Nou vooruit, mijn bijdrage ga ik ook leveren.
Ben inmiddels vier jaar student en zo veel meegemaakt; maar deze herinnering kan ik me nog goed herinneren:
In mijn eerste studentenhuis werd ik wakker door de brandmelder en door een rooklucht. (fuck paniek) Sta ik op, loop naar beneden. Hoor ik dat 5 / 6 andere rookmelders van de appartementen rondom ons ook afgingen. Dus ik open de voordeur naar de gallerij, blijkt daar een fiets (mijn! fiets!) in de fik te staan.! Achter-as had het zwaars te verduren gehad, waarschijnlijk is er brandbare meuk overheen gegooid.. Er stonden wat gasten omheen die zeiden dat ze net aan kwamen zetten en het hadden geblust inmiddels., maar aan die fiets had ik niks meer.
Heb m maar buiten neergezet, daar stond ie een week of 5.
Vervolgens had de turk beneden in de flat m gerepareerd en op straat te koop aangeboden

Een keer kwamen we straalbezopen de soos uit. Bleek mijn fiets gejat te zijn. (ja ze moeten m wel hebben ja.) Dus wat dacht ik.. nou dan jat ik er zelf wel een terug. Dus thuis aangekomen, betonschaar uit de keuken gepakt en de straat weer op. Kamaraad ging mee want die had ook een fiets nodig. We maakten blijkbaar veel kabaal bij het jatten van een andere fiets, want nadat we een slot open hadden geknipt kwamen er doodleuk twee buitenlandse (pools / duits) gasten aan die ons er op wezen dat ze niet van gedient waren en dat die fiets van hun huisgenoot was. Als we m teruggaven zouden ze niet de politie erbij halen. Die deal hebben we maar aangenomen.
Introweek 2007 waren we eerste deel van de week begeleiders. Die woensdag zat onze taak erop, maar we gingen nog wel door met bier drinken in de avonden uiteraard. Donderdagavond dus ook weer naar de soos, en in 80% van de gevallen, doen we nog een afterpils in de keuken na het stappen / bier drinken. Dus ook die avond, maar dat werd weer een latertje, omdat we maar blijven ouwehoeren met pils op. En maar weer een nieuwe. Nog maar een peukie. Nog maar een nieuwe pils etc. Toen hebben we de zon weer zien opkomen vanuit onze keuken, en kwamen we erachter dat de eerstejaars rond die tijd naar het zwembad zouden gaan (introweekprogramma) Dus we besloten daar ook maar heen en hebben we daar met onze straalbezopen bakkes nog mee gezwommen

Die middag nog wezen kijken naar het middagprogramma, fietsen dreggen uit de grachten van leeuwarden. Ik ben nog nooit zo naar de tering geweest als toen.
Verder nog:
Huisgenootje die elke week een andere kerel meeneemt en hoort neuken.
Buurman die om 2AM de trap opstormt bij ons huisfeest of iedereen het huis wil verlaten en dat het dan godverdomme eens een keer stil is.
Deurbeleid van de soos aan het huilen gemaakt door het rookverbod te negeren
Weer in de soos; Met zn drieen via de muur op de grond geklaterd bij een omhelsing. Ik had er een week later nog last van mn dij.
Nouja, ik kan er eigenlijk nog een hele lijst bij bedenken. Was een mooie tijd
Kom ook eens spammen in mijn fotoboek :') **En ja, ik zie er goed uit dat hoef je niet nog eens te vermelden! ** ( hihi )