hahaha nee van alle mannen in de flat was er slechts 1 mijn type.....en ik ga niet aan mannen zitten die een vriendin hebben....quote:Op vrijdag 7 mei 2010 22:12 schreef opastokvis het volgende:
[..]
ja dat was raar, want ze wisten toch dat jij alleen met ze neukte als ze netjes aanbelden?
ik heb dat ook nooit begrepen
Ik vond dat niet zo heel gek....quote:Op zaterdag 8 mei 2010 10:26 schreef littledrummergirl het volgende:
we hebben hier toen het sneeuwde met zn allen onze naam staan pissen in de groenstrook voor ons huis ( middenberm tussen twee vrij drukke wegen)
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 10:35 schreef wallofdolls het volgende:
[..]
Ik vond dat niet zo heel gek....
tot ik opmerkte dat je een bepaald plaselement mist. Hoe doe je dat in godsnaam als vrouw
?
dan gebeurde het nietquote:
Nooit de huurcommissie ingeschakeld?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 11:22 schreef zimmerzimmer het volgende:
Dat ik wakker werd door de sneeuw op mn gezicht...mn huisbaas wilde mijn raam nooit laten fixen zelfs toen het winter was. Gelukkig alweer vele jaren geleden
Ik had ooit een buurman die nóg meer overdreef dan jij.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hetgeen bewezen en beklonken moest worden.
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 22:44 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Ik had ooit een buurman die nóg meer overdreef dan jij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The good things come in small packages
Because being silly doesn't keep me from writing: http://thelittledreamsofme.blogspot.com/
quote:Op zondag 9 mei 2010 09:34 schreef Samson het volgende:
Toen ik in Utrecht op kamers zat hadden we zo'n bovenlader (wasmachine). Een of ander oud ding met een centrifuge ernaast. Op een gegeven moment aangezet en lekker weggegaan. Toen ik weer thuis kwam liep het water van de trap. We zaten boven een bedrijf dat daardoor enorme waterschade had. Heel veel gedoe allemaal natuurlijk. Het vervelende is dat de wasmachine het daarna gewoon weer goed deed, tot het moment dat het weer gebeurde..... Toen is de wasmachine maar naar de badkamer verplaatst voor de zekerheid (daar kon evt water zo een putje in lopen). Nee, de verhuurder was niet meer zo blij met ons. (geld voor een andere wasmachine hadden we niet echt). O ja, en toen ik een keer terug kwam van stappen zat de deur van binnen op veiligheidsslot (je kon die hendel een stukje draaien of zo). Niemand was thuis en het was midden in de nacht. Er zat een raampje naast de deur, dus die maar met mn voet ingetrapt zodat ik erbij kon met mn hand. Vervolgens aangifte gedaan van poging tot inbraak en alles werd gewoon met de verzekering geregeld![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |