mooi! rookvrijquote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:29 schreef Mirjam het volgende:
ohja, voor ik 't vergeet, i.v.m. allergieën wordt er niet gerookt in huis, maar ik heb speciaal voor jullie een asbak gekocht voor in de tuin
Jottem, een mooie nieuwe asbakquote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:29 schreef Mirjam het volgende:
ohja, voor ik 't vergeet, i.v.m. allergieën wordt er niet gerookt in huis, maar ik heb speciaal voor jullie een asbak gekocht voor in de tuin
Jeej, zielige longen proofquote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:29 schreef Mirjam het volgende:
Leukquote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:21 schreef liiszle het volgende:
ich bin dabei morgen!
ik kom met ren ren en Fiets!
helaas niet veel lakjes mee, want ik ben bij vriendje
volgens mij is jouw huis morgen 1 grote wolk nagelllak, al zou iemand eenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:29 schreef Mirjam het volgende:
Dit dus,quote:Op zaterdag 8 mei 2010 @ 09:19 schreef Stormqueen het volgende:
Zo, heb mezelf ook uit bed kunnen trappennu nog iets eetbaars maken!
oh dat had ik voor het slapen gaan gelukkig al gedaan. Ben met nat haar gaan slapen, dus heb nu coupe leeuwenkoningquote:Op zaterdag 8 mei 2010 09:21 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Dit dus,
Misschien eerst douchen, voordat die ene voor mijn deur staat
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 09:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh dat had ik voor het slapen gaan gelukkig al gedaan. Ben met nat haar gaan slapen, dus heb nu coupe leeuwenkoning
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 @ 09:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh dat had ik voor het slapen gaan gelukkig al gedaan. Ben met nat haar gaan slapen, dus heb nu coupe leeuwenkoning
aah, leuk hoorquote:Op zaterdag 8 mei 2010 09:34 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Wat heerlijk om te lezen hoe wijferig jullie allemaal met de meet omgaan
Mijn Drie Musketiers zijn gisteravond gearriveerd, plus het Musketier vrouwtje en mini-Musketiertje in buikZe krijgt al een mooi bolletje, vanmiddag lekker shoppen met d'r
Ik ben over een half uurtje bij je denk ikquote:Op zaterdag 8 mei 2010 09:19 schreef Stormqueen het volgende:
Zo, heb mezelf ook uit bed kunnen trappennu nog iets eetbaars maken!
onze ware wijvenaard komt naar bovenquote:Op zaterdag 8 mei 2010 09:34 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Wat heerlijk om te lezen hoe wijferig jullie allemaal met de meet omgaan
Mijn Drie Musketiers zijn gisteravond gearriveerd, plus het Musketier vrouwtje en mini-Musketiertje in buikZe krijgt al een mooi bolletje, vanmiddag lekker shoppen met d'r
maar we halen de babes toch rond half twaalf op? Jij hebt wilde plannen met mijn poes dus!quote:Op zaterdag 8 mei 2010 10:09 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik ben over een half uurtje bij je denk ik.
I know maar ik zit nog aan de cruesliquote:Op zaterdag 8 mei 2010 10:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
maar we halen de babes toch rond half twaalf op? Jij hebt wilde plannen met mijn poes dus!Ik maak de nespresso vast heet
wat, de rauwe zaterdagochtendseks?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 10:14 schreef Debsterr het volgende:
[..]
I know maar ik zit nog aan de cruesli. Het duurde weer allemaal wat langer.
haha nee,quote:Op zaterdag 8 mei 2010 10:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
wat, de rauwe zaterdagochtendseks?
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 10:19 schreef Debsterr het volgende:
[..]
haha nee,lag tot net nog te meuren in bed, al snurkend/kwijlend
.
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 10:19 schreef Stormqueen het volgende:
Oh, ik heb speciaal voor de nagels van Lindy iets roze aan
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 10:39 schreef Mirjam het volgende:
ikk heb nu nagels die 3kwart roze zijn en 1kwart paars, hehe
Vroeg valt wel mee hoor, ik gok dat we er rond een uur zijn gaan. Mooie tijd, dacht ik.quote:
Oh, wij met z'n drietjes dus niet.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 @ 11:59 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Vroeg valt wel mee hoor, ik gok dat we er rond een uur zijn gaan. Mooie tijd, dacht ik.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |