gewoon de politie blijven bellen, het is hun werk en na een tijdje zullen ze zo geirriteerd raken dat ze er wel wat aan gaan doen.quote:Op maandag 24 mei 2010 11:52 schreef Leso_Varen het volgende:
Vechtsportinstructeur als bovenbuurman die regelmatig met een houten stok aan de deur mij en m'n huisgenoot stond te bedreigen/beledigen. Wij maakten te veel herrie volgens hem. Vaag figuur was dat, politie had geen zin om er iets aan te doen, maar een kale, gespierde gast die (volgens ons) niet helemaal 100% was bovenin die op je deur loopt te slaan is niet heel fijn, maar goed, uiteindelijk niets gebeurd en toen we uit de kamer moesten vond hij ons opeens heel aardig en wilde hij ons zelf nog een cadeautje meegeven...
Best vaag, een week daarvoor had hij m'n opa nog uitgemaakt voor NSB'er en gezegd dat wij coke snoven en als hij ons tegen zou komen in het trappenhuis zou hij wel even laten zien hoe goed hij kon vechten.
Lachen manquote:Op maandag 24 mei 2010 12:38 schreef tvtas het volgende:
Niet zo heel bizar maar wel grappig toen:
In onze flat is het gebruikelijk bakken water naar beneden te gooien, naar mensen op straat of bijv op onderburen die op het balkon staan.
Nu was er iemand jarig bij de bovenburen. Mn huisgenoot stond op het balkon en werd nat en hij ging er direct van uit dat het door de bovenburen kwam. Hij naar boven met een emmer water en belt aan. Zodra de deur opengaat pleurt ie de emmer water door de voordeur en rent weg. Later hoorde we dat de jarige had opengedaan en kleddernat was gegooid (een heel schattig 2ejaars meisje geloof ik)![]()
Er worden ook wel eens waterzakken gegooid met deuken in auto's tot gevolg of vuilniszakken vol water dat een leuke knal tot gevolg heeft...
Toevallig groningen, selwerd? Ik moet daar in Groningen vlak langs fietsen naar de faculteit. Daar gooien ze ook regelmatige bij erg warm weer water naar beneden, altijd weer uitkijken. Volgens mij zijn er daar wel regels dat het buiten boven een bepaalde temperatuur moet zijn en dat het alleen 'los' water mag zijn ofzo.quote:Op maandag 24 mei 2010 12:38 schreef tvtas het volgende:
Niet zo heel bizar maar wel grappig toen:
In onze flat is het gebruikelijk bakken water naar beneden te gooien, naar mensen op straat of bijv op onderburen die op het balkon staan.
Nu was er iemand jarig bij de bovenburen. Mn huisgenoot stond op het balkon en werd nat en hij ging er direct van uit dat het door de bovenburen kwam. Hij naar boven met een emmer water en belt aan. Zodra de deur opengaat pleurt ie de emmer water door de voordeur en rent weg. Later hoorde we dat de jarige had opengedaan en kleddernat was gegooid (een heel schattig 2ejaars meisje geloof ik)![]()
Er worden ook wel eens waterzakken gegooid met deuken in auto's tot gevolg of vuilniszakken vol water dat een leuke knal tot gevolg heeft...
Dit dus.quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:54 schreef Dolichologofobie het volgende:
Hehe, toch maar een tvp! Zitten leuke verhalen tussen...!
quote:Op donderdag 27 mei 2010 15:31 schreef wallofdolls het volgende:
Afgelopen week. Feest van het gebouw.
Een meisje had wat teveel gedronken, dus die moest brokkelen. Zij naar de wc, is ze zo wasted dat ze op de grond was gaan liggen, met haar hoofd op de rand van de toiletpot (bij een jongen, 75% kans dat die pot en vloer best wel smerig waren). Haha, gaat er zo'n dronken dude gewoon naast liggen, beetje aan dr zitten, aaien, proberen te zoenen
.
Naja je moet t gezien hebben om het echt briljant te vinden, maar die gast was echt een (anti-?)held. dat meisje was al niet echt uitzonderlijk lekker, maar hij moest gewoon ten koste van alles iéts neuken.
Zo sneu he, van die gasten die zoenen met een meisje die net alles uitgekotst heeft. Bah.quote:Op donderdag 27 mei 2010 15:31 schreef wallofdolls het volgende:
Een meisje had wat teveel gedronken, dus die moest brokkelen. Zij naar de wc, is ze zo wasted dat ze op de grond was gaan liggen, met haar hoofd op de rand van de toiletpot (bij een jongen, 75% kans dat die pot en vloer best wel smerig waren). Haha, gaat er zo'n dronken dude gewoon naast liggen, beetje aan dr zitten, aaien, proberen te zoenen
.
Ik verwachtte een heel ander verhaalquote:Op zaterdag 22 mei 2010 02:44 schreef SpankmasterC het volgende:
Ik heb sinds een jaar een kat, een heel leuk maar vooral nieuwsgierig beestje, en pak em beet 9 maanden geleden -KNIP-
Zo da's wel lompe shitquote:Op donderdag 27 mei 2010 17:23 schreef AlmightyArjen het volgende:
Ik stond te koken in de keuken terwijl de superoude wasmachine een wasje aan het draaien was. Centrifuge. Op een gegeven moment stop dat ding met draaien (ik dacht dat hij klaar was, al maakte hij wel een raar sissend geluidje, maar ja: dat ding was zo oud, dat zat vol met geluidjes...) en ik kookte rustig verder. Een minuut later begon ik te duizelen en kreeg ik geen lucht meerMet mijn laatste krachten draaide ik me om, keek ik naar de wasmachine waar een dikke zwarte rook afkwam! Ik dreeg tegen de vlakte te gaan en ik struikelde half bij bewustzijn naar de gang, richting de trap. Beneden aan de trap was namelijk de stoppenkast: ik wilde het zaakje uitschakelen! Maar in het gestruikel en half bewustzijn sodemieter ik van de trap af!
Dat was ook mijn redding: daar was frisse lucht en ik kwam direct bij en hem de schakelaar omgehaald! Ik liep voorzichtig naar boven maar halverwege de trap begon ik alweer te duizelen, even een uurtje gewacht met de voordeur op en ik kon weer naar boven
Waarschijnlijk was het koolmonoxide
![]()
quote:Op donderdag 27 mei 2010 17:26 schreef thomaster het volgende:
[..]
Ik verwachtte een heel ander verhaal
Die politie reageert ook wel wat overdreven. En de flat ziet er niet uit als 'ravage', zo ziet de gemiddelde studentenflat er uit xDquote:Op dinsdag 1 juni 2010 11:56 schreef IkWilbert het volgende:
Oud studentenfeestje wat een beetje uit de hand is gelopen, de beelden zeggen genoeg ben ik bang...
Ja, er is een flits van mij te zien![]()
lol, nou het was een behoorlijke ravage hoorquote:Op dinsdag 1 juni 2010 12:08 schreef Alphamusic het volgende:
[..]
Die politie reageert ook wel wat overdreven. En de flat ziet er niet uit als 'ravage', zo ziet de gemiddelde studentenflat er uit xD
Ik dacht dat het Weesperflatfeest uit 2004 erg wasquote:Op dinsdag 1 juni 2010 11:56 schreef IkWilbert het volgende:
Oud studentenfeestje wat een beetje uit de hand is gelopen, de beelden zeggen genoeg ben ik bang...
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 11:56 schreef IkWilbert het volgende:
Dat gebeurt hier dagelijks.quote:Op zondag 30 mei 2010 21:33 schreef AllesWatWas het volgende:
Er zijn laatst op miraculeuze wijze drie cornetto's verdwenen uit de vriezer terwijl op ALLE 6 de kanten van de doos mijn naam pronkte. (Daarna zijn nog twee zakken ijs verdwenen van andere huisgenootjes.) En natuurlijk "niemand" die dat gedaan heeft. Triestheid.![]()
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 11:56 schreef IkWilbert het volgende:
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 12:08 schreef Alphamusic het volgende:
[..]
Die politie reageert ook wel wat overdreven. En de flat ziet er niet uit als 'ravage', zo ziet de gemiddelde studentenflat er uit xD
Er zit er geen een bij waarvan ik denk, nou poehquote:Op vrijdag 4 juni 2010 03:55 schreef kippiej het volgende:
Nou vooruit, mijn bijdrage ga ik ook leveren.
Ben inmiddels vier jaar student en zo veel meegemaakt; maar deze herinnering kan ik me nog goed herinneren:
In mijn eerste studentenhuis werd ik wakker door de brandmelder en door een rooklucht. (fuck paniek) Sta ik op, loop naar beneden. Hoor ik dat 5 / 6 andere rookmelders van de appartementen rondom ons ook afgingen. Dus ik open de voordeur naar de gallerij, blijkt daar een fiets (mijn! fiets!) in de fik te staan.! Achter-as had het zwaars te verduren gehad, waarschijnlijk is er brandbare meuk overheen gegooid.. Er stonden wat gasten omheen die zeiden dat ze net aan kwamen zetten en het hadden geblust inmiddels., maar aan die fiets had ik niks meer.
Heb m maar buiten neergezet, daar stond ie een week of 5.
Vervolgens had de turk beneden in de flat m gerepareerd en op straat te koop aangeboden
Een keer kwamen we straalbezopen de soos uit. Bleek mijn fiets gejat te zijn. (ja ze moeten m wel hebben ja.) Dus wat dacht ik.. nou dan jat ik er zelf wel een terug. Dus thuis aangekomen, betonschaar uit de keuken gepakt en de straat weer op. Kamaraad ging mee want die had ook een fiets nodig. We maakten blijkbaar veel kabaal bij het jatten van een andere fiets, want nadat we een slot open hadden geknipt kwamen er doodleuk twee buitenlandse (pools / duits) gasten aan die ons er op wezen dat ze niet van gedient waren en dat die fiets van hun huisgenoot was. Als we m teruggaven zouden ze niet de politie erbij halen. Die deal hebben we maar aangenomen.
Introweek 2007 waren we eerste deel van de week begeleiders. Die woensdag zat onze taak erop, maar we gingen nog wel door met bier drinken in de avonden uiteraard. Donderdagavond dus ook weer naar de soos, en in 80% van de gevallen, doen we nog een afterpils in de keuken na het stappen / bier drinken. Dus ook die avond, maar dat werd weer een latertje, omdat we maar blijven ouwehoeren met pils op. En maar weer een nieuwe. Nog maar een peukie. Nog maar een nieuwe pils etc. Toen hebben we de zon weer zien opkomen vanuit onze keuken, en kwamen we erachter dat de eerstejaars rond die tijd naar het zwembad zouden gaan (introweekprogramma) Dus we besloten daar ook maar heen en hebben we daar met onze straalbezopen bakkes nog mee gezwommen
Die middag nog wezen kijken naar het middagprogramma, fietsen dreggen uit de grachten van leeuwarden. Ik ben nog nooit zo naar de tering geweest als toen.
Verder nog:
Huisgenootje die elke week een andere kerel meeneemt en hoort neuken.
Buurman die om 2AM de trap opstormt bij ons huisfeest of iedereen het huis wil verlaten en dat het dan godverdomme eens een keer stil is.
Deurbeleid van de soos aan het huilen gemaakt door het rookverbod te negeren
Weer in de soos; Met zn drieen via de muur op de grond geklaterd bij een omhelsing. Ik had er een week later nog last van mn dij.
Nouja, ik kan er eigenlijk nog een hele lijst bij bedenken. Was een mooie tijd
jah heb je al verteldquote:Op zondag 6 juni 2010 13:13 schreef wallofdolls het volgende:
Ik weet niet of ik die al verteld had. We kregen een keer toen we aan t zuipen waren allemaal shit naar binnen gegooid in de keuken uit de keuken boven ons. Nootjes enzo. Wij 2 verdiepingen naar boven lopen om weer dingen in hun keuken te gooien. Ging van kwader tot erger. Op een gegeven moment kregen we een broodrooster aan een touwtje in de keuken getakeld enzo. Wij waterzakjes in hun keuken gooien, naja prima.
Dus toen gingen we bedenken wat we terug konden doen. Toen hebben we een werkende stofzuiger uit de keuken boven hun gehangen. Kwam er zo'n dude heel woest vragen wat we in godsnaam met zn stofzuiger deden. "ja eh, we hangen hem even uit het raam". Op de achtste verdieping.
Laat even weten of ze kwamenquote:Op zondag 6 juni 2010 21:14 schreef Skv het volgende:
Ik heb gehoord dat een dispuut de komende nacht naar mijn huis komt om mijn huisgenoot te vragen ontgroening bij hun te lopen. We hebben uit voorzorg de bel afgebonden met wc-papier, alle gordijnen dichtgedaan, heel groot NEE op a4tjes geschreven en op de voorruit geplakt, de klink uit de schutting gehaald en de schutting van bovenaf ingesmeerd met mayonaise.
Ben benieuwd.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |