abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_81824413
Vechtsportinstructeur als bovenbuurman die regelmatig met een houten stok aan de deur mij en m'n huisgenoot stond te bedreigen/beledigen. Wij maakten te veel herrie volgens hem. Vaag figuur was dat, politie had geen zin om er iets aan te doen, maar een kale, gespierde gast die (volgens ons) niet helemaal 100% was bovenin die op je deur loopt te slaan is niet heel fijn, maar goed, uiteindelijk niets gebeurd en toen we uit de kamer moesten vond hij ons opeens heel aardig en wilde hij ons zelf nog een cadeautje meegeven...
Best vaag, een week daarvoor had hij m'n opa nog uitgemaakt voor NSB'er en gezegd dat wij coke snoven en als hij ons tegen zou komen in het trappenhuis zou hij wel even laten zien hoe goed hij kon vechten.
pi_81824541
quote:
Op maandag 24 mei 2010 11:52 schreef Leso_Varen het volgende:
Vechtsportinstructeur als bovenbuurman die regelmatig met een houten stok aan de deur mij en m'n huisgenoot stond te bedreigen/beledigen. Wij maakten te veel herrie volgens hem. Vaag figuur was dat, politie had geen zin om er iets aan te doen, maar een kale, gespierde gast die (volgens ons) niet helemaal 100% was bovenin die op je deur loopt te slaan is niet heel fijn, maar goed, uiteindelijk niets gebeurd en toen we uit de kamer moesten vond hij ons opeens heel aardig en wilde hij ons zelf nog een cadeautje meegeven...
Best vaag, een week daarvoor had hij m'n opa nog uitgemaakt voor NSB'er en gezegd dat wij coke snoven en als hij ons tegen zou komen in het trappenhuis zou hij wel even laten zien hoe goed hij kon vechten.
gewoon de politie blijven bellen, het is hun werk en na een tijdje zullen ze zo geirriteerd raken dat ze er wel wat aan gaan doen.

rare gozer, doet me denken aan mijn buurman...alleen doet hij het bij zijn eigen vrouw
Doe eens lief!
pi_81826222
Niet zo heel bizar maar wel grappig toen:
In onze flat is het gebruikelijk bakken water naar beneden te gooien, naar mensen op straat of bijv op onderburen die op het balkon staan.
Nu was er iemand jarig bij de bovenburen. Mn huisgenoot stond op het balkon en werd nat en hij ging er direct van uit dat het door de bovenburen kwam. Hij naar boven met een emmer water en belt aan. Zodra de deur opengaat pleurt ie de emmer water door de voordeur en rent weg. Later hoorde we dat de jarige had opengedaan en kleddernat was gegooid (een heel schattig 2ejaars meisje geloof ik)

Er worden ook wel eens waterzakken gegooid met deuken in auto's tot gevolg of vuilniszakken vol water dat een leuke knal tot gevolg heeft...

[ Bericht 2% gewijzigd door tvtas op 24-05-2010 12:51:27 ]
pi_81907626
tvp
pi_81930220
quote:
Op maandag 24 mei 2010 12:38 schreef tvtas het volgende:
In onze flat is het gebruikelijk bakken water naar beneden te gooien, naar mensen op straat of bijv op onderburen die op het balkon staan.
Nu was er iemand jarig bij de bovenburen. Mn huisgenoot stond op het balkon en werd nat en hij ging er direct van uit dat het door de bovenburen kwam. Hij naar boven met een emmer water en belt aan. Zodra de deur opengaat pleurt ie de emmer water door de voordeur en rent weg. Later hoorde we dat de jarige had opengedaan en kleddernat was gegooid (een heel schattig 2ejaars meisje geloof ik)

Er worden ook wel eens waterzakken gegooid met deuken in auto's tot gevolg of vuilniszakken vol water dat een leuke knal tot gevolg heeft...
Lachen man
Doe maar gek, de rest van Nederland doet al gewoon genoeg
  woensdag 26 mei 2010 @ 22:09:32 #156
107407 maok
Lizdekd (v)
pi_81945059
quote:
Op maandag 24 mei 2010 12:38 schreef tvtas het volgende:

Toevallig groningen, selwerd? Ik moet daar in Groningen vlak langs fietsen naar de faculteit. Daar gooien ze ook regelmatige bij erg warm weer water naar beneden, altijd weer uitkijken. Volgens mij zijn er daar wel regels dat het buiten boven een bepaalde temperatuur moet zijn en dat het alleen 'los' water mag zijn ofzo.
Niet storen, ik ben al gestoord genoeg!
pi_81945452
Een onbekende jongen die midden in de nacht, rond 04:00, mijn deur openbreekt, in het midden van mijn kamer gaat staan en vraagt: "Waar is de wc?" Vervolgens loopt 'ie richting mijn achterdeur en gaat weer naar buiten. Leuk zo'n studentenhuis.
pi_81948226
Hehe, toch maar een tvp! Zitten leuke verhalen tussen...!
pi_81962117
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 22:54 schreef Dolichologofobie het volgende:
Hehe, toch maar een tvp! Zitten leuke verhalen tussen...!
Dit dus.
  donderdag 27 mei 2010 @ 11:36:09 #160
266250 ikhouvangroenesokken
Het vieste meisje van Fok!
pi_81962722
Ik ben nogal chaotisch, laten we dat voorop stellen

Nadat ik mijn huissleutel had verloren, besloot ik voortaan mijn raam maar gewoon open te laten. Ik sliep op de begane grond. Nog geen week later schrikt mijn huisgenootje om een uur of elf 's morgens wakker omdat er een vreemde man in haar kamer staat. Ikzelf was aan het werk, maar goed, mijn huisngeootjes hadden de huisbaas gebeld en die ging alle kamers langs om te kijken of die inbreker zich nog ergens had verstopt. Bij mijn kamer aangekomen, gaat huisbaas naar binnen, doet t licht aan en komt geschrokken weer buiten; omg, hij is in haar kamer geweest. Het is een enorme bende! Huisgenootjes; neee dat is gewoon (insert hier mijn naam).

Tosti in t tosti-apparaat laten zitten en toen ik thuiskwam stond de kamer blauw.

Een klontje boter in de pan laten zitten, verder gaan op de computer en door het brandalarm eraan herinnert worden dat ik een klontje boter in een pannetje had gedaan.

Ach, en sleutels in t algemeen en ik. Ik raak ze altijd kwijt.
  donderdag 27 mei 2010 @ 15:31:55 #161
156288 wallofdolls
Making love with my ego
pi_81972735
Afgelopen week. Feest van het gebouw.

Een meisje had wat teveel gedronken, dus die moest brokkelen. Zij naar de wc, is ze zo wasted dat ze op de grond was gaan liggen, met haar hoofd op de rand van de toiletpot (bij een jongen, 75% kans dat die pot en vloer best wel smerig waren ). Haha, gaat er zo'n dronken dude gewoon naast liggen, beetje aan dr zitten, aaien, proberen te zoenen .

Naja je moet t gezien hebben om het echt briljant te vinden, maar die gast was echt een (anti-?)held. dat meisje was al niet echt uitzonderlijk lekker, maar hij moest gewoon ten koste van alles iéts neuken .
  donderdag 27 mei 2010 @ 15:39:12 #162
43493 numero_uno
Dat zei je ja!
pi_81973079
Sleutel uitlenen aan huisgenoot die vervolgens in een alcoholslaap valt. Ik kom terug van een gala, alwaar ik menig alcoholisch drankje had gedronken, bel hem 2x op maar er wordt niet opgenomen...
Dan maar de lompe manier door even op zijn rolluiken te hengsten, nog steeds geen reactie.
Dan maar op de numero_uno manier, men neme een stoeptegel en flikkert die door het rolluik heen

Wat bleek achteraf? Dat hij allang wakker was maar niet durfde open te doen

Dat rolluik is overigens vergoed door de verzekering omdat we het op een inbraakpoging hebben gegooid
- I'm buttwalking... is that a crime? -
-Never underestimate the predictability of stupidity-
pi_81973736
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 15:31 schreef wallofdolls het volgende:
Afgelopen week. Feest van het gebouw.

Een meisje had wat teveel gedronken, dus die moest brokkelen. Zij naar de wc, is ze zo wasted dat ze op de grond was gaan liggen, met haar hoofd op de rand van de toiletpot (bij een jongen, 75% kans dat die pot en vloer best wel smerig waren ). Haha, gaat er zo'n dronken dude gewoon naast liggen, beetje aan dr zitten, aaien, proberen te zoenen .

Naja je moet t gezien hebben om het echt briljant te vinden, maar die gast was echt een (anti-?)held. dat meisje was al niet echt uitzonderlijk lekker, maar hij moest gewoon ten koste van alles iéts neuken .

OMG
pi_81975140
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 15:31 schreef wallofdolls het volgende:
Zo sneu he, van die gasten die zoenen met een meisje die net alles uitgekotst heeft. Bah.
Ja, ik generaliseer.
pi_81977529
Huisgenoten + vage vrienden kwamen midden in de nacht terug van stappen, ik lag al te slapen. Op een gegeven moment veel gedonderjaag in de gang waar ik wakker van werd. Daarna een vreemd hard geluid:

PGGGG.... PGGGG... Schreeuwende mensen, lachen, gillen...

Ik hoorde ook mensen de trap af rennen en de voordeur achter zich dichtslaan. Daarna was het stil. Ik sta op en doe mijn kamer deur open: één grote witte mist met een dikke laag witte zooi op de grond, aanrecht in de keuken lag ook vol, overal. Het eerste wat ik dacht was: "WTF??" Daarna zag ik de poederbrandblusser liggen jezus, wat een bende geeft dat spul

===========================

Ik stond te koken in de keuken terwijl de superoude wasmachine een wasje aan het draaien was. Centrifuge. Op een gegeven moment stop dat ding met draaien (ik dacht dat hij klaar was, al maakte hij wel een raar sissend geluidje, maar ja: dat ding was zo oud, dat zat vol met geluidjes...) en ik kookte rustig verder. Een minuut later begon ik te duizelen en kreeg ik geen lucht meer Met mijn laatste krachten draaide ik me om, keek ik naar de wasmachine waar een dikke zwarte rook afkwam! Ik dreeg tegen de vlakte te gaan en ik struikelde half bij bewustzijn naar de gang, richting de trap. Beneden aan de trap was namelijk de stoppenkast: ik wilde het zaakje uitschakelen! Maar in het gestruikel en half bewustzijn sodemieter ik van de trap af! Dat was ook mijn redding: daar was frisse lucht en ik kwam direct bij en hem de schakelaar omgehaald! Ik liep voorzichtig naar boven maar halverwege de trap begon ik alweer te duizelen, even een uurtje gewacht met de voordeur op en ik kon weer naar boven Waarschijnlijk was het koolmonoxide

===========================

Ik lig te slapen om 3 uur 's nachts en er wordt door mijn huisgenootje op mijn deur geklopt:
"Arjen, ben je wakker??"
Ja, nu wel ja
"Er zit een muis in mijn prullenbak!!!"
Ja, nou en?
"Ik ben bang voor muizen"
Godver dacht ik, ik opstaan, pak haar prullenbak, loop ermee naar beneden sodemieter alles op straat (inderdaad, er zat ook nog een muis in ), loop weer omhoog druk de lege prullenbak in de handen van mijn huisgenootje en zei welterusten en liep mijn kamer weer in...
pi_81977648
quote:
Op zaterdag 22 mei 2010 02:44 schreef SpankmasterC het volgende:
Ik heb sinds een jaar een kat, een heel leuk maar vooral nieuwsgierig beestje, en pak em beet 9 maanden geleden -KNIP-
Ik verwachtte een heel ander verhaal
Kom je hier vaker, of loop je stage?
pi_81978432
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 17:23 schreef AlmightyArjen het volgende:
Ik stond te koken in de keuken terwijl de superoude wasmachine een wasje aan het draaien was. Centrifuge. Op een gegeven moment stop dat ding met draaien (ik dacht dat hij klaar was, al maakte hij wel een raar sissend geluidje, maar ja: dat ding was zo oud, dat zat vol met geluidjes...) en ik kookte rustig verder. Een minuut later begon ik te duizelen en kreeg ik geen lucht meer Met mijn laatste krachten draaide ik me om, keek ik naar de wasmachine waar een dikke zwarte rook afkwam! Ik dreeg tegen de vlakte te gaan en ik struikelde half bij bewustzijn naar de gang, richting de trap. Beneden aan de trap was namelijk de stoppenkast: ik wilde het zaakje uitschakelen! Maar in het gestruikel en half bewustzijn sodemieter ik van de trap af! Dat was ook mijn redding: daar was frisse lucht en ik kwam direct bij en hem de schakelaar omgehaald! Ik liep voorzichtig naar boven maar halverwege de trap begon ik alweer te duizelen, even een uurtje gewacht met de voordeur op en ik kon weer naar boven Waarschijnlijk was het koolmonoxide
Zo da's wel lompe shit
  donderdag 27 mei 2010 @ 18:06:17 #168
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_81979213
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 17:26 schreef thomaster het volgende:

[..]

Ik verwachtte een heel ander verhaal
zie het nu pas
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
pi_82008797
Pal voor de deur kotsen terwijl het 10 graden vriest... Dat levert heerlijk uitziend ijsbaantje op de komende week
pi_82094982
tvp!
  zondag 30 mei 2010 @ 21:33:19 #171
298335 AllesWatWas
Ga Niet Weg Van Me
pi_82118802
Woesj, ik heb niet zulke stoere verhalen als jullie, maar we hadden een tijdje terug een vrouwelijk huisgenootje die onderbroeker/slipjes/whatevah van andere vrouwelijke huisgenootjes jatte die op het droogrek in de gang lagen... Of gezamenlijke pannen simpelweg in de afvalbak flikkerde als ze geen zin had om ze af te wassen, wat een mongool was dat zeg. En rookte, wat niet mag, en wat al niet. Die hebben we vriendelijk verzocht op te rotten in overleg met de huisbaas

Er zijn laatst op miraculeuze wijze drie cornetto's verdwenen uit de vriezer terwijl op ALLE 6 de kanten van de doos mijn naam pronkte. (Daarna zijn nog twee zakken ijs verdwenen van andere huisgenootjes.) En natuurlijk "niemand" die dat gedaan heeft. Triestheid.

En natuurlijk de huisbaas die zelf eventjes de CV-ketel kwam controleren, de deksel/het omhulsel er klaarblijkelijk verkeerd op had gezet (kwamen we later achter). We zaten een paar dagen later gezamenlijk te eten op de eetzolder en we smeulend plastic roken (was niet de eerste keer), er toen achter kwamen dat er een huisgenootje aan het douchen was en de buitenkant van de CV-ketel gloeiend heet was. Meteen de huisbaas gebeld met die informatie (het was zeven uur 's avonds). Staat er de volgende ochtend om half acht een mannetje op de stoep om het te maken :-P (Hoezo hij had door dat het zijn schuld was.) Maar het was pas twee dagen later echt gefixt door onderdelen ofzo. Lekker als het vriest. Gelukkig had ik een klein elektrisch kacheltje
“Je moet vergeten, alles kun je vergeten, want alles verdwijnt al.
Vergeet de tijd van misverstanden, en de tijd verspild aan het hoe en waarom.
Vergeet de uren waarin wij vermoordden, door het zoeken waarom, het hart van ons geluk.”
  zondag 30 mei 2010 @ 21:36:45 #172
26467 raphidae
...antichrist...
pi_82119052
Tijdens een feestje het briljante idee gehad om met wat brandblussers en kantoorstoelen een wedstrijdje te gaan racen. Bij allebei bleek er maar 1 brandblusser het daadwerkelijk te doen, en die stoelen konden rond, en dat gingen ze ook

Ben een half uur duizelig geweest geloof ik.

O ja, en een keer met wat vrienden op LSD blijkbaar het idee gehad om een tunnel te graven ofzo (geen idee meer waarom in vredesnaam), dus de volgende ochtend toen we wakker werden was de huiskamer een bouwput en zaten we onder het zand.
GENERATION 9: The first time you see this, copy it into your sig on any forum and add 1 to the generation. Social experiment.
محمّد هو خنزي | "All that we are is the result of what we have thought." [Buddha] | http://ra.phid.ae/
  dinsdag 1 juni 2010 @ 11:56:59 #173
105393 IkWilbert
-Tukker 4 life-
pi_82183151
Oud studentenfeestje wat een beetje uit de hand is gelopen, de beelden zeggen genoeg ben ik bang...

Ja, er is een flits van mij te zien
* I intend to live forever, so far so good! *
  dinsdag 1 juni 2010 @ 12:08:39 #174
274366 Alphamusic
Being silly
pi_82183623
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 11:56 schreef IkWilbert het volgende:
Oud studentenfeestje wat een beetje uit de hand is gelopen, de beelden zeggen genoeg ben ik bang...

Ja, er is een flits van mij te zien
Die politie reageert ook wel wat overdreven. En de flat ziet er niet uit als 'ravage', zo ziet de gemiddelde studentenflat er uit xD
The good things come in small packages
Because being silly doesn't keep me from writing: http://thelittledreamsofme.blogspot.com/
  dinsdag 1 juni 2010 @ 12:14:03 #175
105393 IkWilbert
-Tukker 4 life-
pi_82183824
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 12:08 schreef Alphamusic het volgende:

[..]

Die politie reageert ook wel wat overdreven. En de flat ziet er niet uit als 'ravage', zo ziet de gemiddelde studentenflat er uit xD
lol, nou het was een behoorlijke ravage hoor
* I intend to live forever, so far so good! *
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')