quote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:02 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Nomnomnomnomnom....![]()
Ik heb net 3 flessen cola light en een liter rum gehaald
schiet 'ns op danquote:
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:09 schreef Mirjam het volgende:
[..]
tegen de tijd dat je naar huis wil, zal ik je wel in de goeie richting rollen ;')
Finse dropwodka?? Wat moet ik me daar dan bij voorstellen?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:20 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik heb wat 7up en gin&tonic gehaald. En voor de dapperen heb ik eventueel ook Finse dropwodka
Wodka met dropsmaak uit Finland. Ik neem het wel mee.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:22 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Finse dropwodka?? Wat moet ik me daar dan bij voorstellen?
Ik denk niet dat ik dat lust.... straks wordt het nog nierken hieroquote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:24 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wodka met dropsmaak uit Finland. Ik neem het wel mee.
Hmmm.... vooruit dan....quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja maar de winkel is al dicht.ik maak morgenochtend nog wel wat lekkers
ik moest vrijwillig meehelpen met het buurtrestaurant en ben daarvoor uren met de Doos bezig geweestquote:
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik moest vrijwillig meehelpen met het buurtrestaurant en ben daarvoor uren met de Doos bezig geweestdus had echt geen tijd
nee, kei leuk! Ik woon echt in zo'n kneuter stadsbuurtjequote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:42 schreef Lindytje het volgende:
[..]
![]()
(dat buurtrestaurant, ik blijf hetvinden, hahha)
Ja maar, ja maar..... Nou ja, achquote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, kei leuk! Ik woon echt in zo'n kneuter stadsbuurtjeEn we hadden surinaams
Jumster!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:46 schreef miss--moana het volgende:
Ik heb muffins gemaakt!
naturel en met chocostukjes erin
ik hou wel van dat volksequote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:47 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja maar, ja maar..... Nou ja, ach
[..]
Jumster!
Woaaaahquote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:46 schreef miss--moana het volgende:
Ik heb muffins gemaakt!
naturel en met chocostukjes erin
Oh, kak!! Da's ook nog zoiets... wat moet ik aan??quote:
Ja, dat probleem had ik dus ookquote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:12 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Oh, kak!! Da's ook nog zoiets... wat moet ik aan??
Damn...
Dat dacht ik van de week ook. Denkt niet elke vrouw dat altijd?quote:
hm, puntquote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:22 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Dat dacht ik van de week ook. Denkt niet elke vrouw dat altijd?
mooi! rookvrijquote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:29 schreef Mirjam het volgende:
ohja, voor ik 't vergeet, i.v.m. allergieën wordt er niet gerookt in huis, maar ik heb speciaal voor jullie een asbak gekocht voor in de tuin
Jottem, een mooie nieuwe asbakquote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:29 schreef Mirjam het volgende:
ohja, voor ik 't vergeet, i.v.m. allergieën wordt er niet gerookt in huis, maar ik heb speciaal voor jullie een asbak gekocht voor in de tuin
Jeej, zielige longen proofquote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:29 schreef Mirjam het volgende:
Leukquote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:21 schreef liiszle het volgende:
ich bin dabei morgen!
ik kom met ren ren en Fiets!
helaas niet veel lakjes mee, want ik ben bij vriendje
volgens mij is jouw huis morgen 1 grote wolk nagelllak, al zou iemand eenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:29 schreef Mirjam het volgende:
Dit dus,quote:Op zaterdag 8 mei 2010 @ 09:19 schreef Stormqueen het volgende:
Zo, heb mezelf ook uit bed kunnen trappennu nog iets eetbaars maken!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |