abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_96228464
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 22:32 schreef 9611Niels het volgende:
kick [ afbeelding ]
Ja, vertel dan zelf wat leuks... ;(
pi_96229438
Vast niet het leukste verhaal, maar toch ;)

Ik zat net een maandje op kamers, dus het was allemaal nog heel erg wennen. Opeens word ik om 3 uur snachts wakker van iemand die op de deur staat te bonken en loopt te schreeuwen: "ik ken een van jullie die hier woont!" Hij ging pas na een kwartier weer weg, terwijl ik angstig in mn bedje lag, dat praktisch naast de voordeur staat.Ik heb serieus nog een keukenmes gepakt, gewoon voor de zekerheid (hoewel ik me wel belachelijk voelde daarmee :P ) Ik kom uit een klein dorpje dus was natuurlijk helemaal niets gewent qua dronken geschreeuw midden in de nacht ;)
pi_96231737
Niet bizar, wel leuk/vrolijk:

Van 't weekend bij de AH, ik ging met een huisgenoot ff langs de AH flessen wegbrengen en nam gelijk maar een flesje afwasmiddel mee (a 2 euro). Zegt mn huisgenote bij de kassa tegen de caissière: oh wat jammer, nu krijgen we geen eftelingsticker! daar willen we zo graag naar toe met ons huis! (bij 5 euro krijg je een sticker, bij 4 stickers krijg je een tientje korting)

Waarna de caissière in de kassa grijpt en de hele rol eftelingstickers geeft: "zo, hier kun je wel ff mee vooruit denk ik!"

Binnenkort maar eens een huisweekendje Efteling dus :+
  maandag 2 mei 2011 @ 01:07:47 #254
219855 finsdefis
I.. I got authoritah?
pi_96233578
Niet het bizarste, wel het irritantste en achteraf grappigste.

Gast stond tegen ons raam te pissen (souterrain), begon naar binnen te lekken. Maat van mij bleef bij ons in de huiskamer slapen, voelde wat druppelen. Wordt 'ie dus zo pissig dat ie ons raam kapotslaat zodat 'ie die gast kan (proberen te) raken. Lukte 'm helaas niet, en het raam vervangen kostte hem 80 euro, maar die randmongool die tegen ons raam aan het pissen was 'rende' wel met de broek op z'n enkels weg :')

Ook allemaal shit uit ons raam gegooid die de dag erna gewoon opgeslurpt worden door zo'n schoonmaakkarretje (schnitzels, flesjes, aangebrande frikandellen e.d.)
The strong do what they can and the weak suffer what they must.
- Thucydides
pi_96239586
#1 2 gasten die om 3 uur 's nachts stomdronken ruzie kregen van wie een bepaalde zonnebril was, stonden naar elkaar te schreeuwen en gingen uiteindelijk op de vuist

#2 Een kerel staat te douchen, komt een ander met een bak vol ijsklontjes en flikkert het van achter over hem heen

#3 Als wraak komt de ander 1 dag later gewapend met brandslang de ander drenchen

#4 Bij ons moest je je deur verdienen. Alas, ik een meisje meegenomen en de daad voltooid. Ik kom dus de volgende dag aan de ontbijttafel, iedereen zat er al, en zeg "zo ik heb gister heerlijk..". Maakt de oudste mijn zin af "GENEUKT, gefeliciteerd met je deur!". :')
pi_96247626
quote:
#4 Bij ons moest je je deur verdienen. Alas, ik een meisje meegenomen en de daad voltooid. Ik kom dus de volgende dag aan de ontbijttafel, iedereen zat er al, en zeg "zo ik heb gister heerlijk..". Maakt de oudste mijn zin af "GENEUKT, gefeliciteerd met je deur!". :')
_O-
  maandag 2 mei 2011 @ 15:16:56 #257
156288 wallofdolls
Making love with my ego
pi_96250723
Een gast die om 3:00 wakker wordt van een enorme knal, even uit het raam kijkt, niet veel ziet vanwege lenzen en het feit dat het veel te donker is. Hij denkt vervolgens van eh, er lijkt wel iets van n lichaam te liggen ofzo, maar dat kan toch echt niet.

Wordt ie om half 7 nog een keer wakker en kijkt uit t raam, ligt er dus wel echt iemand. Die jongen was even van heel hoog uit de flat gevallen/gesprongen...

Toch met stip het bizarste dat ik tot nu toe heb meegemaakt en gepost. Ik heb echt een paar weken last van ramenparanoia gehad.

Vooral bizar dat ik hem regelmatig zag...
pi_96251126
Zo veel gekke dingen heb ik niet meegemaakt. Het plezierigste wat ik ooit heb meegemaakt dat ik 's ochtends wakker werd naast een enorm knappe meid. Ik had die dag een tentamen, en een paar huisgenoten waren wezen stappen. Blijkbaar was ze midden in de nacht bij mij in bed gekropen. Kutte is dat ik die hele nacht in diepe slaap was :') }:|

Tip voor iedereen die op kamers gaat: zorg dat je als enige een tweepersoonsbed hebt.
pi_96251698
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 15:27 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Zo veel gekke dingen heb ik niet meegemaakt. Het plezierigste wat ik ooit heb meegemaakt dat ik 's ochtends wakker werd naast een enorm knappe meid. Ik had die dag een tentamen, en een paar huisgenoten waren wezen stappen. Blijkbaar was ze midden in de nacht bij mij in bed gekropen. Kutte is dat ik die hele nacht in diepe slaap was :') }:|

Tip voor iedereen die op kamers gaat: zorg dat je als enige een tweepersoonsbed hebt.
:D
pi_96251882
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 10:20 schreef Physics het volgende:

Geniaal! Bij welke studentenvereniging zit je?
  maandag 2 mei 2011 @ 15:53:46 #261
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_96252317
Uit de kamer van een huisgenoot kwam gebrul op orkaansterkte van 2 mannenstemmen,
Stem 1 (Huisgenoot) JAA JAA,
Stem 2 (iemand anders) SNELLER, SNELLER
Stem 2 (iemand anders) SNELLER, SNELLER godverdomme
Stem 1 (Huisgenoot) AAAAAAAAAAAAAAAAH

Ze bleken schaatsen te kijken...
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_96253487
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 15:53 schreef Pietverdriet het volgende:
Uit de kamer van een huisgenoot kwam gebrul op orkaansterkte van 2 mannenstemmen,
Stem 2 (iemand anders) SNELLER, SNELLER godverdomme
Stem 1 (Huisgenoot) AAAAAAAAAAAAAAAAH

Ze bleken schaatsen te kijken...
:D _O_
  maandag 2 mei 2011 @ 16:28:00 #263
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_96254101
Nu heb ik niets tegen homosex, ik doe er zelf aan, maar deze huisgenoot was nogal een zeer onaantrekkelijke hetero. Het gebrul was werkelijk in de hele straat te horen en duurde enkele minuten
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_96254481
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juni 2010 00:11 schreef Saarbarbaar het volgende:
Hmm vreemde dingen... :{ I guess, mijn huisgenoot die met zijn vriend (ja je leest het goed, hij is gay namelijk :{w ) lag te batsen aan de andere kant van de muur (hij woont in de kamer naast mij). Damn, ben ik blij dat ik zaterdag naar een ander studentenhuis verhuis :D
In een gemiddeld studentenhuis is 8000x per jaar heterosex, maar als er dan 1x een piemel in een mannenkont gaat is het direct smerig en wil je weg?

:') .
pi_96257258
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 16:35 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

In een gemiddeld studentenhuis is 8000x per jaar heterosex, maar als er dan 1x een piemel in een mannenkont gaat is het direct smerig en wil je weg?

:') .
Jongen homosex is fucking gay
  maandag 2 mei 2011 @ 17:56:23 #266
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_96258281
homo's zijn best gay ja
When all else fails, you always have delusion.
pi_96288103
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 17:33 schreef Physics het volgende:

[..]

Jongen homosex is fucking gay
:') gast

woensdag 25 mei 2011 @ 01:26:05 #268
267150 Q.E.D.
qat erat ad vundum
pi_97279943
Drie uur 's nachts. Zat in de hoek van de keuken met een blikje bier bij de keukentafel, bij te komen van een of ander kutfeest, de lamp was stuk dus had alleen licht van buiten. Het was dus vrij donker.
Ik hoor een deur, heel zacht, denk van "nou daar gaat er vast een naar de plee".
Komt ineens mijn huisgenote naakt de keuken binnengelopen. Trekt een lade open, pakt een deegroller daaruit, en loopt weer de keuken uit. Ze zag mij niet, want ik zat in de andere hoek aan tafel.
Goed, ik was nog enigszins helder, dus vijf minuten later loop ik zachtjes naar haar kamer.
Wat hoor ik aan de andere kant van de deur? Juist.
SOP SOP SOP :9
Zij is nu mijn vriendin. :)
Hetgeen bewezen en beklonken moest worden.
  woensdag 25 mei 2011 @ 04:20:23 #269
333464 T.O.P
De enigste ekte
pi_97281594
Zojuist huisgenoot die in me raamkozijn heeft lopen kotsen, bah
:-)
pi_97282842
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juni 2010 12:08 schreef Alphamusic het volgende:

[..]

Die politie reageert ook wel wat overdreven. En de flat ziet er niet uit als 'ravage', zo ziet de gemiddelde studentenflat er uit xD
Als je je zo achterlijk gedraagt terecht dat je klappen krijgt. :')
zelfde als diginoob
pi_97282979
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2011 01:26 schreef Q.E.D. het volgende:
Drie uur 's nachts. Zat in de hoek van de keuken met een blikje bier bij de keukentafel, bij te komen van een of ander kutfeest, de lamp was stuk dus had alleen licht van buiten. Het was dus vrij donker.
Ik hoor een deur, heel zacht, denk van "nou daar gaat er vast een naar de plee".
Komt ineens mijn huisgenote naakt de keuken binnengelopen. Trekt een lade open, pakt een deegroller daaruit, en loopt weer de keuken uit. Ze zag mij niet, want ik zat in de andere hoek aan tafel.
Goed, ik was nog enigszins helder, dus vijf minuten later loop ik zachtjes naar haar kamer.
Wat hoor ik aan de andere kant van de deur? Juist.
SOP SOP SOP :9
Zij is nu mijn vriendin. :)
Wat moest ze dan met die deegroller?
zelfde als diginoob
pi_97283528
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2011 08:51 schreef diginoob2 het volgende:

[..]

Wat moest ze dan met die deegroller?
Hem anaal vernederen :@
pi_97287425
Ik woonde net een week op kamers en die jongen die voor mij in de kamer zat was psychisch niet in orde.
Hij had snachts al een keer ingebroken en met een mes in de keuken gezeten en mijn huisgenoten hadden me al gewaarschuwd,dat is die en die,als je die ziet,hij hoort er niet.
Eind van de week,ik kwam savonds laat thuis,liep de trappen op (had een zolderkamer) niemand thuis en ik zag ineens vreemde schoenen voor de badkamer staan.
Ik weer de trap af naar de 2de verdieping (was beetje bang ) en riep wie is daar? hij zo ja ik ben het niet schrikken hoor! Ik zeg en wie is ik ?Hij ja ik ben .... (naam voor wie ze me gewaarschuwd hadden) ik ben een vriend van (naam huisgenoot ) ik zei dat ben je niet,ik wil dat je je spullen pakt en hier vertrekt. Hij zo nee en dat doe ik niet etc etc . Toen heb ik hard tegen mijn vriend (die buitenstond) geschreeuwd ik ga even wat uit de auto pakken hoor! (uiteraard niet maar een excuus om weg te komen ;) Naar buitengelopen en naar de auto gelopen en net toen we de politie wilden bellen kwamen er twee politiemensen op de fiets aan.
Die hebben hem uit t huis gehaald en ik moest gaan kijken of hij niets had meegenomen etc.
Daarna heel t huis beveiligd etc door de huurbaas want hij was schijnbaar over het dak :N naar binnengekomen..... en dan via t doucheraam.... hoe die dat voor elkaar heeft gekregen is vandaag de dag nog een raadsel maargoed daarna is t nooit meer gebeurd gelukkig,
Immidels woon ik er ook niet meer :) Heb een huis voor mezelf nu _O_
pi_116321217
Dit topic staat al een hele poos in m'n actieve topics, en nu kan ik er eindelijk een bijdrage in doen :@

Een vriend van me gaat met ingang van dit jaar op kamers, dus wij een nachtje overnachten als housewarming( :') ). Zitten we in het raamkozijn, rijdt er een gozer vol tegen een dranghek aan dat half op het fietspad stond. Hij bleef een minuut of 2 op de grond zitten, schopte vol tegen z'n fiets en liep verder. Wat een held.
pi_116339843
Goeie kick :')

Sinds ik in een ander deel van Overvecht woon (bijna een jaar) heb ik nu ook wel wat mooie verhalen.

Marokkanen die diesel jatten van een vrachtwagen, 112 gebeld, en 2 jongens opgepakt. Later nog 'bedreigd' vanaf straat terwijl ik op het balkon zat.

Huiselijk geweld onder ons, 112 gebeld, politie ambulance alles erbij, mensen in shock...

Mensen die vol tegen een auto op straat aanrijden en gewoon verder rijden :')

Splinternieuwe BMW X5 waarvan de (groene) platen worden afgehaald en in een aftandse garage gereden :')

Vannacht zagen we nog iemand hier uit de bosjes springen, en hij voldeed aan de omschrijving van een burgernet smsje van een uur eerder. Wij 112 bellen en erachteraan op de fiets, later nog gezien maar helaas uit het oog verloren.

We hebben al zo vaak 112 gebeld dat we een hotline naar de wijkrechercheur hebben :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')