is 't niet zo goed gegaan?quote:Op zondag 9 mei 2010 11:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nog mijn excuses trouwens, voor de terugweg
Ik heb er thuis een flink glas Amaretto op gedronkenquote:Op zondag 9 mei 2010 11:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nog mijn excuses trouwens, voor de terugweg
Jawel hoorquote:Op zondag 9 mei 2010 11:47 schreef Mirjam het volgende:
[..]
is 't niet zo goed gegaan?
en jammer van de ruzie
ik heb hier ook geen stella gevonden, misschien kunnen alle andere dames even hun stash nalopen? dan moet hij wel boven water komen
ongetwijfeldquote:Op zondag 9 mei 2010 11:53 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik heb er thuis een flink glas Amaretto op gedronken.
[..]
Jawel hoor. 2 giebelende dronken meisjes op de achterbank zijn gewoon heel druk
.
haha, ik weet alleen niet hoe ik dat weer bij jou krijg hoorquote:Op zondag 9 mei 2010 12:25 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja![]()
Nou, hij is inmiddels nagellakloos. De smiley had hij er al vrij snel afgesloopt
Die heb ik gebruikt toch? Heb 'm op tafel gezet..quote:Op zondag 9 mei 2010 13:59 schreef Mirjam het volgende:
ik ben een tube handcreme kwijt
nieuwe tube vaseline intensive care
Ik heb er ineens twee!!quote:Op zondag 9 mei 2010 13:59 schreef Mirjam het volgende:
ik ben een tube handcreme kwijt
nieuwe tube vaseline intensive care
Oeps.... sorry voor de drukte op de achterbank....quote:Op zondag 9 mei 2010 11:53 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik heb er thuis een flink glas Amaretto op gedronken.
[..]
Jawel hoor. 2 giebelende dronken meisjes op de achterbank zijn gewoon heel druk
.
wordt hard aan gewerkt, hehequote:Op zondag 9 mei 2010 15:42 schreef liiszle het volgende:
hier ook geen verstekelingen gesignaleerd. vervelend dat jullie het kwijt zijn.
zijn alle cakejes en brownies nog opgekomen?
hahaquote:Op zondag 9 mei 2010 17:46 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik heb er ineens twee!!![]()
![]()
Ik stuur m wel op, goed? (sorry!!)
Zeker weten?? Ik wil anders ook wel geld naar je overmaken, dat je daarvan een nieuwe kunt kopen... Laat maar weten, ik wil m echt wel vergoeden, want ik vind het wel heel lullig....quote:Op zondag 9 mei 2010 18:09 schreef Mirjam het volgende:
[..]
haha
nee joh, da's de moeite niet voor die tube, geeft niet, geniet er maar van
nee joh, zoiets kan gebeuren toch?quote:Op zondag 9 mei 2010 18:11 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Zeker weten?? Ik wil anders ook wel geld naar je overmaken, dat je daarvan een nieuwe kunt kopen... Laat maar weten, ik wil m echt wel vergoeden, want ik vind het wel heel lullig....![]()
ik heb er een paar gemaakt, maar die komen morgen wel, ik heb er de kracht niet voorquote:Op zondag 9 mei 2010 18:47 schreef Joysa het volgende:
Leuk dat jullie het leuk hebben gehad![]()
![]()
Foto's ?
Kom maar op met de foto'squote:Op zondag 9 mei 2010 20:57 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik heb er een paar gemaakt, maar die komen morgen wel, ik heb er de kracht niet voor
quote:Op maandag 10 mei 2010 18:57 schreef PartyHardy het volgende:
[..]
Kom maar op met de foto'sben nieuwsgierig!
ik heb eigenlijk geen mensen gefotografeerdquote:Op maandag 10 mei 2010 20:29 schreef Stormqueen het volgende:
Fotoooooos
(overigens mag ik best herkenbaar getoond worden, mocht je nog een charmant exemplaar hebben)
Ergens is dat best geruststellend. Ik bedoel, ik zit totaal niet met foto's van mezelf op teh internetz, maar ik vrees voor eventuele foto's van later op de dag.quote:Op maandag 10 mei 2010 20:30 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik heb eigenlijk geen mensen gefotografeerd
quote:Op maandag 10 mei 2010 20:32 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ergens is dat best geruststellend. Ik bedoel, ik zit totaal niet met foto's van mezelf op teh internetz, maar ik vrees voor eventuele foto's van later op de dag.
Serieus, het was best heel erg. Ik heb in de trein terug de nagels van een wildvreemde zitten lakken en waar ik 's avonds was heb ik bij minimaal 10 verschilllende mensen om de nek gehangen. Zelfs voor mij is dat erg
Maar foto's zijn tof
quote:Op maandag 10 mei 2010 20:33 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Neuj alleen tig foto's van mij!
Ja heel de internotz staat al vol met onze handen fietskequote:Op maandag 10 mei 2010 20:33 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Neuj alleen tig foto's van mij!
quote:Op maandag 10 mei 2010 20:32 schreef IJsdraakje het volgende:
Serieus, het was best heel erg. Ik heb in de trein terug de nagels van een wildvreemde zitten lakken en waar ik 's avonds was heb ik bij minimaal 10 verschilllende mensen om de nek gehangen. Zelfs voor mij is dat erg
Wow, wow, wow, wat veeeeeeel zo alles bij elkaarquote:Op maandag 10 mei 2010 20:27 schreef Mirjam het volgende:
nagellak
[ afbeelding ]
nom nom nom
[ afbeelding ]
essence fetish(
)
[ afbeelding ]
fiets wordt onder handen genomen door liiszle![]()
[ afbeelding ]
arme, arme fiets![]()
[ afbeelding ]
en zo mocht fiets naar huis: (extra grote foto voor de details)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en mijn 'vangst': alle dingen die ik heb gekocht/gekregen/geswapt
[ afbeelding ]
de 2 star magnets zijn voor bibi
LOLquote:Op maandag 10 mei 2010 20:32 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ergens is dat best geruststellend. Ik bedoel, ik zit totaal niet met foto's van mezelf op teh internetz, maar ik vrees voor eventuele foto's van later op de dag.
Maar foto's zijn tof
Ik zal eerdaags ff een filmpje van onze achtertuin maken, als je daarna nog recht kan lakken ben je Tha MistreSS!quote:
quote:Op maandag 10 mei 2010 20:52 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik zal eerdaags ff een filmpje van onze achtertuin maken, als je daarna nog recht kan lakken ben je Tha MistreSS!
quote:Op maandag 10 mei 2010 20:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]![]()
ik had echt het gevoel dat Lindy en ik veel zatter waren, maar jij was dus ook blij!
En een wildvreemde lakken
Mwhehehehe, dat dus!quote:Op maandag 10 mei 2010 20:42 schreef Stormqueen het volgende:
Ik zag net wel de achterbankfoto's van mij en Lindy op de camera terug :x
Ik ook! tenminste als het dan in brabant isquote:Op maandag 10 mei 2010 21:55 schreef Diconnected het volgende:
Ah t zag er echt super gezellig uit!Jammer dat ik het heb gemist, maar de volgende keer ben ik zeker weten aanwezig
!
dat zonder meer, het wordt of bij mij of bij puckzzzquote:Op maandag 10 mei 2010 22:04 schreef PartyHardy het volgende:
[..]
Ik ook! tenminste als het dan in brabant is
Jouw tuin en BBQ, toch???quote:Op maandag 10 mei 2010 22:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat zonder meer, het wordt of bij mij of bij puckzzz
quote:Op maandag 10 mei 2010 22:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja dat doen we sowieso nog een keer, samen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |