De definitieve komers tot nu toe en wat ze meebrengen:quote:okay, zoals voorgesteld wil ik best een voorjaarsmeet hosten bij mij thuis
let wel: ik kan géén 25 dames kwijt ja, kan wel, maar dan moet er ook op de grond gelakt worden
ik woon dus in Leiden
da's in de buurt van Den Haag.
ik dacht aan de eerste of tweede zaterdag in mei.
misschien is het het handigst hier aan te geven wanneer wie kan (1 lijstje c/p'en) en dan te kijken wat het beste uitkomt.
dat zou dus zaterdag 1 mei of zaterdag 8 mei worden.
ik heb gekozen voor een zaterdag omdat ik midden in het centrum woon, hier zitten sowieso kruidvat, etos en claire's waar eventueel geneusd kan worden.
let op: omdat ik in het centrum woon, is parkeren een bitch. er is wel een garage op 5 minuten loopafstand, en uiteraard kan er in de omgeving betaald geparkeerd worden.
Jij veel plezier met je zoon en rest van familiequote:Op vrijdag 7 mei 2010 12:39 schreef Puckzzz het volgende:
tvp om van jullie plezier mee te genieten. en natuurlijk voor de gelakte nagels van Fiets
Same voor mijn ringvingerquote:Op vrijdag 7 mei 2010 12:59 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Jij veel plezier met je zoon en rest van familie!
En is er zaterdag iemand die de silkwrap truuk op m'n duim wil toepassen? It iz going to die.
Ben je zo lelijk?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:38 schreef Mirjam het volgende:
owja, had ik al gezegd dat ik niet met m'n kop op internet wil?
foto's maken vind ik leuk, maar shop mij er ff uit weg
mijn nagels mogen uiteraard wel
Jammer, ook niet tegen betaling? Alleen kijken naar de nagels, hoor.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:25 schreef Mirjam het volgende:
was het al duidelijk dat het women only was?
zo nee, bij deze
Als je me betaalt kom ik wel over je rug krassenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:39 schreef Socios het volgende:
[..]
Jammer, ook niet tegen betaling? Alleen kijken naar de nagels, hoor.En extra om met de zojuist gelakte nagels over de rug te krabben ft. krassen.
dan zeker niet, ga maar naar een SEX-meetquote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:39 schreef Socios het volgende:
[..]
Jammer, ook niet tegen betaling? Alleen kijken naar de nagels, hoor.En extra om met de zojuist gelakte nagels over de rug te krabben ft. krassen.
Nice.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:42 schreef Stormqueen het volgende:
Als je me betaalt kom ik wel over je rug krassen
Haha, het gaat toch niet om seks! Sowieso is knuffelen veel fijner.quote:
Voordat ik foto's plaats zal ik aan alle betrokkenen vragen wat ze willenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:38 schreef Mirjam het volgende:
owja, had ik al gezegd dat ik niet met m'n kop op internet wil?
foto's maken vind ik leuk, maar shop mij er ff uit weg
mijn nagels mogen uiteraard wel
Hoeveel ga je er er mee slepen?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:02 schreef IJsdraakje het volgende:
Ben druk aan het uitvogelen hoe ik m'n lakkies vervoeren ga
Ik heb nog geen idee eigenlijk, ben even m'n stash aan het doorgaan op interessante dingen, maar heel veel gaat het niet worden. Om nou met m'n halve stash in de trein te gaan zitten en door Leiden te lopen is ook niet je van hetquote:
Heuy, dat was een goeie, ik had nog een doos liggen van een van m'n pakketjes van gister en daar passen mooi een paar lakkies inquote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:14 schreef Lindytje het volgende:
Heb je dan niet een oude schoenendoos ofzo?? Ik stop het in zo'n TNT Pakket-doos... Hartstikke hendig, en dan gewoon in een tas, met de rest van mijn troep (drinken en drank)
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Heuy, dat was een goeie, ik had nog een doos liggen van een van m'n pakketjes van gister en daar passen mooi een paar lakkies inEn die past ook nog eens mooi in m'n tas.
Oh dat is handigquote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:29 schreef Debsterr het volgende:
Oh, dames die meerijden: ik wil zo'n dagkaart kopen zodat we dichtbij kunnen parkeren. dat is dan ¤ 3,- per persoon. Dus als je het naar de trein overleefd kun je best veel meenemen!
Dat is een heel goed idee!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:29 schreef Debsterr het volgende:
Oh, dames die meerijden: ik wil zo'n dagkaart kopen zodat we dichtbij kunnen parkeren. dat is dan ¤ 3,- per persoon. Dus als je het naar de trein overleefd kun je best veel meenemen!
we zijn vrouwen. Jwtzquote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:29 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Wat doen jullie allemaal moeilijk! ik neem gewoon 12 potjes mee in m'n binnenzak.
golden rose?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:34 schreef Lindytje het volgende:
Ik heb dit gescoord om te kunnen ruilen...... (ik heb zelluf al...)
(gelayerd over zwart)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik merk het ja!quote:
Nomnomnomnomnom....quote:
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:02 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Nomnomnomnomnom....![]()
Ik heb net 3 flessen cola light en een liter rum gehaald
schiet 'ns op danquote:
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:09 schreef Mirjam het volgende:
[..]
tegen de tijd dat je naar huis wil, zal ik je wel in de goeie richting rollen ;')
Finse dropwodka?? Wat moet ik me daar dan bij voorstellen?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:20 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik heb wat 7up en gin&tonic gehaald. En voor de dapperen heb ik eventueel ook Finse dropwodka
Wodka met dropsmaak uit Finland. Ik neem het wel mee.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:22 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Finse dropwodka?? Wat moet ik me daar dan bij voorstellen?
Ik denk niet dat ik dat lust.... straks wordt het nog nierken hieroquote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:24 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wodka met dropsmaak uit Finland. Ik neem het wel mee.
Hmmm.... vooruit dan....quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja maar de winkel is al dicht.ik maak morgenochtend nog wel wat lekkers
ik moest vrijwillig meehelpen met het buurtrestaurant en ben daarvoor uren met de Doos bezig geweestquote:
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik moest vrijwillig meehelpen met het buurtrestaurant en ben daarvoor uren met de Doos bezig geweestdus had echt geen tijd
nee, kei leuk! Ik woon echt in zo'n kneuter stadsbuurtjequote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:42 schreef Lindytje het volgende:
[..]
![]()
(dat buurtrestaurant, ik blijf hetvinden, hahha)
Ja maar, ja maar..... Nou ja, achquote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, kei leuk! Ik woon echt in zo'n kneuter stadsbuurtjeEn we hadden surinaams
Jumster!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:46 schreef miss--moana het volgende:
Ik heb muffins gemaakt!
naturel en met chocostukjes erin
ik hou wel van dat volksequote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:47 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja maar, ja maar..... Nou ja, ach
[..]
Jumster!
Woaaaahquote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:46 schreef miss--moana het volgende:
Ik heb muffins gemaakt!
naturel en met chocostukjes erin
Oh, kak!! Da's ook nog zoiets... wat moet ik aan??quote:
Ja, dat probleem had ik dus ookquote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:12 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Oh, kak!! Da's ook nog zoiets... wat moet ik aan??
Damn...
Dat dacht ik van de week ook. Denkt niet elke vrouw dat altijd?quote:
hm, puntquote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:22 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Dat dacht ik van de week ook. Denkt niet elke vrouw dat altijd?
mooi! rookvrijquote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:29 schreef Mirjam het volgende:
ohja, voor ik 't vergeet, i.v.m. allergieën wordt er niet gerookt in huis, maar ik heb speciaal voor jullie een asbak gekocht voor in de tuin
Jottem, een mooie nieuwe asbakquote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:29 schreef Mirjam het volgende:
ohja, voor ik 't vergeet, i.v.m. allergieën wordt er niet gerookt in huis, maar ik heb speciaal voor jullie een asbak gekocht voor in de tuin
Jeej, zielige longen proofquote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:29 schreef Mirjam het volgende:
Leukquote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:21 schreef liiszle het volgende:
ich bin dabei morgen!
ik kom met ren ren en Fiets!
helaas niet veel lakjes mee, want ik ben bij vriendje
volgens mij is jouw huis morgen 1 grote wolk nagelllak, al zou iemand eenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:29 schreef Mirjam het volgende:
Dit dus,quote:Op zaterdag 8 mei 2010 @ 09:19 schreef Stormqueen het volgende:
Zo, heb mezelf ook uit bed kunnen trappennu nog iets eetbaars maken!
oh dat had ik voor het slapen gaan gelukkig al gedaan. Ben met nat haar gaan slapen, dus heb nu coupe leeuwenkoningquote:Op zaterdag 8 mei 2010 09:21 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Dit dus,
Misschien eerst douchen, voordat die ene voor mijn deur staat
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 09:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh dat had ik voor het slapen gaan gelukkig al gedaan. Ben met nat haar gaan slapen, dus heb nu coupe leeuwenkoning
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 @ 09:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh dat had ik voor het slapen gaan gelukkig al gedaan. Ben met nat haar gaan slapen, dus heb nu coupe leeuwenkoning
aah, leuk hoorquote:Op zaterdag 8 mei 2010 09:34 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Wat heerlijk om te lezen hoe wijferig jullie allemaal met de meet omgaan
Mijn Drie Musketiers zijn gisteravond gearriveerd, plus het Musketier vrouwtje en mini-Musketiertje in buikZe krijgt al een mooi bolletje, vanmiddag lekker shoppen met d'r
Ik ben over een half uurtje bij je denk ikquote:Op zaterdag 8 mei 2010 09:19 schreef Stormqueen het volgende:
Zo, heb mezelf ook uit bed kunnen trappennu nog iets eetbaars maken!
onze ware wijvenaard komt naar bovenquote:Op zaterdag 8 mei 2010 09:34 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Wat heerlijk om te lezen hoe wijferig jullie allemaal met de meet omgaan
Mijn Drie Musketiers zijn gisteravond gearriveerd, plus het Musketier vrouwtje en mini-Musketiertje in buikZe krijgt al een mooi bolletje, vanmiddag lekker shoppen met d'r
maar we halen de babes toch rond half twaalf op? Jij hebt wilde plannen met mijn poes dus!quote:Op zaterdag 8 mei 2010 10:09 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik ben over een half uurtje bij je denk ik.
I know maar ik zit nog aan de cruesliquote:Op zaterdag 8 mei 2010 10:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
maar we halen de babes toch rond half twaalf op? Jij hebt wilde plannen met mijn poes dus!Ik maak de nespresso vast heet
wat, de rauwe zaterdagochtendseks?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 10:14 schreef Debsterr het volgende:
[..]
I know maar ik zit nog aan de cruesli. Het duurde weer allemaal wat langer.
haha nee,quote:Op zaterdag 8 mei 2010 10:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
wat, de rauwe zaterdagochtendseks?
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 10:19 schreef Debsterr het volgende:
[..]
haha nee,lag tot net nog te meuren in bed, al snurkend/kwijlend
.
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 10:19 schreef Stormqueen het volgende:
Oh, ik heb speciaal voor de nagels van Lindy iets roze aan
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 10:39 schreef Mirjam het volgende:
ikk heb nu nagels die 3kwart roze zijn en 1kwart paars, hehe
Vroeg valt wel mee hoor, ik gok dat we er rond een uur zijn gaan. Mooie tijd, dacht ik.quote:
Oh, wij met z'n drietjes dus niet.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 @ 11:59 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Vroeg valt wel mee hoor, ik gok dat we er rond een uur zijn gaan. Mooie tijd, dacht ik.
Ow Hai! Ik was shoppen met mijn schoondochterquote:
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 18:23 schreef RenRen- het volgende:
Wat een stomme meet.Nah, vond het echt wel tof. Mijn moeder vond het heel stom.
je frosting ligt hier nogquote:Op zaterdag 8 mei 2010 18:23 schreef RenRen- het volgende:
Wat een stomme meet.Nah, vond het echt wel tof. Mijn moeder vond het heel stom.
Oh, dat is dom van mij. Want die wil ik wel terug natuurlijkquote:Op zaterdag 8 mei 2010 @ 22:24 schreef Mirjam het volgende:
[..]
je frosting ligt hier nog
ik ben echt hélemaal kapot
zo maar eerst een warme douche nemen
ja, echt?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 23:06 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Oh, dat is dom van mij. Want die wil ik wel terug natuurlijkWe vinden wel een oplossing.
ach, dat geeft toch niet? kan niemand wat aan doen hoorquote:Op zaterdag 8 mei 2010 23:18 schreef AmNaBa het volgende:
En Mirjam...sorry dat je nu wel op bent, maar het was echt supertof dat je je huis/tuin beschikbaar hebt gesteld.
Ik ben nog niet thuis geweestquote:Op zondag 9 mei 2010 01:11 schreef Stormqueen het volgende:
Ondanks het feit dat ik nu vette ruzie heb thuis; ik heb genoten! Topmeiden, allemaal! En zeker voor herhaling vatbaar!
mja, alcohol en miscommunicatiequote:Op zondag 9 mei 2010 11:22 schreef AmNaBa het volgende:
Balen SQ
hoop dat de vermiste lak, snel boven tafel komt.
Bij mij is hij niet terechtgekomen..... (welke kleur is CG Stella eigenlijk?)
Ik ben echt superblij met mijn geswapte lakjes
vette ruzie?? lullig....
Het was inderdaad supergezellig
Heb net al ff gecheckt maar hij is niet in mijn bak terecht gekomen.quote:
nog mijn excuses trouwens, voor de terugwegquote:Op zondag 9 mei 2010 11:39 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Heb net al ff gecheckt maar hij is niet in mijn bak terecht gekomen.
is 't niet zo goed gegaan?quote:Op zondag 9 mei 2010 11:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nog mijn excuses trouwens, voor de terugweg
Ik heb er thuis een flink glas Amaretto op gedronkenquote:Op zondag 9 mei 2010 11:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nog mijn excuses trouwens, voor de terugweg
Jawel hoorquote:Op zondag 9 mei 2010 11:47 schreef Mirjam het volgende:
[..]
is 't niet zo goed gegaan?
en jammer van de ruzie
ik heb hier ook geen stella gevonden, misschien kunnen alle andere dames even hun stash nalopen? dan moet hij wel boven water komen
ongetwijfeldquote:Op zondag 9 mei 2010 11:53 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik heb er thuis een flink glas Amaretto op gedronken.
[..]
Jawel hoor. 2 giebelende dronken meisjes op de achterbank zijn gewoon heel druk
.
haha, ik weet alleen niet hoe ik dat weer bij jou krijg hoorquote:Op zondag 9 mei 2010 12:25 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja![]()
Nou, hij is inmiddels nagellakloos. De smiley had hij er al vrij snel afgesloopt
Die heb ik gebruikt toch? Heb 'm op tafel gezet..quote:Op zondag 9 mei 2010 13:59 schreef Mirjam het volgende:
ik ben een tube handcreme kwijt
nieuwe tube vaseline intensive care
Ik heb er ineens twee!!quote:Op zondag 9 mei 2010 13:59 schreef Mirjam het volgende:
ik ben een tube handcreme kwijt
nieuwe tube vaseline intensive care
Oeps.... sorry voor de drukte op de achterbank....quote:Op zondag 9 mei 2010 11:53 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik heb er thuis een flink glas Amaretto op gedronken.
[..]
Jawel hoor. 2 giebelende dronken meisjes op de achterbank zijn gewoon heel druk
.
wordt hard aan gewerkt, hehequote:Op zondag 9 mei 2010 15:42 schreef liiszle het volgende:
hier ook geen verstekelingen gesignaleerd. vervelend dat jullie het kwijt zijn.
zijn alle cakejes en brownies nog opgekomen?
hahaquote:Op zondag 9 mei 2010 17:46 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik heb er ineens twee!!![]()
![]()
Ik stuur m wel op, goed? (sorry!!)
Zeker weten?? Ik wil anders ook wel geld naar je overmaken, dat je daarvan een nieuwe kunt kopen... Laat maar weten, ik wil m echt wel vergoeden, want ik vind het wel heel lullig....quote:Op zondag 9 mei 2010 18:09 schreef Mirjam het volgende:
[..]
haha
nee joh, da's de moeite niet voor die tube, geeft niet, geniet er maar van
nee joh, zoiets kan gebeuren toch?quote:Op zondag 9 mei 2010 18:11 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Zeker weten?? Ik wil anders ook wel geld naar je overmaken, dat je daarvan een nieuwe kunt kopen... Laat maar weten, ik wil m echt wel vergoeden, want ik vind het wel heel lullig....![]()
ik heb er een paar gemaakt, maar die komen morgen wel, ik heb er de kracht niet voorquote:Op zondag 9 mei 2010 18:47 schreef Joysa het volgende:
Leuk dat jullie het leuk hebben gehad![]()
![]()
Foto's ?
Kom maar op met de foto'squote:Op zondag 9 mei 2010 20:57 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik heb er een paar gemaakt, maar die komen morgen wel, ik heb er de kracht niet voor
quote:Op maandag 10 mei 2010 18:57 schreef PartyHardy het volgende:
[..]
Kom maar op met de foto'sben nieuwsgierig!
ik heb eigenlijk geen mensen gefotografeerdquote:Op maandag 10 mei 2010 20:29 schreef Stormqueen het volgende:
Fotoooooos
(overigens mag ik best herkenbaar getoond worden, mocht je nog een charmant exemplaar hebben)
Ergens is dat best geruststellend. Ik bedoel, ik zit totaal niet met foto's van mezelf op teh internetz, maar ik vrees voor eventuele foto's van later op de dag.quote:Op maandag 10 mei 2010 20:30 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik heb eigenlijk geen mensen gefotografeerd
quote:Op maandag 10 mei 2010 20:32 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ergens is dat best geruststellend. Ik bedoel, ik zit totaal niet met foto's van mezelf op teh internetz, maar ik vrees voor eventuele foto's van later op de dag.
Serieus, het was best heel erg. Ik heb in de trein terug de nagels van een wildvreemde zitten lakken en waar ik 's avonds was heb ik bij minimaal 10 verschilllende mensen om de nek gehangen. Zelfs voor mij is dat erg
Maar foto's zijn tof
quote:Op maandag 10 mei 2010 20:33 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Neuj alleen tig foto's van mij!
Ja heel de internotz staat al vol met onze handen fietskequote:Op maandag 10 mei 2010 20:33 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Neuj alleen tig foto's van mij!
quote:Op maandag 10 mei 2010 20:32 schreef IJsdraakje het volgende:
Serieus, het was best heel erg. Ik heb in de trein terug de nagels van een wildvreemde zitten lakken en waar ik 's avonds was heb ik bij minimaal 10 verschilllende mensen om de nek gehangen. Zelfs voor mij is dat erg
Wow, wow, wow, wat veeeeeeel zo alles bij elkaarquote:Op maandag 10 mei 2010 20:27 schreef Mirjam het volgende:
nagellak
[ afbeelding ]
nom nom nom
[ afbeelding ]
essence fetish(
)
[ afbeelding ]
fiets wordt onder handen genomen door liiszle![]()
[ afbeelding ]
arme, arme fiets![]()
[ afbeelding ]
en zo mocht fiets naar huis: (extra grote foto voor de details)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en mijn 'vangst': alle dingen die ik heb gekocht/gekregen/geswapt
[ afbeelding ]
de 2 star magnets zijn voor bibi
LOLquote:Op maandag 10 mei 2010 20:32 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ergens is dat best geruststellend. Ik bedoel, ik zit totaal niet met foto's van mezelf op teh internetz, maar ik vrees voor eventuele foto's van later op de dag.
Maar foto's zijn tof
Ik zal eerdaags ff een filmpje van onze achtertuin maken, als je daarna nog recht kan lakken ben je Tha MistreSS!quote:
quote:Op maandag 10 mei 2010 20:52 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik zal eerdaags ff een filmpje van onze achtertuin maken, als je daarna nog recht kan lakken ben je Tha MistreSS!
quote:Op maandag 10 mei 2010 20:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]![]()
ik had echt het gevoel dat Lindy en ik veel zatter waren, maar jij was dus ook blij!
En een wildvreemde lakken
Mwhehehehe, dat dus!quote:Op maandag 10 mei 2010 20:42 schreef Stormqueen het volgende:
Ik zag net wel de achterbankfoto's van mij en Lindy op de camera terug :x
Ik ook! tenminste als het dan in brabant isquote:Op maandag 10 mei 2010 21:55 schreef Diconnected het volgende:
Ah t zag er echt super gezellig uit!Jammer dat ik het heb gemist, maar de volgende keer ben ik zeker weten aanwezig
!
dat zonder meer, het wordt of bij mij of bij puckzzzquote:Op maandag 10 mei 2010 22:04 schreef PartyHardy het volgende:
[..]
Ik ook! tenminste als het dan in brabant is
Jouw tuin en BBQ, toch???quote:Op maandag 10 mei 2010 22:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat zonder meer, het wordt of bij mij of bij puckzzz
quote:Op maandag 10 mei 2010 22:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja dat doen we sowieso nog een keer, samen
valt best mee hoor, er komen ook veel mensen niet uit brabant! Maar hier zijn we sowieso wat gevoeliger voor gekte,quote:Op dinsdag 11 mei 2010 07:44 schreef RenRen- het volgende:
Ik vind het opvallend hoe veel van jullie in Brabant wonen. Alsof het daar een beetje blijft hangen met de nagellakgekte
aahquote:Op dinsdag 11 mei 2010 10:31 schreef Stormqueen het volgende:
Iemand van de meet-meiden ook nog een China Glaze Meteor Shower gesignaleerd?
Verder is alles er nog. Maar ben dus meteor shower en stella kwijt
haha geniaal!! de nagels van n vreemde in de trein lakken.. my godquote:
Je denkt toch niet dat ik nog weet bij welk taxibedrijf ik ben ingestapt?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:57 schreef AmNaBa het volgende:
@SQ
Echt zwaar balen zeg!
je had het over een taxi? anders even bellen of ze je verstekelingen hebben gevonden
gaat hard hopen dat ze terecht komen.
Ik heb meteor shower sowieso nog voor jequote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat ik nog weet bij welk taxibedrijf ik ben ingestapt?
Maar ze zijn nog bestelbaar gelukkigTnx voor alle medeleven
quote:Op zondag 16 mei 2010 20:11 schreef Mirjam het volgende:
ik ben nog aan het bijkomen van de vorige joh
quote:Op zondag 16 mei 2010 20:12 schreef Mirjam het volgende:
ohja, ik sprak vanmiddag de buren van de buren, die hebben de hele dag werkelijk in hun broek gepist van het lachen over wat er buiten allemaal gezegd/geroepen werd door de dames die hun plekje in de tuin gevonden hadden
ohja, ik sprak vanmiddag de buren van de buren, die hebben de hele dag werkelijk in hun broek gepist van het lachen over wat er buiten allemaal gezegd/geroepen werd door de dames die hun plekje in de tuin gevonden hadden
Haha ik moest hardop lachen, was er niet bij maar tochquote:Op zondag 16 mei 2010 20:12 schreef Mirjam het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |