De definitieve komers tot nu toe en wat ze meebrengen:quote:okay, zoals voorgesteld wil ik best een voorjaarsmeet hosten bij mij thuis
let wel: ik kan géén 25 dames kwijt ja, kan wel, maar dan moet er ook op de grond gelakt worden
ik woon dus in Leiden
da's in de buurt van Den Haag.
ik dacht aan de eerste of tweede zaterdag in mei.
misschien is het het handigst hier aan te geven wanneer wie kan (1 lijstje c/p'en) en dan te kijken wat het beste uitkomt.
dat zou dus zaterdag 1 mei of zaterdag 8 mei worden.
ik heb gekozen voor een zaterdag omdat ik midden in het centrum woon, hier zitten sowieso kruidvat, etos en claire's waar eventueel geneusd kan worden.
let op: omdat ik in het centrum woon, is parkeren een bitch. er is wel een garage op 5 minuten loopafstand, en uiteraard kan er in de omgeving betaald geparkeerd worden.
Jij veel plezier met je zoon en rest van familiequote:Op vrijdag 7 mei 2010 12:39 schreef Puckzzz het volgende:
tvp om van jullie plezier mee te genieten. en natuurlijk voor de gelakte nagels van Fiets
Same voor mijn ringvingerquote:Op vrijdag 7 mei 2010 12:59 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Jij veel plezier met je zoon en rest van familie!
En is er zaterdag iemand die de silkwrap truuk op m'n duim wil toepassen? It iz going to die.
Ben je zo lelijk?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:38 schreef Mirjam het volgende:
owja, had ik al gezegd dat ik niet met m'n kop op internet wil?
foto's maken vind ik leuk, maar shop mij er ff uit weg
mijn nagels mogen uiteraard wel
Jammer, ook niet tegen betaling? Alleen kijken naar de nagels, hoor.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:25 schreef Mirjam het volgende:
was het al duidelijk dat het women only was?
zo nee, bij deze
Als je me betaalt kom ik wel over je rug krassenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:39 schreef Socios het volgende:
[..]
Jammer, ook niet tegen betaling? Alleen kijken naar de nagels, hoor.En extra om met de zojuist gelakte nagels over de rug te krabben ft. krassen.
dan zeker niet, ga maar naar een SEX-meetquote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:39 schreef Socios het volgende:
[..]
Jammer, ook niet tegen betaling? Alleen kijken naar de nagels, hoor.En extra om met de zojuist gelakte nagels over de rug te krabben ft. krassen.
Nice.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:42 schreef Stormqueen het volgende:
Als je me betaalt kom ik wel over je rug krassen
Haha, het gaat toch niet om seks! Sowieso is knuffelen veel fijner.quote:
Voordat ik foto's plaats zal ik aan alle betrokkenen vragen wat ze willenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:38 schreef Mirjam het volgende:
owja, had ik al gezegd dat ik niet met m'n kop op internet wil?
foto's maken vind ik leuk, maar shop mij er ff uit weg
mijn nagels mogen uiteraard wel
Hoeveel ga je er er mee slepen?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:02 schreef IJsdraakje het volgende:
Ben druk aan het uitvogelen hoe ik m'n lakkies vervoeren ga
Ik heb nog geen idee eigenlijk, ben even m'n stash aan het doorgaan op interessante dingen, maar heel veel gaat het niet worden. Om nou met m'n halve stash in de trein te gaan zitten en door Leiden te lopen is ook niet je van hetquote:
Heuy, dat was een goeie, ik had nog een doos liggen van een van m'n pakketjes van gister en daar passen mooi een paar lakkies inquote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:14 schreef Lindytje het volgende:
Heb je dan niet een oude schoenendoos ofzo?? Ik stop het in zo'n TNT Pakket-doos... Hartstikke hendig, en dan gewoon in een tas, met de rest van mijn troep (drinken en drank)
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Heuy, dat was een goeie, ik had nog een doos liggen van een van m'n pakketjes van gister en daar passen mooi een paar lakkies inEn die past ook nog eens mooi in m'n tas.
Oh dat is handigquote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:29 schreef Debsterr het volgende:
Oh, dames die meerijden: ik wil zo'n dagkaart kopen zodat we dichtbij kunnen parkeren. dat is dan € 3,- per persoon. Dus als je het naar de trein overleefd kun je best veel meenemen!
Dat is een heel goed idee!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:29 schreef Debsterr het volgende:
Oh, dames die meerijden: ik wil zo'n dagkaart kopen zodat we dichtbij kunnen parkeren. dat is dan € 3,- per persoon. Dus als je het naar de trein overleefd kun je best veel meenemen!
we zijn vrouwen. Jwtzquote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:29 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Wat doen jullie allemaal moeilijk! ik neem gewoon 12 potjes mee in m'n binnenzak.
golden rose?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:34 schreef Lindytje het volgende:
Ik heb dit gescoord om te kunnen ruilen...... (ik heb zelluf al...)
(gelayerd over zwart)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik merk het ja!quote:
Nomnomnomnomnom....quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |