abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_81120104
ik heb gisteren iets meegemaakt en ik heb hulp nodig bij dit vraagstuk.

Ik ben de afgelopen 3 jaar werkzaam geweest bij een overheidsinstelling. Toen gisterochtend mijn eindgesprek heeft plaatsgevonden gaf mijn teamleider aan dat ik na dit gesprek nog een ander gesprek zou voeren met een man van een beveiligingsbedrijf. (onderzoeker)

Dit omdat er in de afgelopen periode het e.e.a. is gestolen op het werk.

Ik wilde hier graag aan meewerken omdat ook bij mij wat was gestolen vorig jaar en ik ging in gesprek.

Deze man had een heel verhaal over een collega die een dreigmail had gekregen. Ze hebben een ict'er ingeschakeld en deze man is op mijn computer uitgekomen.

Het staat nu zwart op wit dat ik deze mail heb gestuurd wat ik dus overigens absoluut niet gedaan heb.

Ik weet niet hoe ik mijn onschuld hierin kan bewijzen. Ik zit regelmatig beneden op de werkvloer en dan staat mijn pc boven aan. Het enige wat ik kan bedenken dat is dat iemand zo flauw is geweest om het vanaf mijn pc te sturen. Het is afkomstig van een mailadres wat mij geheel onbekend is.

Wat kan ik doen om mijn onschuld te bewijzen?

Dit gesprek was erg moeilijk, deze man bleef er op hameren dat ik moest toegeven maar ik kan niet iets toegeven wat ik niet gedaan heb. Zo waren er nog een aantal beschuldigingen.

Opeens gaf meneer aan dat ik al meer dan een maand gefilmd werd op mijn werkplek en hij het verdacht vond dat ik regelmatig in de postkast zit (ik ben administratief medewerker dus dit is logisch)

Maar gefilmd. Mag een werkgever dit zo maar stiekem doen? Ik was er erg van geschrokken.

Tevens geeft meneer aan dat als ik niet toegeef hij aangifte doet bij de politie en dit een strafzaak wordt.

Wie weet wat ik moet doen?
  vrijdag 7 mei 2010 @ 09:03:40 #2
168777 Rave_NL
Obey the Dance Commander!
pi_81120148
>WGR

en ik zou het niet weten.
Cobra4: "Twijfelen aan de kennis van Rave. :')
EllaN: Rave IS een parel. Mijn parel. Onze parel O+. Voor altijd.
Amphibisch getraind voor het zinkende [DEF]-schip
  vrijdag 7 mei 2010 @ 09:10:56 #3
154407 Rucky
Al prutsende wordt men wijs.
pi_81120265
Hebben ze beelden dat jij op je plek zat op het moment dat de Emails verstuurd werden?
Maar een schopje naar WGR Daar maak je meer kans op hulp en advies.
Op zaterdag 14 april 2012 23:50 schreef innepin het volgende: Rucky en Merlijn zijn tof.
Op donderdag 21 juni 2012 00:22 schreef Papabear het volgende: We kennen elkaar, daten elkaar, doen elkaar en helpen elkaar. FHF O+
Op vrijdag 17 december 2010 13:58 schreef smegmanus het volgende: FOK!kers, hard van buiten. Zacht van binnen 8-)
  vrijdag 7 mei 2010 @ 09:13:31 #4
285351 dalaiblama
too much bla
pi_81120304
Nee, stiekem filmen mag dus niet.

Daarbij, als je toch gefilmd bent, dan kunnen zij ook aantonen dat jij ten tijde van het versturen van de mail op je plek zat ?
Kaats de bal maar lekker terug, wat een stel idioten
  vrijdag 7 mei 2010 @ 09:14:39 #5
159092 Tyr80
Nani ka hoka ni?
pi_81120325
Als die computer door andere mensen dan alleen jou gebruikt wordt hoop ik dat ze zelf ook inzien dat dat geen sluitend bewijs is. Kun je niet op basis van datum / tijd bewijzen dat je ergens in overleg zat of anderszins terecht van je plek af was? Computer locken als je wegloopt is natuurlijk nooit een slecht idee.
"We aren't people, we are text." - Japanman Sakyusan -
pi_81120334
Een werkgever mag camera's gebruiken om te proberen problemen uit te zoeken en op te lossen (zoals bijvoorbeeld diefstal). Echter is de werkgever gevonden aan een paar regels. De belangrijkste in deze is dat de werkgever vooraf gemeld MOET hebben aan de werknemers dat er verborgen camera's gebruikt kunnen worden (maar wanneer of waar logischerwijs niet).

Dit zijn bepalingen die door het CBP vast zijn gelegd. ZOals ik jouw verhaal lees heeft de werkgever echter nooit melding gemaakt van cameragebruik. Maar er is nog wel een mogelijk probleem. Camerabeelden die eventueel illegaal gemaakt zijn mogen toch als bewijsmateriaal gebruikt worden als er strafbare feiten op staan. Maar ja, dat je "iets" in een postkast doet betekent niets natuurlijk tenzij duidelijk te zien dat je daadwerkelijk ook iets doet wat niet mag (bijv. dingen in je zakken steken of zo).

Lees dit maar eens door: http://www.iusmentis.com/(...)ht/#Camerasophetwerk

Toegeven is mijns inziens het domste wat je kunt doet (als je dan ook daadwerkelijk niets gedaan hebt, maar daar ga ik van uit). Opmerkingen van Rucky en dalaiblama zou ik ook zeker aankaarten, danwel eisen dat ze dat aan kunnen tonen.
  Boks-Chick vrijdag 7 mei 2010 @ 09:15:41 #7
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_81120342
Schopje WGR
lolwut
pi_81120354
ik weet niet hoe je het kunt bewijzen, maar de wijste les hieruit is:

zodra je wegloopt van je werkplek: lock je pc
Ja doei.
pi_81120399
Laat het maar tot een strafzaak komen. Dan hebben ze geen poot om op te staan. Heb jij ergens zwart op wit staan dat die camera's er komen? Zo ja, dan wordt het lastig, zo nee, dan is er niets aan de hand.

Oh, en als je weg gaat van je werkplek, dan lock je dat ding, mede om dit soort crap te voorkomen...
The past is what made you, but the future is what you're gonna make!
pi_81120414
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 09:13 schreef dalaiblama het volgende:
Nee, stiekem filmen mag dus niet.

Daarbij, als je toch gefilmd bent, dan kunnen zij ook aantonen dat jij ten tijde van het versturen van de mail op je plek zat ?
Kaats de bal maar lekker terug, wat een stel idioten
All good things are wild and free.
pi_81120430
Ik zie persoonlijk nog niet helemaal hoe bewijzen is dat jij die mail hebt verstuurd, er is alleen bewezen dat die mail vanaf jouw PC is gestuurd, die dus regelmatig onbemand achter gelaten wordt.
pi_81120431
tvp voor de afloop. Benieuwd ook wat er in het mailtje stond. Wat wil het bedrijf ermee bereiken?
  vrijdag 7 mei 2010 @ 09:20:42 #13
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_81120443
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 09:01 schreef linda456 het volgende:
Deze man had een heel verhaal over een collega die een dreigmail had gekregen. Ze hebben een ict'er ingeschakeld en deze man is op mijn computer uitgekomen.

Het staat nu zwart op wit dat ik deze mail heb gestuurd wat ik dus overigens absoluut niet gedaan heb.

Ik weet niet hoe ik mijn onschuld hierin kan bewijzen.
In dit land ben je onschuldig tot het tegendeel bewezen is. Je onschuld bewijzen is namelijk onmogelijk.

Eist de bedrijfspolici dat je je computer lockt als je wegloopt? Dan ben je wellicht verwijtbaar geweest als er een ander achter gezeten heeft.
quote:
Ik zit regelmatig beneden op de werkvloer en dan staat mijn pc boven aan. Het enige wat ik kan bedenken dat is dat iemand zo flauw is geweest om het vanaf mijn pc te sturen.
Dat kan iemand anders daar toch ook wel bedenken?!
quote:
Maar gefilmd. Mag een werkgever dit zo maar stiekem doen? Ik was er erg van geschrokken.
Stap eens naar een rechtswinkel!
quote:
Tevens geeft meneer aan dat als ik niet toegeef hij aangifte doet bij de politie en dit een strafzaak wordt.
Prima toch? Als je onschuldig bent moet dat geen probleem zijn. Het "bewijs" is trouwens wel heeeeel mager, zelfs als je je computer lockt, heeft in ieder geval de systeembeheerder nog toegang. Hell, de ICTer die jou beschuldigd kan het net zo goed zelf geweest zijn...
censuur :O
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 vrijdag 7 mei 2010 @ 09:22:24 #14
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_81120474
Hoe is die it'er tot de conclusie gekomen dat de mail van jou pc gestuurd is?
Hebben jullie daar remote software op de pc's draaien waar men gebruik van kan maken bij problemen?
Hoe staat die ingesteld?
Moet je toestemming verlenen of kunnen ze er direct bij?
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_81120495
Daarbij:

als je wel gelocked bent, dan kan idd de admin nog steeds op jouw pc inloggen, waarbij je pc als het goed is hetzelfde mac adres en ipadres houdt
Ja doei.
pi_81120511
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 09:23 schreef motorbloempje het volgende:
Daarbij:

als je wel gelocked bent, dan kan idd de admin nog steeds op jouw pc inloggen, waarbij je pc als het goed is hetzelfde mac adres en ipadres houdt
mac adres is netwerkkaart gebonden.
  vrijdag 7 mei 2010 @ 09:23:58 #17
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_81120514
Rechtswinkel zou ik even overslaan.

Je bent ambtenaar. Waarom ben je niet lid van amtenaren vakbond?

Ik zou die mensen van de vakbond maar eens heel lief aankijken en alsnog lid worden.
pi_81120528
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 09:23 schreef Snuitebolletje het volgende:

[..]

ja, daarom, ip zit verbonden aan mac adres (toch?) en die wijzigt niet, omdat die kaartegebonden is (dus ) dus kan nog steeds iemand anders, zoals bijvoorbeeld de SysBeh dat ding verstuurd hebben
Ja doei.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 vrijdag 7 mei 2010 @ 09:25:21 #19
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_81120539
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 09:23 schreef motorbloempje het volgende:
Daarbij:

Klopt, maar dan wordt de huidige sessie uitgelogd.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_81120553
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 09:25 schreef Netsplitter het volgende:

[..]

Klopt, maar dan wordt de huidige sessie uitgelogd.
is dat zo? zal 't straks eens laten proberen hier

dan moet TS nagaan of hij een keer terug is gekomen bij een uitgelogde pc
Ja doei.
pi_81120575
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 09:22 schreef Netsplitter het volgende:
Hebben jullie daar remote software op de pc's draaien waar men gebruik van kan maken bij problemen?
Hoe staat die ingesteld?
mailheaders bevatten genoeg info omdat de achterhalen, maar ik ben benieuwd hoe die eraan komt idd.
pi_81120670
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 09:23 schreef Snuitebolletje het volgende:

[..]

Die is ook te spoofen

Maar goed, leuke werkgever heeft TS, maar laat ze maar kijken of er verschillende vingerafdrukken gevonden kunnen worden op het toestenbord a la CSI
Het is een publieke pc, dus het zegt geheel niets.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_81120762
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 09:31 schreef Pheno het volgende:

[..]

Die is ook te spoofen

Maar goed, leuke werkgever heeft TS, maar laat ze maar kijken of er verschillende vingerafdrukken gevonden kunnen worden op het toestenbord a la CSI
Het is een publieke pc, dus het zegt geheel niets.
<insert hippe analysatiefilmpjes>
Ja doei.
pi_81120794
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 09:35 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

<insert hippe analysatiefilmpjes>
Mja, als ze dan toch al met camera's gaan werken....
pi_81120811
!
Ja doei.
pi_81120831
Ze hebben bewijs dat de mail van jouw pc verstuurd is. Prima, dat is (volgens mij) geen bewijs dat jij die mail verstuurd hebt. Zij zullen moeten bewijzen dat jij de mail verstuurd hebt.

Wat betreft de camerabeelden, leuk dat die meneer het vreemd vind dat jij in die kast zit. Met die informatie kan je niet zoveel.

Niet toegeven, laat ze er maar een strafzaak van maken en zoek een goede advocaat. (wat overigens makkelijk gezegd is, er komt heel veel stress en onrust bij kijken...)
Democracy is the theory that the common people know what they want, and deserve to get it good and hard. - H.L. Mencken
pi_81120844
kom 's uit die kast!
Ja doei.
pi_81120939
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 09:38 schreef Snapcount2 het volgende:

Wat betreft de camerabeelden, leuk dat die meneer het vreemd vind dat jij in die kast zit. Met die informatie kan je niet zoveel.
Als ze administratief medewerkster is, is het niet eens vreemd, maar ik denk dat meneer zich een echte Peter R. de Vries voelt. Dus dat kan ze makkelijk weerleggen. Laat hun maar bewijzen dat zij die e-mail gestuurd heeft. Het is een pc die te bereiken is voor meerdere mensen, ja jammer dat ze de pc niet locked, maar kom, dat is nu niet relevant, alleen een wijze les voor nu.
pi_81120942
Eerlijk gezegd denk ik toch dat het verhaal anders in elkaar zit. De logica van je verhaal is erg ver te zoeken en het zit niet lekker in elkaar.. Ik zou er nog eens over nadenken
pi_81121099
Filmen mag volgens mij alleen bij gerede vermoedens, en in overleg met de OR etc. Daarnaast moet van te voren aan gegeven worden waarvoor men gaat filmen, dus wat het vermoeden is, en mag het beeldmateriaal enkel gebruikt worden om dat vermoeden te bevestigen/ontkrachten. Maar als ze filmen, en ze hebben de logs van de mailserver, kunnen ze toch zien wie er fysiek achter die pc zat toen mailtje xxxx verzonden werd? Beide zullen een tijdcode hebben, dat kunnen ze zo bij elkaar zoeken.
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
  vrijdag 7 mei 2010 @ 09:52:17 #31
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_81121113
Sorry voor de hoofdletters die nu gaan komen:
NIETS TEKENEN!!!
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  vrijdag 7 mei 2010 @ 09:52:39 #32
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_81121123
Is de mail verstuurd vanaf jouw login, of van de fysieke PC?
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_81121133
Laat maar op strafzaak aankomen. Jij hebt niets gedaan, zij hebben geen bewijs.
Supra Groningam Nihil
Postjubilea: 10.000 15.000 20.000 25.000
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bul jou kom holnaai
Wat niemand je vertelt over de bioindustrie, geen bloed maar feiten
pi_81121167
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 09:22 schreef Netsplitter het volgende:
Hoe staat die ingesteld?
Wat dacht je van de logfiles van de mailserver? Daar staan de accountgegevens, tijden en ip-adressen in.
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
  vrijdag 7 mei 2010 @ 09:58:25 #35
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_81121284
Laat het maar op een strafzaak aankomen. Al is de kans groot dat die er niet komt, omdat de beveiliger je alleen maar maximaal onder druk probeerde te zetten om te zien of daaruit een bekentenis volgt.
  vrijdag 7 mei 2010 @ 09:58:37 #36
260000 Cat_Tank
Is not amused
pi_81121292
Ik heb zo'n vermoeden dat die man dat 'we filmen je al een maand' uit zijn reet getrokken heeft om haar over te halen iets te tekenen waarmee ze schuld bekent. Hij weet namelijk ook wel dat zomaar filmen niet mag, en dat houdt dan ook geen stand. Bovendien zou hij dan aan de informatie in de mails en dat filmmateriaal kunnen zien dat zij misschien weer eens in die postkamer zat op het moment dat er via haar IP gemaild werd o.i.d.
SPACE AND TIME ARE NO OBSTACLE TO CAT_TANK
Cat_Tank is strong
  vrijdag 7 mei 2010 @ 09:59:13 #37
222937 crazy987
KROEPOEK!!!!!
pi_81121309
ik zou gewoon eerst eens kijken of er misschien niet iemand wat verstand heeft van mac-spoofing.
hoewel het redelijk makkelijk is, moet je ook weten hoe je aan andermans mac kan komen, en zonder de juiste tools is dat een stukje lastiger.

tevens als jij zegt dat het van een mail adres komt wat jou onbekend is (dan neem ik aan dat deze ook voor de werkgever onbekend is) dan zou ik zelf of samen met de SysBeh eens kijken of er wat malware op je pc staat.
dat kan ook voor irritante mails zorgen (ervaring)

en welke beheertools draaien er allemaal op jou pc van de SysBeh?
You're not your job. You're not how much money you have in the bank. You're not the car you drive. You're not the contents of your wallet. You're not your fucking khakis. You're the all-singing, all-dancing crap of the world.
  vrijdag 7 mei 2010 @ 09:59:50 #38
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_81121319
TS zit nu bij d'r baas op schoot te bibberen fo zo?
censuur :O
pi_81121321
ze zetten je onder druk met een vermoeden of ehh je jokt? denk ik dan
snap niet dat je zo timide reageert als je niks gedaan hebt
Jusqu'ici tout va bien...
pi_81121324
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 09:38 schreef Snapcount2 het volgende:
Ze hebben bewijs dat de mail van jouw pc verstuurd is. Prima, dat is (volgens mij) geen bewijs dat jij die mail verstuurd hebt. Zij zullen moeten bewijzen dat jij de mail verstuurd hebt.

Niet toegeven, laat ze er maar een strafzaak van maken en zoek een goede advocaat. (wat overigens makkelijk gezegd is, er komt heel veel stress en onrust bij kijken...)
maar ff serieus, niemand heeft zin in een strafzaak of een groot conflict, zoals iedereen hier zo stoer roept. TS zoekt (denk ik) gewoon een nette oplossing om zichzelf hieruit te krijgen, eventueel met wat bewijs van haar kant dat ze het NIET was. Dat lijkt mij ook de beste oplossing hiervoor. Het ontslag is toch al getekend enzo?
pi_81121338
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 09:59 schreef crazy987 het volgende:
ik zou gewoon eerst eens kijken of er misschien niet iemand wat verstand heeft van mac-spoofing.
hoewel het redelijk makkelijk is, moet je ook weten hoe je aan andermans mac kan komen, en zonder de juiste tools is dat een stukje lastiger.

tevens als jij zegt dat het van een mail adres komt wat jou onbekend is (dan neem ik aan dat deze ook voor de werkgever onbekend is) dan zou ik zelf of samen met de SysBeh eens kijken of er wat malware op je pc staat.
dat kan ook voor irritante mails zorgen (ervaring)

en welke beheertools draaien er allemaal op jou pc van de SysBeh?
oh, en natuurlijk kijken of er vaker mails vanaf die account gestuurd zijn, wie weet wel 100x vanaf een andere pc, en maar 1x vanaf de jouwe
  vrijdag 7 mei 2010 @ 10:02:20 #42
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_81121381
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 09:59 schreef crazy987 het volgende:
Er zijn geen bijzondere tools voor nodig. Zonder tools is het in een paar seconden te vinden.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 vrijdag 7 mei 2010 @ 10:04:07 #43
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_81121421
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 09:54 schreef fruityloop het volgende:

[..]

Wat dacht je van de logfiles van de mailserver? Daar staan de accountgegevens, tijden en ip-adressen in.
Wat dacht je van Open Relay?
Maw, geen idee hoe de mail situatie ter plekke is.
  vrijdag 7 mei 2010 @ 10:07:41 #44
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_81121511
Wie eist bewijst.

Verder zou je kunnen overwegen aangifte te doen van het filmen op de werkplek. Of er in ieder geval mee dreigen. Zij gedragen zich niet chique, dus dat moet jij ook niet doen. In ieder geval niets toegeven of toezeggen.
pi_81121523
Dit is geen oplossing voor je probleem, maar wel een tip voor in de toekomst.

Jullie werken bij de overheid als het goed is met terminals, dan wel met computers die via het netwerk inloggen op een server voor je data en mail etc. Als het is heb jij net als mij bij de NS / NedTrain de mogelijkheid om jouw account/computer op het moment dat je niet aanwezig bent via het scherm van CTRL+ALT+DEL tijdelijk te vergrendeling, totdat jij om het systeem te ontgrendelen weer je wachtwoord hebt ingevoerd. Wij deden dit eigenlijk uit gewoonte standaard om te voorkomen dat mensen op welke wijze gebruik kunnen maken van onze account .
  vrijdag 7 mei 2010 @ 10:08:11 #46
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_81121529
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 09:54 schreef fruityloop het volgende:

[..]

Als iemand achter de PC van TS kruipt terwijl ze even weg is, heb je niets aan al die gegevens.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 vrijdag 7 mei 2010 @ 10:13:08 #47
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_81121666
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 10:08 schreef Gnomestein het volgende:

Jullie werken bij de overheid als het goed is met terminals, dan wel met computers die via het netwerk inloggen op een server voor je data en mail etc. Als het is heb jij net als mij bij de NS / NedTrain de mogelijkheid om jouw account/computer op het moment dat je niet aanwezig bent via het scherm van CTRL+ALT+DEL tijdelijk te vergrendeling, totdat jij om het systeem te ontgrendelen weer je wachtwoord hebt ingevoerd. Wij deden dit eigenlijk uit gewoonte standaard om te voorkomen dat mensen op welke wijze gebruik kunnen maken van onze account .
Als het goed is is dat via AD ingeregeld.
Zo niet.... voor de "beheerder".
  vrijdag 7 mei 2010 @ 10:24:34 #48
135890 Bootje84
Bewuste taalnazi
pi_81122008
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 10:08 schreef Gnomestein het volgende:

Windows+L werkt sneller
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 10:00 schreef G-NiLES het volgende:

[..]

maar ff serieus, niemand heeft zin in een strafzaak of een groot conflict, zoals iedereen hier zo stoer roept. TS zoekt (denk ik) gewoon een nette oplossing om zichzelf hieruit te krijgen, eventueel met wat bewijs van haar kant dat ze het NIET was. Dat lijkt mij ook de beste oplossing hiervoor. Het ontslag is toch al getekend enzo?
Denk je dat de werksituatie nu nog lekker is.? Die is zwaar verneukt door die dreigementen.. Ik zou daar niet meer willen werken als ze dat soort grappen uithalen
Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
pi_81122755
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 10:24 schreef Bootje84 het volgende:

Denk je dat de werksituatie nu nog lekker is.? Die is zwaar verneukt door die dreigementen.. Ik zou daar niet meer willen werken als ze dat soort grappen uithalen
Het was toch een eindgesprek waar dit ter sprake kwam?
Dus ik ga er van uit dat TS daar sowieso niet meer werkt.
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
pi_81125101
vaak spelen die gasten blufpoker.
Als ze zo zeker weten dat jij het gedaan hebt, hadden ze uiteraard allang echt aangifte gedaan.
pi_81125158
waar is TS?
Ja doei.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')