valt best mee hoor, er komen ook veel mensen niet uit brabant! Maar hier zijn we sowieso wat gevoeliger voor gekte,quote:Op dinsdag 11 mei 2010 07:44 schreef RenRen- het volgende:
Ik vind het opvallend hoe veel van jullie in Brabant wonen. Alsof het daar een beetje blijft hangen met de nagellakgekte
aahquote:Op dinsdag 11 mei 2010 10:31 schreef Stormqueen het volgende:
Iemand van de meet-meiden ook nog een China Glaze Meteor Shower gesignaleerd?
Verder is alles er nog. Maar ben dus meteor shower en stella kwijt
haha geniaal!! de nagels van n vreemde in de trein lakken.. my godquote:
Je denkt toch niet dat ik nog weet bij welk taxibedrijf ik ben ingestapt?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:57 schreef AmNaBa het volgende:
@SQ
Echt zwaar balen zeg!
je had het over een taxi? anders even bellen of ze je verstekelingen hebben gevonden
gaat hard hopen dat ze terecht komen.
Ik heb meteor shower sowieso nog voor jequote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat ik nog weet bij welk taxibedrijf ik ben ingestapt?
Maar ze zijn nog bestelbaar gelukkigTnx voor alle medeleven
quote:Op zondag 16 mei 2010 20:11 schreef Mirjam het volgende:
ik ben nog aan het bijkomen van de vorige joh
quote:Op zondag 16 mei 2010 20:12 schreef Mirjam het volgende:
ohja, ik sprak vanmiddag de buren van de buren, die hebben de hele dag werkelijk in hun broek gepist van het lachen over wat er buiten allemaal gezegd/geroepen werd door de dames die hun plekje in de tuin gevonden hadden
ohja, ik sprak vanmiddag de buren van de buren, die hebben de hele dag werkelijk in hun broek gepist van het lachen over wat er buiten allemaal gezegd/geroepen werd door de dames die hun plekje in de tuin gevonden hadden
Haha ik moest hardop lachen, was er niet bij maar tochquote:Op zondag 16 mei 2010 20:12 schreef Mirjam het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |