Wtf. Die is echt stoerquote:
Ik beschouw dat nog best als een 'nette' lengte.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 20:20 schreef Ewelina het volgende:
Leuke outfit Tamashii! Maar is dat rokje niet heel erg kort?
Wie zegt dat we die willen zien.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 21:25 schreef pumpkinsoup het volgende:
Ik heb een shirt aan ja, who cares, niemand die m'n kont kan zien
Als ik zo'n lengte aandoe en ik buk, dan heb je een fantastisch uitzicht op mijn kont. Voor mij dus een no goquote:Op zondag 16 mei 2010 01:09 schreef Marouska het volgende:
[..]
Ik beschouw dat nog best als een 'nette' lengte.![]()
Leuke, Tamashii.
Ik denk dat je dan niet helemaal goed kijkt of het niet goed ziet, want bij mij is dat absoluut niet het geval. Maar goed, ik ben 1.67.quote:Op zondag 16 mei 2010 12:02 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Als ik zo'n lengte aandoe en ik buk, dan heb je een fantastisch uitzicht op mijn kont. Voor mij dus een no go
Maar wellicht ligt dat aan het perspectief.
Maar we willen je kont juist wél zien.quote:Op zondag 16 mei 2010 01:28 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Maar, je hoeft hem ook niet te zien.
Wat een lijntje heb jij en je schoenen!quote:
Leuk! Ow, en Stewiequote:
Mooi shirt.quote:
Een echte dame bukt niet met een rokje o.i.d. aan, maar hurkt.quote:Op zondag 16 mei 2010 12:02 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Als ik zo'n lengte aandoe en ik buk, dan heb je een fantastisch uitzicht op mijn kont. Voor mij dus een no go
Maar wellicht ligt dat aan het perspectief.
Die schoenenquote:
Dank jeeee!quote:
quote:Op zondag 16 mei 2010 17:27 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Wat een lijntje heb jij en je schoenen!Ik vind witte broeken echt not done, maar zo staat het leuk!
Die vallen in de smaak volgens mij.quote:
Leuk! Die sandalen zijn toch van Primark?quote:Op zondag 16 mei 2010 19:57 schreef tliciouz het volgende:
Zo laat ik ook maar eens wat posten. Beetje lopen kloten met picasa
[ afbeelding ]
Dank je! Kloptquote:Op zondag 16 mei 2010 20:11 schreef PolkaDots het volgende:
[..]
Leuk! Die sandalen zijn toch van Primark?
Zwart is het niet wel heel donkerbruin, foto geeft een beetje een andere kleur aan.quote:Op zondag 16 mei 2010 20:18 schreef pumpkinsoup het volgende:
Heb je je haar geverfd? Het lijkt wel zwart
Ik wil die zilver met zwarte ringquote:Op zondag 16 mei 2010 19:57 schreef tliciouz het volgende:
Zo laat ik ook maar eens wat posten. Beetje lopen kloten met picasa
[ afbeelding ]
Hmm, dat sjaaltje.. kan je nog ademhalen? Het ziet er zo krapjes uit! Blazer staat je wel goedquote:
Dank je! Van de h&m, alleen het steentje in het midden is er na 5 minuten al uit, maar dat heb ik opgelost met zwarte nagellakquote:Op maandag 17 mei 2010 13:03 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik wil die zilver met zwarte ring. Leuke outfit verder!
[..]
Hmm, dat sjaaltje.. kan je nog ademhalen? Het ziet er zo krapjes uit! Blazer staat je wel goed.
Schijn bedriegt, zit er redelijk losjes omheen, maar heb doelbewust sjaal om vandaag om mn nek warm te houden. Last van mn nek.quote:Op maandag 17 mei 2010 13:03 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik wil die zilver met zwarte ring. Leuke outfit verder!
[..]
Hmm, dat sjaaltje.. kan je nog ademhalen? Het ziet er zo krapjes uit! Blazer staat je wel goed.
Ja I know, ik heb de ketting ervanquote:Op maandag 17 mei 2010 13:09 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dank je! Van de h&m, alleen het steentje in het midden is er na 5 minuten al uit, maar dat heb ik opgelost met zwarte nagellak
Ik had ook een sjaal om moeten doen vandaagquote:Op maandag 17 mei 2010 13:10 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Schijn bedriegt, zit er redelijk losjes omheen, maar heb doelbewust sjaal om vandaag om mn nek warm te houden. Last van mn nek.
En het is idd frisser dan gedacht dus wel lekker.quote:Op maandag 17 mei 2010 13:11 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja I know, ik heb de ketting ervan.
[..]
Ik had ook een sjaal om moeten doen vandaaglekker warm.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |