quote:Op zaterdag 8 mei 2010 @ 09:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh dat had ik voor het slapen gaan gelukkig al gedaan. Ben met nat haar gaan slapen, dus heb nu coupe leeuwenkoning
aah, leuk hoorquote:Op zaterdag 8 mei 2010 09:34 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Wat heerlijk om te lezen hoe wijferig jullie allemaal met de meet omgaan
Mijn Drie Musketiers zijn gisteravond gearriveerd, plus het Musketier vrouwtje en mini-Musketiertje in buikZe krijgt al een mooi bolletje, vanmiddag lekker shoppen met d'r
Ik ben over een half uurtje bij je denk ikquote:Op zaterdag 8 mei 2010 09:19 schreef Stormqueen het volgende:
Zo, heb mezelf ook uit bed kunnen trappennu nog iets eetbaars maken!
onze ware wijvenaard komt naar bovenquote:Op zaterdag 8 mei 2010 09:34 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Wat heerlijk om te lezen hoe wijferig jullie allemaal met de meet omgaan
Mijn Drie Musketiers zijn gisteravond gearriveerd, plus het Musketier vrouwtje en mini-Musketiertje in buikZe krijgt al een mooi bolletje, vanmiddag lekker shoppen met d'r
maar we halen de babes toch rond half twaalf op? Jij hebt wilde plannen met mijn poes dus!quote:Op zaterdag 8 mei 2010 10:09 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik ben over een half uurtje bij je denk ik.
I know maar ik zit nog aan de cruesliquote:Op zaterdag 8 mei 2010 10:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
maar we halen de babes toch rond half twaalf op? Jij hebt wilde plannen met mijn poes dus!Ik maak de nespresso vast heet
wat, de rauwe zaterdagochtendseks?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 10:14 schreef Debsterr het volgende:
[..]
I know maar ik zit nog aan de cruesli. Het duurde weer allemaal wat langer.
haha nee,quote:Op zaterdag 8 mei 2010 10:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
wat, de rauwe zaterdagochtendseks?
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 10:19 schreef Debsterr het volgende:
[..]
haha nee,lag tot net nog te meuren in bed, al snurkend/kwijlend
.
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 10:19 schreef Stormqueen het volgende:
Oh, ik heb speciaal voor de nagels van Lindy iets roze aan
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 10:39 schreef Mirjam het volgende:
ikk heb nu nagels die 3kwart roze zijn en 1kwart paars, hehe
Vroeg valt wel mee hoor, ik gok dat we er rond een uur zijn gaan. Mooie tijd, dacht ik.quote:
Oh, wij met z'n drietjes dus niet.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 @ 11:59 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Vroeg valt wel mee hoor, ik gok dat we er rond een uur zijn gaan. Mooie tijd, dacht ik.
Ow Hai! Ik was shoppen met mijn schoondochterquote:
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 18:23 schreef RenRen- het volgende:
Wat een stomme meet.Nah, vond het echt wel tof. Mijn moeder vond het heel stom.
je frosting ligt hier nogquote:Op zaterdag 8 mei 2010 18:23 schreef RenRen- het volgende:
Wat een stomme meet.Nah, vond het echt wel tof. Mijn moeder vond het heel stom.
Oh, dat is dom van mij. Want die wil ik wel terug natuurlijkquote:Op zaterdag 8 mei 2010 @ 22:24 schreef Mirjam het volgende:
[..]
je frosting ligt hier nog
ik ben echt hélemaal kapot
zo maar eerst een warme douche nemen
ja, echt?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 23:06 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Oh, dat is dom van mij. Want die wil ik wel terug natuurlijkWe vinden wel een oplossing.
ach, dat geeft toch niet? kan niemand wat aan doen hoorquote:Op zaterdag 8 mei 2010 23:18 schreef AmNaBa het volgende:
En Mirjam...sorry dat je nu wel op bent, maar het was echt supertof dat je je huis/tuin beschikbaar hebt gesteld.
Ik ben nog niet thuis geweestquote:Op zondag 9 mei 2010 01:11 schreef Stormqueen het volgende:
Ondanks het feit dat ik nu vette ruzie heb thuis; ik heb genoten! Topmeiden, allemaal! En zeker voor herhaling vatbaar!
mja, alcohol en miscommunicatiequote:Op zondag 9 mei 2010 11:22 schreef AmNaBa het volgende:
Balen SQ
hoop dat de vermiste lak, snel boven tafel komt.
Bij mij is hij niet terechtgekomen..... (welke kleur is CG Stella eigenlijk?)
Ik ben echt superblij met mijn geswapte lakjes
vette ruzie?? lullig....
Het was inderdaad supergezellig
Heb net al ff gecheckt maar hij is niet in mijn bak terecht gekomen.quote:
nog mijn excuses trouwens, voor de terugwegquote:Op zondag 9 mei 2010 11:39 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Heb net al ff gecheckt maar hij is niet in mijn bak terecht gekomen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |