leuk!quote:Op maandag 17 mei 2010 15:13 schreef WHATSHESAID het volgende:
Leuk, Don-diablo, die kleuren zijn lekker fris bij elkaar
[ afbeelding ]
Dit dus
Dames bukken niet. Dames zakken door de knieën. Uberhaupt heb ik best vaak hakken aan, dan wil je ook niet bukken (mits je voorover kukelen charmant vindt).quote:Op zondag 16 mei 2010 12:02 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Als ik zo'n lengte aandoe en ik buk, dan heb je een fantastisch uitzicht op mijn kont. Voor mij dus een no go
Maar wellicht ligt dat aan het perspectief.
Maar het is een jurkje.quote:Op maandag 17 mei 2010 19:32 schreef Marouska het volgende:
viel me alles mee ivm vest+vest+jas+sjaal. Rokjesdag, verdomme. Het heeft lang genoeg geduurd.
Volgens mij zou dhr. Bril dat niet zo heel erg hebben gevonden.quote:
Ziet eruit als een hele erge standaard grijze?quote:Op maandag 17 mei 2010 20:28 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Coole cardigan! Waar heb je die vandaan?
Ziet er tof uitquote:Op maandag 17 mei 2010 15:13 schreef WHATSHESAID het volgende:
Leuk, Don-diablo, die kleuren zijn lekker fris bij elkaar
[ afbeelding ]
Dit dus
Zwaluwenquote:Op maandag 17 mei 2010 19:28 schreef Marouska het volgende:
[ afbeelding ]
Ik besloot dat het vandaag rokjesdag was. Buiten had ik er twee extra vesten, een spijkerjackje en een sjaal bij aan. Maar desalniettemin rokjesdag, verdomme. Jurk en vest Zara, schoenen Taft, tas en ketting H&M.
ja echt he. Er is iets machtig stoers aan zwaluwen/zwaluwsilhouetten. Ik hamsterde als kind van die luciferdoosjes met die zwaluw, vond ik mooi.quote:
Zo'n ketting als jij hebt ben ik de perfecte zilveren al een jaar van aan het zoekenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 00:07 schreef Marouska het volgende:
[..]
ja echt he. Er is iets machtig stoers aan zwaluwen/zwaluwsilhouetten. Ik hamsterde als kind van die luciferdoosjes met die zwaluw, vond ik mooi.
Bukken met hakken aan vind ik niet zo'n probleem hoor.quote:Op maandag 17 mei 2010 19:24 schreef Marouska het volgende:
[..]
Dames bukken niet. Dames zakken door de knieën. Uberhaupt heb ik best vaak hakken aan, dan wil je ook niet bukken (mits je voorover kukelen charmant vindt).
H&M: het zat in een of andere set met drie kettingen in totaal, waarvan twee foeilelijk waren.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 08:19 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Zo'n ketting als jij hebt ben ik de perfecte zilveren al een jaar van aan het zoeken. En als ik ooit ga sparen komen er 2 zwaluwen op m'n rug
.
Ja, maar de mate waarin een bouwvakkerspleet en/of rokinkijk zichtbaar is verschilt daarentegen enorm...quote:Op dinsdag 18 mei 2010 11:35 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Bukken met hakken aan vind ik niet zo'n probleem hoor.
En bukken of door de knieën zakken.... de bedoeling is hetzelfde.
Al lang geleden gekocht? Heb overigens wel een mooie besteld op Etsy en een soortgelijke ook al gevonden, maar thanks voor de tipquote:Op dinsdag 18 mei 2010 16:21 schreef Marouska het volgende:
[..]
H&M: het zat in een of andere set met drie kettingen in totaal, waarvan twee foeilelijk waren.
Met door de knieën gaan heb je inkijk in je kruis....quote:Op dinsdag 18 mei 2010 16:22 schreef Marouska het volgende:
[..]
Ja, maar de mate waarin een bouwvakkerspleet en/of rokinkijk zichtbaar is verschilt daarentegen enorm...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |