quote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:02 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Nomnomnomnomnom....![]()
Ik heb net 3 flessen cola light en een liter rum gehaald
schiet 'ns op danquote:
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:09 schreef Mirjam het volgende:
[..]
tegen de tijd dat je naar huis wil, zal ik je wel in de goeie richting rollen ;')
Finse dropwodka?? Wat moet ik me daar dan bij voorstellen?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:20 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik heb wat 7up en gin&tonic gehaald. En voor de dapperen heb ik eventueel ook Finse dropwodka
Wodka met dropsmaak uit Finland. Ik neem het wel mee.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:22 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Finse dropwodka?? Wat moet ik me daar dan bij voorstellen?
Ik denk niet dat ik dat lust.... straks wordt het nog nierken hieroquote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:24 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wodka met dropsmaak uit Finland. Ik neem het wel mee.
Hmmm.... vooruit dan....quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja maar de winkel is al dicht.ik maak morgenochtend nog wel wat lekkers
ik moest vrijwillig meehelpen met het buurtrestaurant en ben daarvoor uren met de Doos bezig geweestquote:
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik moest vrijwillig meehelpen met het buurtrestaurant en ben daarvoor uren met de Doos bezig geweestdus had echt geen tijd
nee, kei leuk! Ik woon echt in zo'n kneuter stadsbuurtjequote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:42 schreef Lindytje het volgende:
[..]
![]()
(dat buurtrestaurant, ik blijf hetvinden, hahha)
Ja maar, ja maar..... Nou ja, achquote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, kei leuk! Ik woon echt in zo'n kneuter stadsbuurtjeEn we hadden surinaams
Jumster!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:46 schreef miss--moana het volgende:
Ik heb muffins gemaakt!
naturel en met chocostukjes erin
ik hou wel van dat volksequote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:47 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja maar, ja maar..... Nou ja, ach
[..]
Jumster!
Woaaaahquote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:46 schreef miss--moana het volgende:
Ik heb muffins gemaakt!
naturel en met chocostukjes erin
Oh, kak!! Da's ook nog zoiets... wat moet ik aan??quote:
Ja, dat probleem had ik dus ookquote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:12 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Oh, kak!! Da's ook nog zoiets... wat moet ik aan??
Damn...
Dat dacht ik van de week ook. Denkt niet elke vrouw dat altijd?quote:
hm, puntquote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:22 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Dat dacht ik van de week ook. Denkt niet elke vrouw dat altijd?
mooi! rookvrijquote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:29 schreef Mirjam het volgende:
ohja, voor ik 't vergeet, i.v.m. allergieën wordt er niet gerookt in huis, maar ik heb speciaal voor jullie een asbak gekocht voor in de tuin
Jottem, een mooie nieuwe asbakquote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:29 schreef Mirjam het volgende:
ohja, voor ik 't vergeet, i.v.m. allergieën wordt er niet gerookt in huis, maar ik heb speciaal voor jullie een asbak gekocht voor in de tuin
Jeej, zielige longen proofquote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:29 schreef Mirjam het volgende:
Leukquote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:21 schreef liiszle het volgende:
ich bin dabei morgen!
ik kom met ren ren en Fiets!
helaas niet veel lakjes mee, want ik ben bij vriendje
volgens mij is jouw huis morgen 1 grote wolk nagelllak, al zou iemand eenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:29 schreef Mirjam het volgende:
Dit dus,quote:Op zaterdag 8 mei 2010 @ 09:19 schreef Stormqueen het volgende:
Zo, heb mezelf ook uit bed kunnen trappennu nog iets eetbaars maken!
oh dat had ik voor het slapen gaan gelukkig al gedaan. Ben met nat haar gaan slapen, dus heb nu coupe leeuwenkoningquote:Op zaterdag 8 mei 2010 09:21 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Dit dus,
Misschien eerst douchen, voordat die ene voor mijn deur staat
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 09:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh dat had ik voor het slapen gaan gelukkig al gedaan. Ben met nat haar gaan slapen, dus heb nu coupe leeuwenkoning
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |