hahaha nee van alle mannen in de flat was er slechts 1 mijn type.....en ik ga niet aan mannen zitten die een vriendin hebben....quote:Op vrijdag 7 mei 2010 22:12 schreef opastokvis het volgende:
[..]
ja dat was raar, want ze wisten toch dat jij alleen met ze neukte als ze netjes aanbelden?
ik heb dat ook nooit begrepen
Ik vond dat niet zo heel gek....quote:Op zaterdag 8 mei 2010 10:26 schreef littledrummergirl het volgende:
we hebben hier toen het sneeuwde met zn allen onze naam staan pissen in de groenstrook voor ons huis ( middenberm tussen twee vrij drukke wegen)
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 10:35 schreef wallofdolls het volgende:
[..]
Ik vond dat niet zo heel gek....
tot ik opmerkte dat je een bepaald plaselement mist. Hoe doe je dat in godsnaam als vrouw
?
dan gebeurde het nietquote:
Nooit de huurcommissie ingeschakeld?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 11:22 schreef zimmerzimmer het volgende:
Dat ik wakker werd door de sneeuw op mn gezicht...mn huisbaas wilde mijn raam nooit laten fixen zelfs toen het winter was. Gelukkig alweer vele jaren geleden
Ik had ooit een buurman die nóg meer overdreef dan jij.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hetgeen bewezen en beklonken moest worden.
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 22:44 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Ik had ooit een buurman die nóg meer overdreef dan jij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The good things come in small packages
Because being silly doesn't keep me from writing: http://thelittledreamsofme.blogspot.com/
quote:Op zondag 9 mei 2010 09:34 schreef Samson het volgende:
Toen ik in Utrecht op kamers zat hadden we zo'n bovenlader (wasmachine). Een of ander oud ding met een centrifuge ernaast. Op een gegeven moment aangezet en lekker weggegaan. Toen ik weer thuis kwam liep het water van de trap. We zaten boven een bedrijf dat daardoor enorme waterschade had. Heel veel gedoe allemaal natuurlijk. Het vervelende is dat de wasmachine het daarna gewoon weer goed deed, tot het moment dat het weer gebeurde..... Toen is de wasmachine maar naar de badkamer verplaatst voor de zekerheid (daar kon evt water zo een putje in lopen). Nee, de verhuurder was niet meer zo blij met ons. (geld voor een andere wasmachine hadden we niet echt). O ja, en toen ik een keer terug kwam van stappen zat de deur van binnen op veiligheidsslot (je kon die hendel een stukje draaien of zo). Niemand was thuis en het was midden in de nacht. Er zat een raampje naast de deur, dus die maar met mn voet ingetrapt zodat ik erbij kon met mn hand. Vervolgens aangifte gedaan van poging tot inbraak en alles werd gewoon met de verzekering geregeld![]()
quote:Op maandag 10 mei 2010 09:18 schreef 9crimes het volgende:
Een huisgenoot die een pan spinazie à la crème (die al een week stond) in de prullenbak gooit zonder te kijken of er überhaupt wel een vuilniszak in zit of niet. Om vervolgens de prullenbak schoon te maken door er een emmer water in te mieteren, denkende dat de prullenbak wel waterdicht zal zijn. Gevolg: de hele gang ligt onder de spinazie-smurrie-soep. Handig joh, vloerbedekking..
quote:Op maandag 10 mei 2010 09:18 schreef 9crimes het volgende:
Een huisgenoot die een pan spinazie à la crème (die al een week stond) in de prullenbak gooit zonder te kijken of er überhaupt wel een vuilniszak in zit of niet. Om vervolgens de prullenbak schoon te maken door er een emmer water in te mieteren, denkende dat de prullenbak wel waterdicht zal zijn. Gevolg: de hele gang ligt onder de spinazie-smurrie-soep. Handig joh, vloerbedekking..
Klinkt gezelligquote:Op maandag 10 mei 2010 13:08 schreef VinceMega het volgende:
Ik heb een keer een feest meegemaakt die ik de rest van mijn leven niet meer zal / kan vergeten. Een studiegenoot uit brabant vierde zijn verjaardag. Alleen maar blikken bier en jagermeister. Na een paar uur was iedereen al wel goed dronken toen de eerste tafel kapot werd gemaakt. Nota bene door de jarige zelf. Toen een paar stoelen kapot voordat het echt begon te escaleren. Het feestje was op 3 hoog. Eerst werd er een strijkijzer uit het raam gegooid. Kussens van het bankstel. Een magnetron. Een airco!! Uiteindelijk werd in de keuken alle kastjes opengetrokken en gegooid. Pakken zout, spaghetti, brood alles! Op het eind vonden mensen het leuk om met de brandslang te spuiten. Toen kwam de politie. Feest voorbij. Maar wat een feest! Ik heb ergens nog een foto van de vloer. Die post ik later nog.
wow.quote:Op maandag 10 mei 2010 09:18 schreef 9crimes het volgende:
klinkt als een top feestquote:Op maandag 10 mei 2010 13:08 schreef VinceMega het volgende:
Ik heb een keer een feest meegemaakt die ik de rest van mijn leven niet meer zal / kan vergeten. Een studiegenoot uit brabant vierde zijn verjaardag. Alleen maar blikken bier en jagermeister. Na een paar uur was iedereen al wel goed dronken toen de eerste tafel kapot werd gemaakt. Nota bene door de jarige zelf. Toen een paar stoelen kapot voordat het echt begon te escaleren. Het feestje was op 3 hoog. Eerst werd er een strijkijzer uit het raam gegooid. Kussens van het bankstel. Een magnetron. Een airco!! Uiteindelijk werd in de keuken alle kastjes opengetrokken en gegooid. Pakken zout, spaghetti, brood alles! Op het eind vonden mensen het leuk om met de brandslang te spuiten. Toen kwam de politie. Feest voorbij. Maar wat een feest! Ik heb ergens nog een foto van de vloer. Die post ik later nog.
quote:Op maandag 10 mei 2010 16:57 schreef VinceMega het volgende:
[ afbeelding ]
Hierbij nog een foto, aan het einde van de avond. En ja, dat is spaghetti.
dacht ik eindelijk dat er een nieuwe verhaaltje gepost werd, is het een niets toevoegende reactiequote:
blij dat ik het niet hoefde op te ruimenquote:Op maandag 10 mei 2010 16:57 schreef VinceMega het volgende:
[ afbeelding ]
Hierbij nog een foto, aan het einde van de avond. En ja, dat is spaghetti.
Ik haat het als mensen 'jouW' gebruiken wanneer ze 'jou' bedoelen. Let een beetje op wat je schrijftquote:Op donderdag 6 mei 2010 17:46 schreef Anarith het volgende:
[..]
geniaal dat hij dan meemoest naar het bureau![]()
ik haat ook echt mensen die als ze last van je hebben meteen bij iemand anders gaan zeuren en jouw niet durven aan te spreken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En filmpjes.. echt ziek![]()
Een beetje student maakt niet schoon. Die tyft alles wat vies is weg en koopt zo'n nieuwe startersset bij de Ikea voor 29,99.quote:Op maandag 10 mei 2010 09:18 schreef 9crimes het volgende:
Haha, mooi!quote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:04 schreef PeterEnRepelsteeltje het volgende:
Super mooie verhalen!
altijd leuk
- brandende bankstellen uit het raam gooien
- bossche bollen bij de boven buren door het raam
- huisgenoten met vuurwerk wakker maken
- huisgenoten samen onder de douche betrappen
- potje pokeren dat uitloopt op een foodfight, inclusief poker fiches en pot.
- vetpot uitzetten door bier in stekkerdoos te gooien
- water gevecht met emmers in huis
- doosje krekels door de brievenbus van andere studenten huizen > die blijven best lang leven
Studeren in 's-Hertogenbosch is zo gek nog niet!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |