die-hadden-we-ook-nog'quote:Op woensdag 26 mei 2010 12:12 schreef Rookert het volgende:
[..]
Waarom wennen?Als je ze kut vindt doe je dat toch lekker?
Oh zo kwam het overquote:Op woensdag 26 mei 2010 12:23 schreef pinquit het volgende:
[..]
ik vind ze niet kut? t is meer een 'ohja-die-hadden-we-ook-nog'
sjongejonge
Tis dat het Pumpkin is...quote:Op woensdag 26 mei 2010 13:56 schreef shinydiscoball het volgende:
Ik vind het leuk![]()
Althans, bij pumpkin. Zie heel veel mensen die het beter niet kunnen doen.Ikzelf ook maar niet
Beide leukk,,waar komen de shirtjes vandaan???quote:Op zondag 23 mei 2010 11:12 schreef PartyHardy het volgende:
Voor naar een festival:
1 OF
[ afbeelding ]
2 ?
[ afbeelding ]
Inclusief catquote:Op zaterdag 22 mei 2010 20:15 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
@ Stef040: ik vind het shirt wel okee, al had ik een V-hals wel leuker gevonden denk ik. Niet zo'n hele diepe V-hals, maar iets meer hals.
Ik: geen heel bijzondere dag vandaag, maar er wel aan gedacht om een foto te maken toen Lolcat zijn derriere weer lekker op mijn schouder nestelde![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het zit een beetje raarquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |