abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 1 juni 2010 @ 12:17:29 #176
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_82183937
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 11:56 schreef IkWilbert het volgende:
Oud studentenfeestje wat een beetje uit de hand is gelopen, de beelden zeggen genoeg ben ik bang...

Ja, er is een flits van mij te zien
Ik dacht dat het Weesperflatfeest uit 2004 erg was
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  dinsdag 1 juni 2010 @ 12:32:30 #177
67670 Skv
Cynist.
pi_82184465
quote:
Oud studentenfeestje wat een beetje uit de hand is gelopen, de beelden zeggen genoeg ben ik bang...

!
Ik vind het persoonlijk meer lijken op een kudde hooligans dan op studenten. Ik hou ook wel van wat chaos, maar om je nou zo te verlagen tot het gooien van flessen en kratten op mensen.. Erg kansloos en totaal niet studentikoos.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
  dinsdag 1 juni 2010 @ 12:33:33 #178
67670 Skv
Cynist.
pi_82184494
quote:
Op zondag 30 mei 2010 21:33 schreef AllesWatWas het volgende:
Er zijn laatst op miraculeuze wijze drie cornetto's verdwenen uit de vriezer terwijl op ALLE 6 de kanten van de doos mijn naam pronkte. (Daarna zijn nog twee zakken ijs verdwenen van andere huisgenootjes.) En natuurlijk "niemand" die dat gedaan heeft. Triestheid.
Dat gebeurt hier dagelijks.
pi_82184778
quote:

pi_82185761
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 12:08 schreef Alphamusic het volgende:

[..]

Die politie reageert ook wel wat overdreven. En de flat ziet er niet uit als 'ravage', zo ziet de gemiddelde studentenflat er uit xD
heldenfeest!
pi_82195166
Gister bleek er bij ons voor de zoveelste keer ingebroken, dus wij ff kijken wat er weg was. Een fiets, een versterkertje, een deken en alle kussens van de stoelen uit de berging.... Ja hoor, wij dachten dus dat dat een zwerver was geweest. Voor de zekerheid alle lege kamers gecheckt (anti-kraak, ach ja) blijkt dat die zwerver daar gewoon in een van die kamertjes heeft liggen pitten. Dekentje en kussens en leeggevroten eten uit onze koelkast lagen er allemaal nog.... ieuwl!
TLDR
  dinsdag 1 juni 2010 @ 16:46:44 #182
94346 Northside
We'll see
  donderdag 3 juni 2010 @ 10:06:12 #183
10954 Vampier
SoCal FTW
pi_82272163
Na een nacht doorhalen en zuipen half slapen naar de WC om eens ff te pissen..... sta je te pissen voelt de grond nogal plakkerig aan...... sta je midden in de kots van een ander op je blote poten

Of wakker worden in een bed van een huisgenoot .... geen idee hoe ik er kwam maar ze was er dat weekend toch niet

De rest ben ik alweer vergeten na 12 jaar
Free people own guns! Slaves do not!
pi_82298600
Tvp
pi_82301179
Waarom heb ik dit topic niet eerder gezien Mooie verhalen. Ook even een bijdrage van mij, niet bizar als sommige hier uiteraard

- Ik vond het wel grappig toen ik op een ochtend, toen ik netjes een vroeg college wilde halen, m'n brood uit de vriezer ging halen en naast mijn brood zo'n rugzakje dat je vaak bij kledingwinkles krijgt, zag liggen. Nieuwsgierig als ik was, keek ik daar natuurlijk in. Zie ik daar 3 vrij grote gesealde pakketen wit spul in liggen. Bleek dat een huisgenoot even wat moest bewaren voor een vriend van hem (3 kilo speed... ).

- Op een avond zat een huisgenoot een paar scheten te laten in de huiskamer. Die scheetlucht bleef alleen de hele tijd hangen rondom de plek waar die zat. Echter de volgende dag hing die lucht rond zijn plek in de huiskamer er nog steeds (naar onze mening). Dus wij die gozer de huid vol schelden dat zijn scheten in de bank waren getrokken (sloeg eigenlijk helemaal nergens op, maar we waren toen vaak stoned ). Na een paar dagen hing die lucht er nog steeds en waren we het er wel over eens dat hij het toch niet kon zijn geweest. Toen hebben we die bank maar een keer opgetild en wat bleek nou er lag een muis in verre staat van ontbinding onder. Bank gelijk weggegooid, want die stank zat er te erg in.

- Met de Vierdaagsefeesten in Nijmegen is het na 12u 's avonds altijd buiten afgelopen, dus wij liepen met z'n allen naar iemand die midden in de stad boven een winkel woont. Daar was het een beetje een komen en gaan van allemaal mensen. We stonden daar even een biertje te drinken toen er een gast rustig naar boven komt lopen, redelijk van de kaart. Dat waren we allemaal eigenlijk wel, dus we dachten dat die vast wel bij iemand zou horen. Toen niemand hem begroette en hij daar al een tijdje stond, zei die opeens: Uhh, kun je hier pinnen? Wij: uhh? En rustig liep die weer weg
Great spirits have always found violent opposition from mediocrities
pi_82301238
moest edit hebben
pi_82303600

woon je nog steeds in nijmegen nu?
en wat heb je met die speed gedaan?
pi_82305528
Ja woon er nog steeds En die speed heb ik netjes laten liggen (gebruik het zelf toch niet) en was volgens mij ook de volgende dag alweer weg
  vrijdag 4 juni 2010 @ 03:55:12 #189
21369 kippiej
Bier (y)
pi_82314715
Nou vooruit, mijn bijdrage ga ik ook leveren.
Ben inmiddels vier jaar student en zo veel meegemaakt; maar deze herinnering kan ik me nog goed herinneren:

In mijn eerste studentenhuis werd ik wakker door de brandmelder en door een rooklucht. (fuck paniek) Sta ik op, loop naar beneden. Hoor ik dat 5 / 6 andere rookmelders van de appartementen rondom ons ook afgingen. Dus ik open de voordeur naar de gallerij, blijkt daar een fiets (mijn! fiets!) in de fik te staan.! Achter-as had het zwaars te verduren gehad, waarschijnlijk is er brandbare meuk overheen gegooid.. Er stonden wat gasten omheen die zeiden dat ze net aan kwamen zetten en het hadden geblust inmiddels., maar aan die fiets had ik niks meer.
Heb m maar buiten neergezet, daar stond ie een week of 5.
Vervolgens had de turk beneden in de flat m gerepareerd en op straat te koop aangeboden

Een keer kwamen we straalbezopen de soos uit. Bleek mijn fiets gejat te zijn. (ja ze moeten m wel hebben ja.) Dus wat dacht ik.. nou dan jat ik er zelf wel een terug. Dus thuis aangekomen, betonschaar uit de keuken gepakt en de straat weer op. Kamaraad ging mee want die had ook een fiets nodig. We maakten blijkbaar veel kabaal bij het jatten van een andere fiets, want nadat we een slot open hadden geknipt kwamen er doodleuk twee buitenlandse (pools / duits) gasten aan die ons er op wezen dat ze niet van gedient waren en dat die fiets van hun huisgenoot was. Als we m teruggaven zouden ze niet de politie erbij halen. Die deal hebben we maar aangenomen.

Introweek 2007 waren we eerste deel van de week begeleiders. Die woensdag zat onze taak erop, maar we gingen nog wel door met bier drinken in de avonden uiteraard. Donderdagavond dus ook weer naar de soos, en in 80% van de gevallen, doen we nog een afterpils in de keuken na het stappen / bier drinken. Dus ook die avond, maar dat werd weer een latertje, omdat we maar blijven ouwehoeren met pils op. En maar weer een nieuwe. Nog maar een peukie. Nog maar een nieuwe pils etc. Toen hebben we de zon weer zien opkomen vanuit onze keuken, en kwamen we erachter dat de eerstejaars rond die tijd naar het zwembad zouden gaan (introweekprogramma) Dus we besloten daar ook maar heen en hebben we daar met onze straalbezopen bakkes nog mee gezwommen
Die middag nog wezen kijken naar het middagprogramma, fietsen dreggen uit de grachten van leeuwarden. Ik ben nog nooit zo naar de tering geweest als toen.

Verder nog:
Huisgenootje die elke week een andere kerel meeneemt en hoort neuken.

Buurman die om 2AM de trap opstormt bij ons huisfeest of iedereen het huis wil verlaten en dat het dan godverdomme eens een keer stil is.

Deurbeleid van de soos aan het huilen gemaakt door het rookverbod te negeren

Weer in de soos; Met zn drieen via de muur op de grond geklaterd bij een omhelsing. Ik had er een week later nog last van mn dij.

Nouja, ik kan er eigenlijk nog een hele lijst bij bedenken. Was een mooie tijd
Kom ook eens spammen in mijn fotoboek :') **En ja, ik zie er goed uit dat hoef je niet nog eens te vermelden! ** ( hihi )
pi_82318427
Briljant herkenbaar topic dit

Wij hebben ooit eens het briljante idee gehad om een huisfeest met thema "Sahara" te geven. Resultaat: 450kg zand op de vloer van de geru (huiskamer) wat in de maanden erna gestaag door het huis is verspreid. De "oase" (lees: minizwembadje) was aan het eind gevuld met bier, pis en naakte mensen. Heeft uiteindelijk 3 maanden gestaan voordat we het maar ns leeg hadden gemaakt door het van 2 hoog naar beneden te gooien

Een jaartje terug toen ik weer eens ketslam terugkwam van een avondje soos, ben ik naar een maat gefietst (m'n eigen huis was te ver) waarvan ik de sleutel had. Ik had ook een tijdje in dat huis gewoond, dus ik ga in m'n dronken verwarring m'n oude kamer binnen en begin me daar doodleuk uit te kleden. Ik wil in bed stappen, blijkt dat daar de hoogst verwarde nieuwe huisgenoot met z'n vriendin ligt, die me al 2 minuten probeert te vragen wat ik in hemelsnaam aan het doen ben Hij was gelukkig wel zo aardig om me naar een bank te begeleiden. Overigens ontken ik dit voorval volledig want ik weet er zelf niets meer van

Ook nog een keer op een verjaardag/huisfeest: het feestje was al een tijdje gaande en een van de mannelijke feestgangers was zoek. Dus de jarige vraagt aan me of ik even op haar kamer wil kijken 'want hij heeft wel eens de neiging om in m'n bed te kruipen in de hoop me te neuken'
Dus ik sjok naar boven, kijk in dat bed en zie niets liggen. Beneden: 'Kijk nog maar een keer, zo groot is ie niet namelijk' en ja hoor, bij de 2e controle toch een kleine gestalte gespot. Dus wij met 5 kerels naar boven om te beginnen met een dogpile op de dronken romeo, vervolgens alle mogelijke schoonmaakspullen/haarmousse/scheerschuim/tandpasta gepakt en een enorm gevecht gehad op de kamer van die chick Die kerel is uiteindelijk afgedropen met de woorden: 'ik ga even naar m'n eigen huis, ik moet poepen'.
pi_82343310
Briljant topic dit
  zondag 6 juni 2010 @ 13:03:47 #192
156288 wallofdolls
Making love with my ego
pi_82391019
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 03:55 schreef kippiej het volgende:
Nou vooruit, mijn bijdrage ga ik ook leveren.
Ben inmiddels vier jaar student en zo veel meegemaakt; maar deze herinnering kan ik me nog goed herinneren:

In mijn eerste studentenhuis werd ik wakker door de brandmelder en door een rooklucht. (fuck paniek) Sta ik op, loop naar beneden. Hoor ik dat 5 / 6 andere rookmelders van de appartementen rondom ons ook afgingen. Dus ik open de voordeur naar de gallerij, blijkt daar een fiets (mijn! fiets!) in de fik te staan.! Achter-as had het zwaars te verduren gehad, waarschijnlijk is er brandbare meuk overheen gegooid.. Er stonden wat gasten omheen die zeiden dat ze net aan kwamen zetten en het hadden geblust inmiddels., maar aan die fiets had ik niks meer.
Heb m maar buiten neergezet, daar stond ie een week of 5.
Vervolgens had de turk beneden in de flat m gerepareerd en op straat te koop aangeboden

Een keer kwamen we straalbezopen de soos uit. Bleek mijn fiets gejat te zijn. (ja ze moeten m wel hebben ja.) Dus wat dacht ik.. nou dan jat ik er zelf wel een terug. Dus thuis aangekomen, betonschaar uit de keuken gepakt en de straat weer op. Kamaraad ging mee want die had ook een fiets nodig. We maakten blijkbaar veel kabaal bij het jatten van een andere fiets, want nadat we een slot open hadden geknipt kwamen er doodleuk twee buitenlandse (pools / duits) gasten aan die ons er op wezen dat ze niet van gedient waren en dat die fiets van hun huisgenoot was. Als we m teruggaven zouden ze niet de politie erbij halen. Die deal hebben we maar aangenomen.

Introweek 2007 waren we eerste deel van de week begeleiders. Die woensdag zat onze taak erop, maar we gingen nog wel door met bier drinken in de avonden uiteraard. Donderdagavond dus ook weer naar de soos, en in 80% van de gevallen, doen we nog een afterpils in de keuken na het stappen / bier drinken. Dus ook die avond, maar dat werd weer een latertje, omdat we maar blijven ouwehoeren met pils op. En maar weer een nieuwe. Nog maar een peukie. Nog maar een nieuwe pils etc. Toen hebben we de zon weer zien opkomen vanuit onze keuken, en kwamen we erachter dat de eerstejaars rond die tijd naar het zwembad zouden gaan (introweekprogramma) Dus we besloten daar ook maar heen en hebben we daar met onze straalbezopen bakkes nog mee gezwommen
Die middag nog wezen kijken naar het middagprogramma, fietsen dreggen uit de grachten van leeuwarden. Ik ben nog nooit zo naar de tering geweest als toen.

Verder nog:
Huisgenootje die elke week een andere kerel meeneemt en hoort neuken.

Buurman die om 2AM de trap opstormt bij ons huisfeest of iedereen het huis wil verlaten en dat het dan godverdomme eens een keer stil is.

Deurbeleid van de soos aan het huilen gemaakt door het rookverbod te negeren

Weer in de soos; Met zn drieen via de muur op de grond geklaterd bij een omhelsing. Ik had er een week later nog last van mn dij.

Nouja, ik kan er eigenlijk nog een hele lijst bij bedenken. Was een mooie tijd
Er zit er geen een bij waarvan ik denk, nou poeh
  zondag 6 juni 2010 @ 13:07:43 #193
204987 9611Niels
berenpak9
pi_82391179
meer verhalen!!
Op woensdag 5 mei 2010 00:37 schreef henrydg het volgende:
GATVERDAMME TS. GAT VR DAMME WAT BEN JIJ GOOR JE KUNT TOCH NAAR HE TOILET LOPEN VUIEL RANSAAP GATVERDAMME :r :r
  zondag 6 juni 2010 @ 13:13:55 #194
156288 wallofdolls
Making love with my ego
pi_82391432
Ik weet niet of ik die al verteld had. We kregen een keer toen we aan t zuipen waren allemaal shit naar binnen gegooid in de keuken uit de keuken boven ons. Nootjes enzo. Wij 2 verdiepingen naar boven lopen om weer dingen in hun keuken te gooien. Ging van kwader tot erger. Op een gegeven moment kregen we een broodrooster aan een touwtje in de keuken getakeld enzo. Wij waterzakjes in hun keuken gooien, naja prima.

Dus toen gingen we bedenken wat we terug konden doen. Toen hebben we een werkende stofzuiger uit de keuken boven hun gehangen. Kwam er zo'n dude heel woest vragen wat we in godsnaam met zn stofzuiger deden. "ja eh, we hangen hem even uit het raam". Op de achtste verdieping.
pi_82408852
quote:
Op zondag 6 juni 2010 13:13 schreef wallofdolls het volgende:
Ik weet niet of ik die al verteld had. We kregen een keer toen we aan t zuipen waren allemaal shit naar binnen gegooid in de keuken uit de keuken boven ons. Nootjes enzo. Wij 2 verdiepingen naar boven lopen om weer dingen in hun keuken te gooien. Ging van kwader tot erger. Op een gegeven moment kregen we een broodrooster aan een touwtje in de keuken getakeld enzo. Wij waterzakjes in hun keuken gooien, naja prima.

Dus toen gingen we bedenken wat we terug konden doen. Toen hebben we een werkende stofzuiger uit de keuken boven hun gehangen. Kwam er zo'n dude heel woest vragen wat we in godsnaam met zn stofzuiger deden. "ja eh, we hangen hem even uit het raam". Op de achtste verdieping.
jah heb je al verteld .... jointjes do that!
  zondag 6 juni 2010 @ 20:31:25 #196
128056 MrManiak
Mijn post is interessanter
pi_82411850
Briljant
Beter bekend als MrM, MM., Baas M, Big M, Mr.Held, Dubbel-M of gewoon René.
Mijn (inte)r(e)views!
  zondag 6 juni 2010 @ 21:14:34 #197
67670 Skv
Cynist.
pi_82414796
Ik heb gehoord dat een dispuut de komende nacht naar mijn huis komt om mijn huisgenoot te vragen ontgroening bij hun te lopen. We hebben uit voorzorg de bel afgebonden met wc-papier, alle gordijnen dichtgedaan, heel groot NEE op a4tjes geschreven en op de voorruit geplakt, de klink uit de schutting gehaald en de schutting van bovenaf ingesmeerd met mayonaise.

Ben benieuwd.
pi_82415996
quote:
Op zondag 6 juni 2010 21:14 schreef Skv het volgende:
Ik heb gehoord dat een dispuut de komende nacht naar mijn huis komt om mijn huisgenoot te vragen ontgroening bij hun te lopen. We hebben uit voorzorg de bel afgebonden met wc-papier, alle gordijnen dichtgedaan, heel groot NEE op a4tjes geschreven en op de voorruit geplakt, de klink uit de schutting gehaald en de schutting van bovenaf ingesmeerd met mayonaise.

Ben benieuwd.
Laat even weten of ze kwamen
pi_82424404
Hahaha! Wat een leuke verhalen!! Ik heb ook gekke dingen meegemaakt, maar wat echt bizar was, was dat er op campus een man was vermoord, een paar verdiepingen boven mij! Politie en alles erbij, bloedvlekken in de gang, en ik? Ik heb niks gehoord.. Las het in de krant..

En enkele maanden later vonden ze een meisje, dood op dr kamer... Nou... Sindsdien slaap ik niet meer zo super lekker moet ik eerlijk zeggen... Straks ben ik de volgende?

Andere verhalen:

Dat een stel de telefoonlijn dusdanig had bewerkt dat ze op kosten van de huisbaas maanden hebben lopen internetten (begreep niet precies hoe dat in zn werk ging, maar ze zijn er wel uitgegooid..)

Een jongen was zo vreselijk ranzig dat hij gewoon nooit de afwas deed. Op een gegeven moment was er steeds meer bestek, borden etc weg. Uiteindelijk is de huisbaas op zijn kamer gaan kijken stond het hele balkon en zijn kamer vol met bakken met daarin beschimmelde afwas, inclusief spullen van mij!!! Zijn excuus? Ja, Aylin heeft haar spullen niet afgewassen!

En nog een hoop écht gekke dingen, maar die vertel ik natuurlijk niet, anders gaan jullie zo raar over mij denken
pi_82446219
Hm...Ik was pannekoeken aan het bakken. Mijn huisgenootje was erbij en had nog nooit pannekoeken gemaakt dus ik zeg: probeer maar, beetje olie erbij en en dan het beslag erin. Ik liep ff weg, zij gooit een kwart liter olie in de pan en bakt daarin een pannekoek...

Toen ontdekten we de laxerende werking van pannekoeken op huisgenootjes wijze...
Gelukkig dat er twee wc's in het studentenhuis aanwezig waren...

Een andere keer kwam ik thuis aan, zag ik een enorme hoop gewone en vliegende mieren bij elkaar in een cirkel van 1 meter doorsnee op de keukenvloer, schrok me kapot, heb ze me maar opgezogen met de stofzuiger. Geen idee op welke ondefinieerbare smurrie ze afkwamen.

In een ander studentenhuis had ik een huisgenootje wat ik 1 keer had gezien. Deze verdween daarna op onverklaarbare wijze. Zelfs zijn broer kwam langs om te vragen waar hij was. Werk wist niks van hem.
Uiteindelijk heeft huisbaas zijn spullen eruitgegooid en tot op de dag van vandaag is de verdwijning nog steeds een raadsel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')