abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_81168957
Ik had een huisbaas die mij met enige regelmaat ´mierenneukker´, ´verwende blanke snotaap´ en hij bleef er maar op hameren dat ik geen manieren had ( ). En dat terwijl ik hem altijd met u aansprak, netjes de hand schudde, goedemiddag zei, maar zodra ik over zijn contractuele verplichtingen begon was ik blijkbaar opeens brutaal . Dat eindigde meestal in veel geschreeuw en agressieve gebaren.

[ Bericht 5% gewijzigd door wikwakka2 op 08-05-2010 09:06:33 ]
Cool story, Hansel.
pi_81169011
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 22:12 schreef opastokvis het volgende:

[..]

ja dat was raar, want ze wisten toch dat jij alleen met ze neukte als ze netjes aanbelden?
ik heb dat ook nooit begrepen
hahaha nee van alle mannen in de flat was er slechts 1 mijn type.....en ik ga niet aan mannen zitten die een vriendin hebben....
  zaterdag 8 mei 2010 @ 10:26:17 #53
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_81169921
we hebben hier toen het sneeuwde met zn allen onze naam staan pissen in de groenstrook voor ons huis ( middenberm tussen twee vrij drukke wegen )
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
  zaterdag 8 mei 2010 @ 10:35:42 #54
156288 wallofdolls
Making love with my ego
pi_81170068
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 10:26 schreef littledrummergirl het volgende:
we hebben hier toen het sneeuwde met zn allen onze naam staan pissen in de groenstrook voor ons huis ( middenberm tussen twee vrij drukke wegen )
Ik vond dat niet zo heel gek....

tot ik opmerkte dat je een bepaald plaselement mist . Hoe doe je dat in godsnaam als vrouw ?
  zaterdag 8 mei 2010 @ 10:38:57 #55
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_81170120
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 10:35 schreef wallofdolls het volgende:

[..]

Ik vond dat niet zo heel gek....

tot ik opmerkte dat je een bepaald plaselement mist . Hoe doe je dat in godsnaam als vrouw ?
ja nou, twas idd best wel lastig nog.... gewoon hurken en dan een beetje rondhuppen was het geloof ik
  zaterdag 8 mei 2010 @ 10:55:26 #56
156288 wallofdolls
Making love with my ego
  zaterdag 8 mei 2010 @ 11:20:45 #57
156288 wallofdolls
Making love with my ego
pi_81171018
Dat je boodschappen wilt gaan doen, dat je de kaart van de Giro verkeerd hebt gelezen en dat er plotseling een Giroparcours in je Wibautstraat ligt en je het bijna vanuit je huis kunt bekijken.
pi_81171056
Dat ik wakker werd door de sneeuw op mn gezicht... mn huisbaas wilde mijn raam nooit laten fixen zelfs toen het winter was. Gelukkig alweer vele jaren geleden
rock out with your cock out
  zaterdag 8 mei 2010 @ 11:24:14 #59
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_81171101
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 10:55 schreef wallofdolls het volgende:
Filmpje of t gebeurde niet
dan gebeurde het niet
  zaterdag 8 mei 2010 @ 13:37:46 #60
160953 Ezechielk
Ezechiel 25:17
pi_81175301
Tvp
There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"
  zaterdag 8 mei 2010 @ 16:36:17 #61
208890 June.
Seriously?
pi_81180571
Tvp ! Ik woon dan wel in een studentenhuis, maar iedereen is vrij netjes .
Shine bright like a diamond.
  zaterdag 8 mei 2010 @ 19:16:00 #62
274366 Alphamusic
Being silly
pi_81186146
Tvp Omdat het een episch topic is.
The good things come in small packages
Because being silly doesn't keep me from writing: http://thelittledreamsofme.blogspot.com/
  zaterdag 8 mei 2010 @ 21:22:30 #63
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_81191633
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 11:22 schreef zimmerzimmer het volgende:
Dat ik wakker werd door de sneeuw op mn gezicht... mn huisbaas wilde mijn raam nooit laten fixen zelfs toen het winter was. Gelukkig alweer vele jaren geleden
Nooit de huurcommissie ingeschakeld?
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_81194786
TVP (dat mag ik want in het vorig topic heb ik een foto geplaatst )
  zaterdag 8 mei 2010 @ 22:44:39 #65
267150 Q.E.D.
qat erat ad vundum
pi_81194820
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 19:16 schreef Alphamusic het volgende:
Tvp Omdat het een episch topic is.
Ik had ooit een buurman die nóg meer overdreef dan jij.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hetgeen bewezen en beklonken moest worden.
  zaterdag 8 mei 2010 @ 22:50:51 #66
274366 Alphamusic
Being silly
pi_81195074
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 22:44 schreef Q.E.D. het volgende:

[..]

Ik had ooit een buurman die nóg meer overdreef dan jij.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The good things come in small packages
Because being silly doesn't keep me from writing: http://thelittledreamsofme.blogspot.com/
  zaterdag 8 mei 2010 @ 23:52:48 #67
189732 Niara
Whooo hooo!
pi_81197627
hmz het bizarste dat ik eigenlijk heb meegemaakt is dat iemand de picknicktafel had gejat.
Via een trap en dan een stukje over een dak kwam je bij ons huisgedeelte en op dat dak stond een picknicktafel.
Het was toch wel aardig hoog + je kon er alleen met een wenteltrap komen..
dus hoe ze die picknicktafel eraf hebben gekregen.. geen idee

tja eigenlijk niet echt bizar, gewoon rarr
pi_81204490
Tvp
pi_81204546
Toen ik in Utrecht op kamers zat hadden we zo'n bovenlader (wasmachine). Een of ander oud ding met een centrifuge ernaast. Op een gegeven moment aangezet en lekker weggegaan. Toen ik weer thuis kwam liep het water van de trap. We zaten boven een bedrijf dat daardoor enorme waterschade had. Heel veel gedoe allemaal natuurlijk. Het vervelende is dat de wasmachine het daarna gewoon weer goed deed, tot het moment dat het weer gebeurde..... Toen is de wasmachine maar naar de badkamer verplaatst voor de zekerheid (daar kon evt water zo een putje in lopen). Nee, de verhuurder was niet meer zo blij met ons. (geld voor een andere wasmachine hadden we niet echt). O ja, en toen ik een keer terug kwam van stappen zat de deur van binnen op veiligheidsslot (je kon die hendel een stukje draaien of zo). Niemand was thuis en het was midden in de nacht. Er zat een raampje naast de deur, dus die maar met mn voet ingetrapt zodat ik erbij kon met mn hand. Vervolgens aangifte gedaan van poging tot inbraak en alles werd gewoon met de verzekering geregeld
Doe maar gek, de rest van Nederland doet al gewoon genoeg
pi_81206562
Hier nooit zoveel gekke dingen meegemaakt als sommigen in dit topic.
Wel meerdere malen politie aan de deur. Één meisje dat compleet doorgesnoven is en in wiens kamer nu illegaal een stel buitenlanders zit die voor veel overlast zorgen en niet aanspreekbaar zijn in Nederlands of Engels. Één van die gasten spreekt wel wat Nederlands en een keer 's nachts zat een huisgenoot rustig wat te paffen in de woonkamer toen die gast binnenkwam, schichtig om zich heen keek en alle keukenkastjes open ging trekken. Er verdwenen al een hele tijd spullen uit de keuken van iedereen. Blijkbaar had hij die gast niet gezien, en die vroeg dus "Dude, wtf doe je?" Zijn antwoord: "Euh..ja ik zoek mijn telefoon" ... Vervolgens rende hij snel weg.
pi_81214826
quote:
Op zondag 9 mei 2010 09:34 schreef Samson het volgende:
Toen ik in Utrecht op kamers zat hadden we zo'n bovenlader (wasmachine). Een of ander oud ding met een centrifuge ernaast. Op een gegeven moment aangezet en lekker weggegaan. Toen ik weer thuis kwam liep het water van de trap. We zaten boven een bedrijf dat daardoor enorme waterschade had. Heel veel gedoe allemaal natuurlijk. Het vervelende is dat de wasmachine het daarna gewoon weer goed deed, tot het moment dat het weer gebeurde..... Toen is de wasmachine maar naar de badkamer verplaatst voor de zekerheid (daar kon evt water zo een putje in lopen). Nee, de verhuurder was niet meer zo blij met ons. (geld voor een andere wasmachine hadden we niet echt). O ja, en toen ik een keer terug kwam van stappen zat de deur van binnen op veiligheidsslot (je kon die hendel een stukje draaien of zo). Niemand was thuis en het was midden in de nacht. Er zat een raampje naast de deur, dus die maar met mn voet ingetrapt zodat ik erbij kon met mn hand. Vervolgens aangifte gedaan van poging tot inbraak en alles werd gewoon met de verzekering geregeld
pi_81222678
Toen ik op kamers zat had ik 'gelukkig' maar 1 huisgenoot. Helaas was ze vrij luidruchtig. Een keer bleef ze twee nachten ofzo weg, en had ze haar msn aan laten staan met het geluid keihard (ze had de gewoonte alle apparaten + lampen aan te laten wanneer ze wegging )Dus iedere keer een heel hard geluid wanneer er iemand online kwam enzo
Ik werd er knettergek van vooral 's nachts
Mja echt bizar is het dus niet, maar wel verdomde irritant
  zondag 9 mei 2010 @ 20:02:07 #73
230450 ShevaJB
Rock beat tempo 155
pi_81223973
Leuk topic
[b]Doe'k 't now wel, doe'k 't now niet of krieg ik spiet
[/b]
[b]Op vrijdag 15 januari 2010 10:36 schreef boudemaniak het volgende:[/b]
Eindbaas ^O^
  zondag 9 mei 2010 @ 21:29:58 #74
257229 opastokvis
Oud maar nog geen tachtig. :(
pi_81228474
wel een keertje vastgezeten met mijn hand door een ruit.
ik was gefrustreerd en ik had zin om ergens hard tegen te kloppen.
helaas was het geen plaat hout maar witgeschilderd glas.
zit je dus vast met je pols bij zo'n knetser van een scherf, maar gelukkig nog goed gekomen.

en een paar keer dronken lorren en volgesnoven figuren langsgehad die het nodig vonden bij vertrek over auto's te pissen en op de ruit te trappen omdat dat leuk is , totaal niet meer voor rede vatbaar.
wel mooi om te zien hoe zo'n gap plat op zijn muil gaat, dat vind ik dan weer garpig!23!
Lafheid berust vaak op goede informatie, moed op gebrek aan inzicht.
  zondag 9 mei 2010 @ 21:34:08 #75
257229 opastokvis
Oud maar nog geen tachtig. :(
pi_81228705
ah ja en die keer dat een huisgenoot een vriendin te slapen had (want ze had geen slaapplaats enz. jwz).
de volgende dag ome jood aan de deur. blijkt ze van huis weggelopen te zijn omdat ze ruzie met mams had (klassieker )
Lafheid berust vaak op goede informatie, moed op gebrek aan inzicht.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')