leuk! meestal heb je toch altijd van die strakke broeken en een leren jasje aan? (of verwar ik je nu met iemand andersquote:
Wat een cute sandaaltjesquote:Op zondag 16 mei 2010 19:57 schreef tliciouz het volgende:
Zo laat ik ook maar eens wat posten. Beetje lopen kloten met picasa
[ afbeelding ]
Zonder sjaal: leuk!quote:
Tof! Zonder die laarzen.quote:
Bikkel!quote:Op maandag 17 mei 2010 19:28 schreef Marouska het volgende:
[ afbeelding ]
Ik besloot dat het vandaag rokjesdag was. Buiten had ik er twee extra vesten, een spijkerjackje en een sjaal bij aan. Maar desalniettemin rokjesdag, verdomme. Jurk en vest Zara, schoenen Taft, tas en ketting H&M.
Als een echte dame hurkt, houd zij haar knieën bij elkaar.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:54 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Met door de knieën gaan heb je inkijk in je kruis....
Dat stoere komt nog van die zeebonken.. na zoveel mijl mochten ze er 1 tatoeëren.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 00:07 schreef Marouska het volgende:
[..]
ja echt he. Er is iets machtig stoers aan zwaluwen/zwaluwsilhouetten. Ik hamsterde als kind van die luciferdoosjes met die zwaluw, vond ik mooi.
Hierrr.quote:Op maandag 17 mei 2010 20:28 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Coole cardigan! Waar heb je die vandaan?
Dan weet ik niet hoe jij door je knieën gaat.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:54 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Met door de knieën gaan heb je inkijk in je kruis....
Thnxquote:Op woensdag 19 mei 2010 01:14 schreef Seam het volgende:
Don diablo, ik ga je outfit van pagina vijf stelenChille casual outfit
Mijn buurvrouw dus niet...quote:Op dinsdag 18 mei 2010 23:18 schreef Velma_Dinkley het volgende:
Als een echte dame hurkt, houd zij haar knieën bij elkaar.
Die yesterday is wel echt gaafquote:Op woensdag 19 mei 2010 12:39 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
yesterday;
[ afbeelding ]
today;
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 20 mei 2010 15:20 schreef pumpkinsoup het volgende:
gister
[ afbeelding ]
vandaag
[ afbeelding ]
Cutequote:Op donderdag 20 mei 2010 15:20 schreef pumpkinsoup het volgende:
gister
[ afbeelding ]
vandaag
[ afbeelding ]
30 graden? waar ben jij dan wel nietquote:Op zaterdag 22 mei 2010 13:36 schreef Stickvis het volgende:
Verdomme geen korte broeken is het dertig graden...
[ afbeelding ]
Hier in dus maar even korte broeken kopen
Lekker, hier is het 20..quote:Op zaterdag 22 mei 2010 16:05 schreef Stickvis het volgende:
Catcliffe (Rotherham/Sheffield)
En t is nog steeds poepje heet
Daar is het ook zeker geen 30 graden hoorquote:Op zaterdag 22 mei 2010 16:05 schreef Stickvis het volgende:
Catcliffe (Rotherham/Sheffield)
En t is nog steeds poepje heet
Omdat er hier ook vergeleken werd met de temperatuur in Nederland en die was wel in de schaduw gemetenquote:Op zaterdag 22 mei 2010 17:28 schreef Stickvis het volgende:
ja en wat is je punt? dan geeft hij 30 graden aan en is het poep heet?
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 20:15 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
@ Stef040: ik vind het shirt wel okee, al had ik een V-hals wel leuker gevonden denk ik. Niet zo'n hele diepe V-hals, maar iets meer hals.
Ik: geen heel bijzondere dag vandaag, maar er wel aan gedacht om een foto te maken toen Lolcat zijn derriere weer lekker op mijn schouder nestelde![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
lolcatquote:Op zaterdag 22 mei 2010 20:15 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
@ Stef040: ik vind het shirt wel okee, al had ik een V-hals wel leuker gevonden denk ik. Niet zo'n hele diepe V-hals, maar iets meer hals.
Ik: geen heel bijzondere dag vandaag, maar er wel aan gedacht om een foto te maken toen Lolcat zijn derriere weer lekker op mijn schouder nestelde![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
Oeh waar heb je die groene jas van?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 21:29 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
rechtsonderin( de blauwe, vandaag.die daarnaast,de witte is gister)
[ afbeelding ]
Heel leuk! Waar is dat topje van?quote:
Zou je een witte broek wel aan doen naar een festival? Wordt zo snel vies.quote:Op zondag 23 mei 2010 11:12 schreef PartyHardy het volgende:
Voor naar een festival:
1 OF
[ afbeelding ]
2 ?
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 23 mei 2010 11:23 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Zou je een witte broek wel aan doen naar een festival? Wordt zo snel vies.
Jup, was maar 8 euro ofzo. En hij zit zo lekker!quote:Op zaterdag 22 mei 2010 22:21 schreef Marouska het volgende:
[..]
hey, dat broekie heb ik ook denk ik. H&M, n'est-ce pas?
quote:
H&M dus!quote:Op zondag 23 mei 2010 08:56 schreef Pencile het volgende:
[..]
Ik wil ook z'n leuk shortje als jij hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |