Daar is het ook zeker geen 30 graden hoorquote:Op zaterdag 22 mei 2010 16:05 schreef Stickvis het volgende:
Catcliffe (Rotherham/Sheffield)
En t is nog steeds poepje heet
Omdat er hier ook vergeleken werd met de temperatuur in Nederland en die was wel in de schaduw gemetenquote:Op zaterdag 22 mei 2010 17:28 schreef Stickvis het volgende:
ja en wat is je punt? dan geeft hij 30 graden aan en is het poep heet?
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 20:15 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
@ Stef040: ik vind het shirt wel okee, al had ik een V-hals wel leuker gevonden denk ik. Niet zo'n hele diepe V-hals, maar iets meer hals.
Ik: geen heel bijzondere dag vandaag, maar er wel aan gedacht om een foto te maken toen Lolcat zijn derriere weer lekker op mijn schouder nestelde![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
lolcatquote:Op zaterdag 22 mei 2010 20:15 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
@ Stef040: ik vind het shirt wel okee, al had ik een V-hals wel leuker gevonden denk ik. Niet zo'n hele diepe V-hals, maar iets meer hals.
Ik: geen heel bijzondere dag vandaag, maar er wel aan gedacht om een foto te maken toen Lolcat zijn derriere weer lekker op mijn schouder nestelde![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
Oeh waar heb je die groene jas van?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 21:29 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
rechtsonderin( de blauwe, vandaag.die daarnaast,de witte is gister)
[ afbeelding ]
Heel leuk! Waar is dat topje van?quote:
Zou je een witte broek wel aan doen naar een festival? Wordt zo snel vies.quote:Op zondag 23 mei 2010 11:12 schreef PartyHardy het volgende:
Voor naar een festival:
1 OF
[ afbeelding ]
2 ?
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 23 mei 2010 11:23 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Zou je een witte broek wel aan doen naar een festival? Wordt zo snel vies.
Jup, was maar 8 euro ofzo. En hij zit zo lekker!quote:Op zaterdag 22 mei 2010 22:21 schreef Marouska het volgende:
[..]
hey, dat broekie heb ik ook denk ik. H&M, n'est-ce pas?
quote:
H&M dus!quote:Op zondag 23 mei 2010 08:56 schreef Pencile het volgende:
[..]
Ik wil ook z'n leuk shortje als jij hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |