abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 28 juni 2010 @ 18:05:40 #226
257229 opastokvis
Oud maar nog geen tachtig. :(
pi_83409147
leger des heils
Lafheid berust vaak op goede informatie, moed op gebrek aan inzicht.
  maandag 28 juni 2010 @ 19:04:51 #227
108725 e-wok
niet mokken, lekker fokken
pi_83411090
marktplaats
pi_83411211
En nu de iets originelere ideeën!
Op woensdag 5 mei 2010 00:37 schreef henrydg het volgende:
GATVERDAMME TS. GAT VR DAMME WAT BEN JIJ GOOR JE KUNT TOCH NAAR HE TOILET LOPEN VUIEL RANSAAP GATVERDAMME :r :r
  maandag 28 juni 2010 @ 19:13:00 #229
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_83411390
quote:
Op maandag 28 juni 2010 08:14 schreef Nick_Taken het volgende:
Een ervaring en meteen een vraag erbij
Nu wij zo het saldo van een jaar op maken, blijkt dat in ons huis aardig wat dames kleding is achtergebleven
Echter dat gaan wij dus nooit zelf aantrekken he, en zitten ook aardig wat duurdere merken bij.
Buiten zelf een kleding winkel te beginnen en het naar de humana bak te brengen waarvan wij toch overtuigd zijn dat het niet goed terechtkomt, kennen jullie nog, laten we zeggen, andere mogelijkheden?
Het gaat om maatjes S tot L, genoeg dat het niet in een wasmand meer past.
Nu hebben we het met punaises aan het plafond bevestigd in de geru, alleen de laatste tijd komt het nogal vaak naar beneden zeg maar....
registreer een domein en maak een webwinkel.
  maandag 28 juni 2010 @ 19:44:19 #230
299486 BaasD
GREED is GOOD!
pi_83412503
Ritueel verbranden
'wat niet rekt, dat scheurt'
pi_83419875
quote:
Een ervaring en meteen een vraag erbij
Nu wij zo het saldo van een jaar op maken, blijkt dat in ons huis aardig wat dames kleding is achtergebleven
Echter dat gaan wij dus nooit zelf aantrekken he, en zitten ook aardig wat duurdere merken bij.
Buiten zelf een kleding winkel te beginnen en het naar de humana bak te brengen waarvan wij toch overtuigd zijn dat het niet goed terechtkomt, kennen jullie nog, laten we zeggen, andere mogelijkheden?
Het gaat om maatjes S tot L, genoeg dat het niet in een wasmand meer past.
Nu hebben we het met punaises aan het plafond bevestigd in de geru, alleen de laatste tijd komt het nogal vaak naar beneden zeg maar....
Veiling houden en per opbod verkopen (de dames mogen het gratis hebben als ze het gelijk aandoen)!
pi_83419942
quote:
Echter dat gaan wij dus nooit zelf aantrekken he
Dat is het enige echte originele wat je ermee kan doen, aantrekken en vervolgens naar een dragqueen modeshow/"miss"verkiezing gaan
Kom je hier vaker, of loop je stage?
  maandag 28 juni 2010 @ 22:20:07 #233
257229 opastokvis
Oud maar nog geen tachtig. :(
pi_83421330
maar nu weer ontopic, we gaan weer over naar het volgende schitterende verhaal :
Lafheid berust vaak op goede informatie, moed op gebrek aan inzicht.
pi_84164519
Ohje heb er weer een...

Klopt een corpspik van de overkant op de deur, met de vraag of ik hem ff kan helpen.
Vraag zo wat er is, zit er een "beest" in de gootsteen en durft hij de keuken niet meer in...
Zit er een tor van een anderhalve cm ofzo, dus kraan open en weg tor.
Owkee ik ben wel eens door zo'n kip erbij gehaald omdat er een muis in huis rondliep maar dit is toch wel het andere uiterste.
  zaterdag 17 juli 2010 @ 20:23:52 #235
206337 aychelle
stop the hating, bietch!!!
pi_84178201
het leukste wat ik ooit heb meegemaakt was dit:

Ik en een stel meiden hadden voor de gein een stripper gehuurd. Dus daar komt die vent dan in z'n politiepakje. Wij natuurlijk julen en gillen de hele tijd door, en het was natuurlijk wachten dat iemand ging klagen. Dus inderdaad daar ging de bel, stond de zeikbuurvrouw voor de deur (ontzettend zeikwijf) of ''de radio '' wat zachter mocht Wij; ja hoor, uhum.
Wij natuurlijk nadat we de deur dicht hadden gesmeten achter haar vette reet mooi door feesten. Stond natuurlijk binnen een half uur de politie voor de deur. Nou was het bij toeval dat de stripact zowat afgelopen was en de stripper even moest pissen ofzo.
Dus komt die politieagent binnen met een andere agent van;was hier aan de hand. Wij zo van; nikssss.
Komt ineens die stripper halfnaakt aanzetten, zegt één van die agenten; **** wat doe jij hier! (scheen het z'n broer te zijn)

We lagen helemaal dubbel! ome agent ''de broer'' wist dus niet dat z'n broer stripper was hihi
¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O
  zaterdag 17 juli 2010 @ 22:09:37 #236
299486 BaasD
GREED is GOOD!
pi_84181680
quote:
Op zaterdag 17 juli 2010 20:23 schreef aychelle het volgende:

Ik en een stel meiden hadden voor de gein een stripper gehuurd. Dus daar komt die vent dan in z'n politiepakje. Wij natuurlijk julen en gillen de hele tijd door, en het was natuurlijk wachten dat iemand ging klagen. Dus inderdaad daar ging de bel, stond de zeikbuurvrouw voor de deur (ontzettend zeikwijf) of ''de radio '' wat zachter mocht Wij; ja hoor, uhum.
Wij natuurlijk nadat we de deur dicht hadden gesmeten achter haar vette reet mooi door feesten. Stond natuurlijk binnen een half uur de politie voor de deur. Nou was het bij toeval dat de stripact zowat afgelopen was en de stripper even moest pissen ofzo.
Dus komt die politieagent binnen met een andere agent van;was hier aan de hand. Wij zo van; nikssss.
Komt ineens die stripper halfnaakt aanzetten, zegt één van die agenten; **** wat doe jij hier! (scheen het z'n broer te zijn)

We lagen helemaal dubbel! ome agent ''de broer'' wist dus niet dat z'n broer stripper was hihi
'wat niet rekt, dat scheurt'
pi_84183487
quote:

Als dit echt zo is:
pi_84295849
quote:

Haha, lekker hoor!
"Hoffenheim, daar hebben ze geen palendansclubs."
  woensdag 21 juli 2010 @ 18:16:37 #239
311341 Woningzoeker
Ik zoek een kamer of woning
pi_84323171
Geen kamer!
pi_84323994
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 18:16 schreef Woningzoeker het volgende:
Geen kamer!
Huh? Had je een kamer gehuurd ofzo en die was er opeens niet?
pi_84325356
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 18:45 schreef ArnosL het volgende:

[..]

Huh? Had je een kamer gehuurd ofzo en die was er opeens niet?
Zie z'n naam

'Woningzoeker
Ik zoek een kamer of woning '
pi_84325690
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 18:16 schreef Woningzoeker het volgende:
Geen kamer!
Vraag & Aanbod
Veel suc6
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
pi_84347417
quote:

Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
pi_84370609
quote:

if true, then
  vrijdag 23 juli 2010 @ 16:27:49 #245
206337 aychelle
stop the hating, bietch!!!
pi_84402960
ik lieg echt niet, het is echt waar ....
¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O
pi_84403339
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 16:27 schreef aychelle het volgende:
ik lieg echt niet, het is echt waar ....
OMG WTF BBQ ROFLCOPTR

Hilarisch en Epic in 1
  woensdag 20 oktober 2010 @ 03:31:02 #247
321823 J4ckp0T
Perfectie in den beginne...
pi_87740492
Dit topic is echt geweldig _O_ ! Heb mij hier avonden in vermaakt hehe c_/ Tevens een verkapte TVP (en kijken of ik een der dezen dagen ook nog de inspiratie heb om zelf hier wat neer te pennen :P )
Mactastisch!
  woensdag 20 oktober 2010 @ 04:30:00 #248
309770 Tanin
de vreemdeling
pi_87740664
Eerste dag in dorms. Ik had net mijn nieuwe huisgenoten leren kennen en we besloten ons voor te gaan stellen bij de benedenburen. (elke flat daar had 6 kamers, 6 flats in een gebouw, wij zaten boven).
Enfin, 2 huisgenotes en ik alle deuren af, hier en daar deed er iemand open, leuk praatje gemaakt, etc. Laatste deur, doet er een Chinees open, dus wij weer gezellig praatje maken,
uiteindelijk zegt een van mijn huisgenotes "kom gerust een keer langs!"
waarop die Chinees vraagt "wanneer?"
"wanneer je wilt, vanavond, maakt niet uit!"
"Ow, een soort feestje?"
(half geinteresseert) "Ja, is goed joh! een feestje!"

Enfin, die avond is die huisgenote verdwenen naar d'r vriendje, en ik zit bij een andere huisgenoot op kamer een film te kijken.
De bel gaat. Ik loop naar de deur en kijk door dat kijk gaatje, en zie dat DE HELE FUCKING GANG volstaat met Chinezen. Ik begrijp meteen wat er aan de hand is, dus ik doe de deur open, ren naar mijn kamer, haal mn bureaustoel, en al het voedsel wat ik heb en breng het naar de keuken. Andere huisgenoten erbij.

Even later zaten we met een man of 15 in de keuken, aan glaasjes limonade siroop, onder het genot van wat snoepjes ons voor te stellen. Komt die huisgenote na een half uur terug en die had echt zoiets van "wtf is hier aan de hand?!"
"ja...we hebben een feestje!"
"dit is toch geen feest?!"
Enfin, die ging drank halen. Vervolgens bleek dat die Chinees tevens zijn Nigeriaanse huisgenoot verwittigt had, dus spoedig zaten we met 3 Chinezen (de rest was naar bed), en een stuk of 10 Nigerianen in de keuken 8)7
"Dit? Dit zijn mijn oorlogswonden, heb jarenlang oorlog gevoerd met mezelf, maar ik heb gewonnen!"
pi_87742077
Niet echt super bizar maar het raarste wat ik heb meegemaakt was dat me huisgenoot op de deur bonkte toen ik aan het ketsen was met me ex. En dat hij me dekens van me aftrok toen hij me kamer binnen kwam 's nachts en er nog 3 andere mensen bij hem waren... terwijl ik altijd naakt slaap :')
  zondag 1 mei 2011 @ 22:32:03 #250
204987 9611Niels
berenpak9
pi_96226618
kick
Op woensdag 5 mei 2010 00:37 schreef henrydg het volgende:
GATVERDAMME TS. GAT VR DAMME WAT BEN JIJ GOOR JE KUNT TOCH NAAR HE TOILET LOPEN VUIEL RANSAAP GATVERDAMME :r :r
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')