Daar heb je je antwoordquote:Op maandag 7 juni 2010 15:49 schreef Blackmagicwoman het volgende:
Hm...Ik was pannekoeken aan het bakken. Mijn huisgenootje was erbij en had nog nooit pannekoeken gemaakt dus ik zeg: probeer maar, beetje olie erbij en en dan het beslag erin. Ik liep ff weg, zij gooit een kwart liter olie in de pan en bakt daarin een pannekoek...
Toen ontdekten we de laxerende werking van pannekoeken op huisgenootjes wijze...
Gelukkig dat er twee wc's in het studentenhuis aanwezig waren...
Een andere keer kwam ik thuis aan, zag ik een enorme hoop gewone en vliegende mieren bij elkaar in een cirkel van 1 meter doorsnee op de keukenvloer, schrok me kapot, heb ze me maar opgezogen met de stofzuiger. Geen idee op welke ondefinieerbare smurrie ze afkwamen.
In een ander studentenhuis had ik een huisgenootje wat ik 1 keer had gezien. Deze verdween daarna op onverklaarbare wijze. Zelfs zijn broer kwam langs om te vragen waar hij was. Werk wist niks van hem.
Uiteindelijk heeft huisbaas zijn spullen eruitgegooid en tot op de dag van vandaag is de verdwijning nog steeds een raadsel.
Idd, spontaneous human combustion en vervolgens dat je restjes opgevreten worden door mieren... Wat een verschrikkelijke manier om aan je eind te komenquote:
Oooh! Dat was het! Another Return of the Killer Tomatoes!. Of eeh.. The Killer Tomatoes go DUTCH xDquote:
Haha, ik heb geloof ik nog wel ergens een foto van het toilet van waar ik woonde ;D Volgens mij was er vier jaar voordat ik er kwam een afspraak gemaakt dat niemand 'em ooit schoon zou maken en vier jaar later was het nog niet gebeurd. Maar ja, boeiend, alles mag smerig zijn zoalng je maar een schone bril hebt en niks aanraaktquote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:44 schreef Sessy het volgende:
Stel lui braken in na een feestje bij ons... onze brandblusser werd gestolen en werkelijk alles, maar dan ook alles (gang, muren, meubels) zijn met ketchup en dergelijks (die zij uit onze koelkast hadden) besmeurd.
Verder had een huisgenoot de vissen vermoord door bier in het aquarium over te geven/te gieten/wat dan ook
Een andere huisgenoot had overgegeven in gemeenschappelijke pannen en dat eens goed laten indrogen op zijn kamer, waarna hij het doodleuk in de keuken in de week zette. Nog een andere huisgenoot had de buikgriep en liet zijn kots ook een week lang op zijn kamer staan...
Gatverdamme echt serieus, ik heb nooit vermoed hoe goor mensen kunnen zijn.
Wat dat betreft is op kamers gaan wel een eyeopener ja. Ik dacht altijd dat ik het niet zo nauw nam met de hygiene, tot ik in mijn eerste studentenhuis terecht kwam. Vergeleken met de mensen daar was ik een poetsprins. (ik deed bijvoorbeeld wel 1 keer in de week m'n afwas...)quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:44 schreef Sessy het volgende:
Gatverdamme echt serieus, ik heb nooit vermoed hoe goor mensen kunnen zijn.
En AEG Turnamat S? Die hadden wij ook. Maar als vaatwasser bleek hij minder geschiktquote:Op zondag 9 mei 2010 09:34 schreef Samson het volgende:
Toen ik in Utrecht op kamers zat hadden we zo'n bovenlader (wasmachine). Een of ander oud ding met een centrifuge ernaast.
wat een vet idee. Laat ik nu net een oude tv hebben staanquote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:53 schreef Orthello het volgende:
Op een dag zaten we met z'n allen TV te kijken toen dat ding het met een doffe plof begaf. Wat nu?
Zo boeiend was het toch niet op tv dus... laten we iets alternatiefs bedenken.
Tot een op het lumineuze idee komt om er een aquarium van te maken.
Ze gezegd zo gedaan. Bovenkant van de beeldbuis zat een grote rubber dop. Daar hebben we met een schaar een gat in geprikt en voorzichtig de beeldbuis vol laten lopen met lucht. Hij was immer nog vacuum.
Daarna hebben we de dop er helemaal afgehaald en de beeldbuis vol laten lopen met water en een oplosmiddel om de fosfor laag aan de binnenkant we ge te spoelen.
Einde van het verhaal.... brandschone beeld buis, grind er in, plantjes en visjes er bij. Lampje door het gat en klaar. Wij hadden een super tof aquarium.
Het lijkt mij dat de dop aan de bovenkant zitquote:Op woensdag 16 juni 2010 18:18 schreef Mankatans het volgende:
[..]
wat een vet idee. Laat ik nu net een oude tv hebben staanAlleen 2 vragen; als je een gat in de dop prikt loopt al het water er daar toch uit? En kun je wel in het aquarium kijken? er zit geen licht in neem ik aan?
hoop dat je het je nog kunt herinneren
Ik had hetzelfde, maar dan een huisgenote die met haar vriendin aan de andere kant van de muur lag te batsen kreunen etc.quote:Op donderdag 17 juni 2010 00:11 schreef Saarbarbaar het volgende:
Hmm vreemde dingen...I guess, mijn huisgenoot die met zijn vriend (ja je leest het goed, hij is gay namelijk
) lag te batsen aan de andere kant van de muur (hij woont in de kamer naast mij). Damn, ben ik blij dat ik zaterdag naar een ander studentenhuis verhuis
ECHTE potten zijn nooit lekker, alleen 2 hetero's die TOCH met elkaar scissorenquote:Op donderdag 17 juni 2010 14:07 schreef thomaster het volgende:
[..]
Ik had hetzelfde, maar dan een huisgenote die met haar vriendin aan de andere kant van de muur lag te batsen kreunen etc.![]()
Helaas waren ze niet zo lekker
Bovenop de buis zit een rubber dop. Ja dat is inderdaad de maximale hoogte tot waar je ken vullen, maar dat is nog altijd ruim meer dan de helft. En desnoods laat je hem een tikje voorover hangen, dan kan je ook wat verder vullen.quote:Op woensdag 16 juni 2010 18:18 schreef Mankatans het volgende:
[..]
wat een vet idee. Laat ik nu net een oude tv hebben staanAlleen 2 vragen; als je een gat in de dop prikt loopt al het water er daar toch uit? En kun je wel in het aquarium kijken? er zit geen licht in neem ik aan?
hoop dat je het je nog kunt herinneren
haha mooi dat mensen hier dit weten, kon op het internet alleen maar burgerlijke versies vindenquote:Op donderdag 17 juni 2010 16:36 schreef Orthello het volgende:
[..]
Bovenop de buis zit een rubber dop. Ja dat is inderdaad de maximale hoogte tot waar je ken vullen, maar dat is nog altijd ruim meer dan de helft. En desnoods laat je hem een tikje voorover hangen, dan kan je ook wat verder vullen.
Door datzelfde gat kan je ook 12 volt vijververlichting in de beeldbuis laten zakken.
you better let us see the resultquote:Op vrijdag 18 juni 2010 00:35 schreef Mankatans het volgende:
[..]
haha mooi dat mensen hier dit weten, kon op het internet alleen maar burgerlijke versies vindenOp dat soort sites ook een hoop waarschuwing gevonden over vacuums, hoogspanning etc, dus een beetje angstig wat tikken op de achterkant gegeven, maar uiteindelijk draaide ik het glas stuk en was met een grote sisser het vacuum weg. Ik heb m nu gevuld met water en er hij is fijn
heb nog stickerverwijderaar staan, hopen dat ik daarmee die fosforlaag weg krijg want hij is zo troebel als de pest nu. (gister met gootsteenontstopper geprobeerd onder het motto dit is het naarste spul dat we hebben, werkte niet
) Die dop ga ik morgen even loshalen want daar heb ik nog geen tijd voor gehad. (dit is weer zo'n typisch SOG project, maandag/woensdag tentamen
)
bedankt voor de tips iig, die vijververlichting komt er ook sowieso in![]()
indeed PIX!quote:Op vrijdag 18 juni 2010 01:32 schreef xiexiewajijniezie het volgende:
[..]
you better let us see the result
registreer een domein en maak een webwinkel.quote:Op maandag 28 juni 2010 08:14 schreef Nick_Taken het volgende:
Een ervaring en meteen een vraag erbij
Nu wij zo het saldo van een jaar op maken, blijkt dat in ons huis aardig wat dames kleding is achtergebleven![]()
Echter dat gaan wij dus nooit zelf aantrekken he, en zitten ook aardig wat duurdere merken bij.
Buiten zelf een kleding winkel te beginnen en het naar de humana bak te brengen waarvan wij toch overtuigd zijn dat het niet goed terechtkomt, kennen jullie nog, laten we zeggen, andere mogelijkheden?![]()
Het gaat om maatjes S tot L, genoeg dat het niet in een wasmand meer past.
Nu hebben we het met punaises aan het plafond bevestigd in de geru, alleen de laatste tijd komt het nogal vaak naar beneden zeg maar....
Veiling houden en per opbod verkopen (de dames mogen het gratis hebben als ze het gelijk aandoen)!quote:Op maandag 28 juni 2010 08:14 schreef Nick_Taken het volgende:
Een ervaring en meteen een vraag erbij
Nu wij zo het saldo van een jaar op maken, blijkt dat in ons huis aardig wat dames kleding is achtergebleven![]()
Echter dat gaan wij dus nooit zelf aantrekken he, en zitten ook aardig wat duurdere merken bij.
Buiten zelf een kleding winkel te beginnen en het naar de humana bak te brengen waarvan wij toch overtuigd zijn dat het niet goed terechtkomt, kennen jullie nog, laten we zeggen, andere mogelijkheden?![]()
Het gaat om maatjes S tot L, genoeg dat het niet in een wasmand meer past.
Nu hebben we het met punaises aan het plafond bevestigd in de geru, alleen de laatste tijd komt het nogal vaak naar beneden zeg maar....
Dat is het enige echte originele wat je ermee kan doen, aantrekken en vervolgens naar een dragqueen modeshow/"miss"verkiezing gaanquote:Op maandag 28 juni 2010 08:14 schreef Nick_Taken het volgende:
Echter dat gaan wij dus nooit zelf aantrekken he
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 20:23 schreef aychelle het volgende:
het leukste wat ik ooit heb meegemaakt was dit:
Ik en een stel meiden hadden voor de gein een stripper gehuurd. Dus daar komt die vent dan in z'n politiepakje. Wij natuurlijk julen en gillen de hele tijd door, en het was natuurlijk wachten dat iemand ging klagen. Dus inderdaad daar ging de bel, stond de zeikbuurvrouw voor de deur (ontzettend zeikwijf) of ''de radio '' wat zachter mochtWij; ja hoor, uhum.
Wij natuurlijk nadat we de deur dicht hadden gesmeten achter haar vette reet mooi door feesten. Stond natuurlijk binnen een half uur de politie voor de deur. Nou was het bij toeval dat de stripact zowat afgelopen was en de stripper even moest pissen ofzo.
Dus komt die politieagent binnen met een andere agent van;was hier aan de hand. Wij zo van; nikssss.
Komt ineens die stripper halfnaakt aanzetten, zegt één van die agenten; **** wat doe jij hier! (scheen het z'n broer te zijn)![]()
We lagen helemaal dubbel! ome agent ''de broer'' wist dus niet dat z'n broer stripper was hihi
Als dit echt zo is:quote:Op zaterdag 17 juli 2010 20:23 schreef aychelle het volgende:
Ik en een stel meiden hadden voor de gein een stripper gehuurd. Dus daar komt die vent dan in z'n politiepakje. Wij natuurlijk julen en gillen de hele tijd door, en het was natuurlijk wachten dat iemand ging klagen. Dus inderdaad daar ging de bel, stond de zeikbuurvrouw voor de deur (ontzettend zeikwijf) of ''de radio '' wat zachter mochtWij; ja hoor, uhum.
Wij natuurlijk nadat we de deur dicht hadden gesmeten achter haar vette reet mooi door feesten. Stond natuurlijk binnen een half uur de politie voor de deur. Nou was het bij toeval dat de stripact zowat afgelopen was en de stripper even moest pissen ofzo.
Dus komt die politieagent binnen met een andere agent van;was hier aan de hand. Wij zo van; nikssss.
Komt ineens die stripper halfnaakt aanzetten, zegt één van die agenten; **** wat doe jij hier! (scheen het z'n broer te zijn)![]()
We lagen helemaal dubbel! ome agent ''de broer'' wist dus niet dat z'n broer stripper was hihi
Haha, lekker hoor!quote:Op zaterdag 17 juli 2010 20:23 schreef aychelle het volgende:
Zie z'n naamquote:Op woensdag 21 juli 2010 18:45 schreef ArnosL het volgende:
[..]
Huh? Had je een kamer gehuurd ofzo en die was er opeens niet?
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 20:23 schreef aychelle het volgende:
if true, thenquote:Op zaterdag 17 juli 2010 20:23 schreef aychelle het volgende:
OMG WTF BBQ ROFLCOPTRquote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:27 schreef aychelle het volgende:
ik lieg echt niet, het is echt waar....
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |