quote:#4 Bij ons moest je je deur verdienen. Alas, ik een meisje meegenomen en de daad voltooid. Ik kom dus de volgende dag aan de ontbijttafel, iedereen zat er al, en zeg "zo ik heb gister heerlijk..". Maakt de oudste mijn zin af "GENEUKT, gefeliciteerd met je deur!".
quote:Op maandag 2 mei 2011 15:27 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Zo veel gekke dingen heb ik niet meegemaakt. Het plezierigste wat ik ooit heb meegemaakt dat ik 's ochtends wakker werd naast een enorm knappe meid. Ik had die dag een tentamen, en een paar huisgenoten waren wezen stappen. Blijkbaar was ze midden in de nacht bij mij in bed gekropen. Kutte is dat ik die hele nacht in diepe slaap was![]()
![]()
Tip voor iedereen die op kamers gaat: zorg dat je als enige een tweepersoonsbed hebt.
Geniaal! Bij welke studentenvereniging zit je?quote:Op maandag 2 mei 2011 10:20 schreef Physics het volgende:
#4 Bij ons moest je je deur verdienen. Alas, ik een meisje meegenomen en de daad voltooid. Ik kom dus de volgende dag aan de ontbijttafel, iedereen zat er al, en zeg "zo ik heb gister heerlijk..". Maakt de oudste mijn zin af "GENEUKT, gefeliciteerd met je deur!".
quote:Op maandag 2 mei 2011 15:53 schreef Pietverdriet het volgende:
Uit de kamer van een huisgenoot kwam gebrul op orkaansterkte van 2 mannenstemmen,
Stem 1 (Huisgenoot) JAA JAA,
Stem 2 (iemand anders) SNELLER, SNELLER
Stem 1 (Huisgenoot) JAA JAA,
Stem 2 (iemand anders) SNELLER, SNELLER godverdomme
Stem 1 (Huisgenoot) AAAAAAAAAAAAAAAAH
Stem 2 (iemand anders) SNELLER, SNELLER
Ze bleken schaatsen te kijken...
In een gemiddeld studentenhuis is 8000x per jaar heterosex, maar als er dan 1x een piemel in een mannenkont gaat is het direct smerig en wil je weg?quote:Op donderdag 17 juni 2010 00:11 schreef Saarbarbaar het volgende:
Hmm vreemde dingen...I guess, mijn huisgenoot die met zijn vriend (ja je leest het goed, hij is gay namelijk
) lag te batsen aan de andere kant van de muur (hij woont in de kamer naast mij). Damn, ben ik blij dat ik zaterdag naar een ander studentenhuis verhuis
Jongen homosex is fucking gayquote:Op maandag 2 mei 2011 16:35 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
In een gemiddeld studentenhuis is 8000x per jaar heterosex, maar als er dan 1x een piemel in een mannenkont gaat is het direct smerig en wil je weg?.
Als je je zo achterlijk gedraagt terecht dat je klappen krijgt.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 12:08 schreef Alphamusic het volgende:
[..]
Die politie reageert ook wel wat overdreven. En de flat ziet er niet uit als 'ravage', zo ziet de gemiddelde studentenflat er uit xD
Wat moest ze dan met die deegroller?quote:Op woensdag 25 mei 2011 01:26 schreef Q.E.D. het volgende:
Drie uur 's nachts. Zat in de hoek van de keuken met een blikje bier bij de keukentafel, bij te komen van een of ander kutfeest, de lamp was stuk dus had alleen licht van buiten. Het was dus vrij donker.
Ik hoor een deur, heel zacht, denk van "nou daar gaat er vast een naar de plee".
Komt ineens mijn huisgenote naakt de keuken binnengelopen. Trekt een lade open, pakt een deegroller daaruit, en loopt weer de keuken uit. Ze zag mij niet, want ik zat in de andere hoek aan tafel.
Goed, ik was nog enigszins helder, dus vijf minuten later loop ik zachtjes naar haar kamer.
Wat hoor ik aan de andere kant van de deur? Juist.
SOP SOP SOP
Zij is nu mijn vriendin.
Hem anaal vernederenquote:Op woensdag 25 mei 2011 08:51 schreef diginoob2 het volgende:
[..]
Wat moest ze dan met die deegroller?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |