We zijn er wel heengelopen maar kwamen niet verder dan die Ben&Jerry's kraam. Ik heb 't serieus nog nooit zo druk gezien op Lowlands als bij the Prodigy vorig jaar.quote:
Oh, ik was er ook al bij de voorgaande optredens dat scheelde wel. Het was inderdaad echt heeel erg druk. heel die tent stond vol en beide heuvels en daarachter nog. Toen ik weg wilde moest ik mensen echt duwen.quote:Op donderdag 6 mei 2010 15:57 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
We zijn er wel heengelopen maar kwamen niet verder dan die Ben&Jerry's kraam. Ik heb 't serieus nog nooit zo druk gezien op Lowlands als bij the Prodigy vorig jaar.
Maargoed, ik heb ze in 2005 al eens gezien, dat scheelt.
Ja dat hou ik allemaal niet bij johquote:
Ja vond ik ook. Maar dat vond ik in 2005 toen ook al, en toen was het echt laaaaaaang niet zo druk. Maar volgens mij was LL toen sowieso niet uitverkocht.quote:Op donderdag 6 mei 2010 15:59 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Oh, ik was er ook al bij de voorgaande optredens dat scheelde wel. Het was inderdaad echt heeel erg druk. heel die tent stond vol en beide heuvels en daarachter nog. Toen ik weg wilde moest ik mensen echt duwen.Ze zijn wel tof live.
Het boeit me wel maar ik leef van dag tot dagquote:Op donderdag 6 mei 2010 16:04 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Waarom moet die vriend van je dan een tv neerzetten als het je toch niet boeit verder
quote:Op donderdag 6 mei 2010 11:37 schreef L.no het volgende:
[..]
Dit is KPD niet. Jongeren willen ook tot hun trekken komen.
Ik wil dat best een keer doen hoor, maar dan komen er vast andere wolvenshirtdragers naar me toe.quote:
quote:
q-tipquote:
Picsquote:Op donderdag 6 mei 2010 16:21 schreef wolvendagen het volgende:
Zo boh dat shirt wat ik heb binnengekregen van de H&M zal Dario ook leuk vinden. Die lage hals valt gewoon tussen mijn borsten.
Ik wilde nog inb4 "pics" plaatsen, maar helaas. Wel typisch dat het dan een vrouw is die de opmerking maakt.quote:
Je komt te mannelijk over.quote:
quote:Op donderdag 6 mei 2010 16:21 schreef wolvendagen het volgende:
Zo boh dat shirt wat ik heb binnengekregen van de H&M zal Dario ook leuk vinden. Die lage hals valt gewoon tussen mijn borsten.
ja, ik was te laat.quote:Op donderdag 6 mei 2010 16:23 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik wilde nog inb4 "pics" plaatsen, maar helaas. Wel typisch dat het dan een vrouw is die de opmerking maakt.
Kudos voor die dokter dan.quote:
En ook heel veel van die enge mensen met glimmend ijzer op hun schoenen en lange jassen enzo.quote:Op donderdag 6 mei 2010 16:26 schreef Mozy het volgende:
Chai en ik hebben gister heel was wolvenshirts gespot.
Het werkt wel.quote:Op donderdag 6 mei 2010 16:23 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik wilde nog inb4 "pics" plaatsen, maar helaas. Wel typisch dat het dan een vrouw is die de opmerking maakt.
Ik heb nog niks gezien, anders.quote:
Jezelf quoten.quote:Op donderdag 6 mei 2010 16:26 schreef Mozy het volgende:
[..]
En ook heel veel van die enge mensen met glimmend ijzer op hun schoenen en lange jassen enzo.
quote:Op donderdag 6 mei 2010 16:21 schreef wolvendagen het volgende:
quote:
En dan nog de typefout niet zien.quote:
Zo een waar je zo om haar heen kan kijken net als bij the Sims?quote:Op donderdag 6 mei 2010 16:30 schreef Chai het volgende:
[..]
Ze is er nog mee bezig, dit worden kwaliteitpics.
Bevrijdingsfestival in Zwolle. Daar had je ook een Altokeet.quote:Op donderdag 6 mei 2010 16:30 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Jezelf quoten.
En ja, waar waren jullie??![]()
Valt toch wel mee? Het staat wel leuk!quote:
Ik heb 'm opgehesen, nu zit ie op mn knieen.quote:Op donderdag 6 mei 2010 16:32 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Valt toch wel mee? Het staat wel leuk!
Dat wilde ik net zeggen.quote:Op donderdag 6 mei 2010 16:32 schreef Maisnon het volgende:
en die clip van Star Guitar is echt briljant
Dan doe je er toch iets onder?quote:Op donderdag 6 mei 2010 16:31 schreef wolvendagen het volgende:
En nu heb ik hem nog opgehesen, maar na een minuut hangt hij onder mijn tepelniveau
Oh, het is tevens een broek? Handig.quote:Op donderdag 6 mei 2010 16:32 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik heb 'm opgehesen, nu zit ie op mn knieen.
Dat is het ook. Goed gezien dus.quote:Op donderdag 6 mei 2010 16:32 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ziet eruit als zo'n typisch vormloos H&M-ding.
Ahaaaa. Leuk.quote:Op donderdag 6 mei 2010 16:31 schreef Mozy het volgende:
[..]
Bevrijdingsfestival in Zwolle. Daar had je ook een Altokeet.
quote:Op donderdag 6 mei 2010 16:32 schreef Chai het volgende:
BobbyB er lag echt een berg was met wolvenshirts.
Dat vind ik lelijk.quote:
Ja hij is echt supertof, maar 34 had misschien meer op z'n plaats geweest.quote:
quote:
Welke maat is dit dan?quote:Op donderdag 6 mei 2010 16:34 schreef wolvendagen het volgende:
Ja hij is echt supertof, maar 34 had misschien meer op z'n plaats geweest.
Ja, maar als je hem constant op moet hijsen lijkt me dat ook niet handig.quote:
Het moet je staan inderdaad. Bij mij zien dat soort dingen er echt niet uit.quote:Op donderdag 6 mei 2010 16:34 schreef L0t.. het volgende:
Met het juiste lijf zijn die wijde dingen juist![]()
Bij mij denk ik ook nietquote:Op donderdag 6 mei 2010 16:35 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Het moet je staan inderdaad. Bij mij zien dat soort dingen er echt niet uit.
quote:Op donderdag 6 mei 2010 16:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Mensen die dagjes vrij zijn, terwijl ze dingen moeten doen, zoals aanwezig zijn.
Ja, dat we niet op vakantie gaan omdat ik die baan heb. Wat ook echt waar is, want ik heb gezegd dat ik daarom niet op vakantie wil, En hij was verbaasd dat dat zo was en hij snapte dus wel waarom ik zo reageerde.quote:Op donderdag 6 mei 2010 16:35 schreef L0t.. het volgende:
Wd, wat had je moeder nou trouwens nog tegen je baas gezegd?
?quote:
Ja, walgelijk.quote:Op donderdag 6 mei 2010 16:36 schreef BobbyB het volgende:
[..]En dan niet vrij vragen, maar het gewoon mededelen.
Maar krijg je nu dan wel vrij of doet ie nog moeilijk?quote:Op donderdag 6 mei 2010 16:36 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja, dat we niet op vakantie gaan omdat ik die baan heb. Wat ook echt waar is, want ik heb gezegd dat ik daarom niet op vakantie wil, En hij was verbaasd dat dat zo was en hij snapte dus wel waarom ik zo reageerde.
Iets te glinsterig voor mijquote:
Maar hoeoz snapt die het dan wel. Maar toen jij he tzei niet?quote:Op donderdag 6 mei 2010 16:36 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja, dat we niet op vakantie gaan omdat ik die baan heb. Wat ook echt waar is, want ik heb gezegd dat ik daarom niet op vakantie wil, En hij was verbaasd dat dat zo was en hij snapte dus wel waarom ik zo reageerde.
Ik moet ook dingen doenquote:Op donderdag 6 mei 2010 16:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Mensen die dagjes vrij zijn, terwijl ze dingen moeten doen, zoals aanwezig zijn.
Nja, probably wel en anders is het nog toedels.quote:Op donderdag 6 mei 2010 16:37 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Maar krijg je nu dan wel vrij of doet ie nog moeilijk?
Studds glinsteren niet. Oetlul.quote:
En ze is al zo oogverblindend.quote:
Hmm oké, en mag je nu vrij zijn? Of wil je daar überhaupt niet meer werken?quote:Op donderdag 6 mei 2010 16:36 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
The fuuuck. Jullie hele gezin blijft thuis omdat jij wil werken?quote:Op donderdag 6 mei 2010 16:36 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nog maar een paar uurtjes, rvquote:
Omdat sommige mensen nu eenmaal jongere mensen niet serieus nemen.quote:Op donderdag 6 mei 2010 16:37 schreef reetveter het volgende:
[..]
Maar hoeoz snapt die het dan wel. Maar toen jij he tzei niet?
Misschien omdat mijn moeder erbij zei dat we daarom niet op vakantie gingen oid.quote:Op donderdag 6 mei 2010 16:37 schreef reetveter het volgende:
[..]
Maar hoeoz snapt die het dan wel. Maar toen jij he tzei niet?
Daar krijg jij vanavond pics van, ja.quote:
Naja hoef je in ieder geval niet op zoek naar een andere baan. Voor nu dan.quote:Op donderdag 6 mei 2010 16:38 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nja, probably wel en anders is het nog toedels.
Ja, ik zei ook dat zij dan gewoon kunnen gaan, maar mijn vader had sowieso geen zin om op vakantie te gaan dit jaar.quote:Op donderdag 6 mei 2010 16:38 schreef Japsnars het volgende:
[..]
The fuuuck. Jullie hele gezin blijft thuis omdat jij wil werken?
Joodeeeequote:Op donderdag 6 mei 2010 16:38 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Daar krijg jij vanavond pics van, ja.
Hoeveel moet je er voor hebben?quote:Op donderdag 6 mei 2010 16:38 schreef reetveter het volgende:
[..]
Als je wil kan ik der tel nr wel voor je regelen.
quote:
SO TRUE. Als ajax wint.quote:Op donderdag 6 mei 2010 16:38 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Daar krijg jij vanavond pics van, ja.
quote:Op donderdag 6 mei 2010 16:38 schreef reetveter het volgende:
[..]
Als je wil kan ik der tel nr wel voor je regelen.
Ah. Mijn zusje gaat een week naar een vriendin in spanje en mijn ouders gaan hopelijk ook nog ergens heen. Ik blijf zelf ook gewoon lekker thuisquote:Op donderdag 6 mei 2010 16:39 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja, ik zei ook dat zij dan gewoon kunnen gaan, maar mijn vader had sowieso geen zin om op vakantie te gaan dit jaar.
Ja, dat zei mn vader ook. "Nou gaat ie je gewoon ontslaan omdat ze belde."quote:Op donderdag 6 mei 2010 16:39 schreef Japsnars het volgende:
Ik denk dat als ik ooit werknemers heb, waarvan de moeder moet opbellen om dingen uit te leggen; ik die persoon meteen zou ontslaan
Alhoewel jij in dit geval het natuurlijk wel zelf ook aan hem hebt geprobeerd uit te leggen.
Wat versta jij onder dat Ajax wint?quote:
Wat gebeurt er eigenlijk als Fey bijv. met 1-0 wint? =$ Dan winnen zij vanavond, maar wint Ajax de beker.quote:
IkBenVerliefdOpSanna@gmail.comquote:Op donderdag 6 mei 2010 16:40 schreef reetveter het volgende:
Iedereen met interesse voor de pics pm me je email.
Wait, what. Als je ze doorstuurt krijg je niks, hond.quote:Op donderdag 6 mei 2010 16:40 schreef reetveter het volgende:
Ik was boos op mijn moeder geweest. Maar ik ben een jongen en wat ouderquote:Op donderdag 6 mei 2010 16:39 schreef Japsnars het volgende:
Ik denk dat als ik ooit werknemers heb, waarvan de moeder moet opbellen om dingen uit te leggen; ik die persoon meteen zou ontslaan
Alhoewel jij in dit geval het natuurlijk wel zelf ook aan hem hebt geprobeerd uit te leggen.
Het gaat om de beker, lapzwans.quote:Op donderdag 6 mei 2010 16:41 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Wat gebeurt er eigenlijk als Fey bijv. met 1-0 wint? =$ Dan winnen zij vanavond, maar wint Ajax de beker.
Stuur een pm terug met de jouwe, er zal jailbait ter beloning in zitten.quote:Op donderdag 6 mei 2010 16:40 schreef reetveter het volgende:
Beide wedstrijden he.quote:Op donderdag 6 mei 2010 16:41 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Wat gebeurt er eigenlijk als Fey bijv. met 1-0 wint? =$ Dan winnen zij vanavond, maar wint Ajax de beker.
quote:Op donderdag 6 mei 2010 16:40 schreef reetveter het volgende:
quote:De inbox van reetveter is vol
Ik ga ook naar Berlijn.quote:Op donderdag 6 mei 2010 16:40 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ah. Mijn zusje gaat een week naar een vriendin in spanje en mijn ouders gaan hopelijk ook nog ergens heen. Ik blijf zelf ook gewoon lekker thuis
Wel naar Berlijn, hoffentlich.
Je hebt mijn mail al.quote:Op donderdag 6 mei 2010 16:40 schreef reetveter het volgende:
Haha, dan zit RV gewoon gebakken.quote:
Sowieso, werknemersquote:Op donderdag 6 mei 2010 16:39 schreef Japsnars het volgende:
Zo'n geweldige stadquote:
k. je hoeft niet gelijk te schelden, er zijn mensen daaraan overledenquote:
quote:
quote:
Jij wil later zelf werknemer worden?quote:
Liever werkgever.quote:Op donderdag 6 mei 2010 16:43 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Jij wil later zelf werknemer worden?
omgquote:
Of je wordt beide.quote:Op donderdag 6 mei 2010 16:43 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Jij wil later zelf werknemer worden?
Wel erg druk.quote:
Laki wil sowieso alleen maar pics van je zusje omdat jij te oud bent.quote:
Donequote:
quote:
Dan ben je uiteindelijk nog steeds een werknemer.quote:
Die is eng.quote:Op donderdag 6 mei 2010 16:45 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Laki wil sowieso alleen maar pics van je zusje omdat jij te oud bent.
Mijn vader is dat.quote:
Maar je werkt dan wel voor jezelfquote:Op donderdag 6 mei 2010 16:46 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dan ben je uiteindelijk nog steeds een werknemer.
Bijbeunen dus.quote:Op donderdag 6 mei 2010 16:47 schreef Chai het volgende:
[..]
Mijn vader is dat.Heeft eigen bedrijf en ook werknemers, maar doet ook freelance klussen voor anderen.
wat is ook wat je krijgtquote:
redelijk nummer, alleen de lyrics gaan nergens overquote:Op donderdag 6 mei 2010 16:48 schreef wolvendagen het volgende:
I CAN FEEL YOUR HALO, I CAN SEE YOUR HALO
laki of je zusje?quote:
Japsnars liegt, ik heb al die ene pic van je zusjequote:
True.quote:Op donderdag 6 mei 2010 16:50 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Japsnars liegt, ik heb al die ene pic van je zusje
Ik zeg nergens dat je ze niet hebt.quote:Op donderdag 6 mei 2010 16:50 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Japsnars liegt, ik heb al die ene pic van je zusje
Als ik al heb waarom zou ik er dan nog 1 willen?quote:
Cheryl Colequote:
Kanker nummer. Een vriend van mij draait dat echt overal.quote:
Ik had het over nude pics. Jij hebt alleen een gewone pic van haar.quote:Op donderdag 6 mei 2010 16:52 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Als ik al heb waarom zou ik er dan nog 1 willen?Wd is toch veel spanger, al waren ze even oud.
quote:
faaaagquote:
Sorry, beroepsgeheim.quote:Op donderdag 6 mei 2010 16:53 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik had het over nude pics. Jij hebt alleen een gewone pic van haar.
Of of of?
maar ik vind het zo'n chill nummerquote:
quote:
quote:
quote:
Uit welk jaar?quote:Op donderdag 6 mei 2010 16:52 schreef Maisnon het volgende:
Wie kent deze nog? Klassiek trance nummerhaha
quote:Op donderdag 6 mei 2010 16:54 schreef BobbyB het volgende:
[..]
[..]
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
En de jonko's?quote:Op donderdag 6 mei 2010 16:55 schreef reetveter het volgende:
Regelt mijn neefje een kankerdikke geluidsinstallatie voor morgen.
Feestje
Ik heb de nudepics vanavond.quote:Op donderdag 6 mei 2010 16:53 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik had het over nude pics. Jij hebt alleen een gewone pic van haar.
Of of of?
Ook van dr zusje? Goeie deal.quote:
Ik heb ze nog niet geluisterd maarquote:
Dat hele album van Passion Pit is tofquote:
AAAh dat nummerquote:Op donderdag 6 mei 2010 16:56 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Dat hele album van Passion Pit is tof
Maar die link die ik plaatste van Atlantic Ocean - Waterfalls, ik weet zeker dat iedereen dat nummer kent alleen niet van naamwel naar 1:30 gaan ofzo
Ik dacht dat dat nummer van de Chemical Brothers was.quote:Op donderdag 6 mei 2010 16:56 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Dat hele album van Passion Pit is tof
Maar die link die ik plaatste van Atlantic Ocean - Waterfalls, ik weet zeker dat iedereen dat nummer kent alleen niet van naamwel naar 1:30 gaan ofzo
Krijgen we dadelijk die klapmongool weer in de SC.quote:Op donderdag 6 mei 2010 16:56 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Lam0n. heeft weer een nieuwe chick
Veel effectiever
Mensen die denken dat er 1 iemand op zijn account zitquote:Op donderdag 6 mei 2010 16:58 schreef Bragi het volgende:
[..]
Krijgen we dadelijk die klapmongool weer in de SC.
quote:Op donderdag 6 mei 2010 05:52 schreef Lamon. het volgende:
Net thuis en er wordt ook voor me "ge-F5"-d op nomaL, "iemand", en hoe je t ook noemt, dus koppen dicht.
(btw, mensen die nog steeds denken dat er 1 persoon op dit account zit...)
Trusten, losers.
Hij laat ook F5'en op klapmongool.quote:Op donderdag 6 mei 2010 16:58 schreef Bragi het volgende:
[..]
Zou ik niet zo zeggen. Op klapmongool wordt ook geF5ed.quote:Op donderdag 6 mei 2010 16:58 schreef Bragi het volgende:
[..]
Dus... wanneer kan ik langskomen?quote:Op donderdag 6 mei 2010 16:57 schreef reetveter het volgende:
[..]
Hebben ze standaard. En wel meer van die ongein
ACCOUNTSHARINGquote:Op donderdag 6 mei 2010 16:59 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Mensen die denken dat er 1 iemand op zijn account zit![]()
[..]
Hihi.quote:Op donderdag 6 mei 2010 16:59 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zou ik niet zo zeggen. Op klapmongool wordt ook geF5ed.
Bizarquote:Op donderdag 6 mei 2010 16:59 schreef Lakitu het volgende:
[..]
[..]
Mensen die serieus geloven wat hij zegt.quote:Op donderdag 6 mei 2010 16:59 schreef Lakitu het volgende:
[..]
[..]
quote:
Sorry, ik vond Chai's grap beter.quote:Op donderdag 6 mei 2010 16:59 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zou ik niet zo zeggen. Op klapmongool wordt ook geF5ed.
Je kan altijd langskomen. Binnenkomen is een ander verhaal.quote:Op donderdag 6 mei 2010 16:59 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dus... wanneer kan ik langskomen?
Ja, maar dat krijg je wel pas de 18e want dan krijg ik mijn rente en met die rekening kan ik alleen overboeken. Of ik stuur het in een envelop naar Groningen.quote:
Meh.quote:Op donderdag 6 mei 2010 17:00 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Je kan altijd langskomen. Binnenkomen is een ander verhaal.
quote:
Omdat Chai tieten heeft zeker.quote:Op donderdag 6 mei 2010 17:00 schreef Bragi het volgende:
[..]
Mensen die serieus geloven wat hij zegt.
[..]
[..]
Sorry, ik vond Chai's grap beter.
Sorryquote:
Dat zegt Mozy ook steeds.quote:
Waarschijnlijk wel ja, ik moet alleen nog even checken wie er allemaal mee wil. Naar Hef bedoel je toch?quote:
Doe es niet zo stoer of jij ook lijntjes snuiftquote:Op donderdag 6 mei 2010 16:59 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dus... wanneer kan ik langskomen?
Pas maar op, dadelijk gaan ze je overvallen.quote:Op donderdag 6 mei 2010 17:03 schreef wolvendagen het volgende:
Wij hebben gewoon kratje in de schuur alles.
Dat zei ik ook niet.quote:Op donderdag 6 mei 2010 17:03 schreef reetveter het volgende:
[..]
Doe es niet zo stoer of jij ook lijntjes snuift.
Alsof jij buitenkomt.quote:Op donderdag 6 mei 2010 17:03 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel ja, ik moet alleen nog even checken wie er allemaal mee wil. Naar Hef bedoel je toch?
Doktersbevel.quote:
Wij 3 fusten van 50 liter in de schuur.quote:Op donderdag 6 mei 2010 17:03 schreef wolvendagen het volgende:
Wij hebben gewoon kratje in de schuur alles.
BIRDquote:
Ja maar ik ben alleen met papa.quote:Op donderdag 6 mei 2010 17:05 schreef reetveter het volgende:
[..]
Wij 3 fusten van 50 liter in de schuur.
quote:Op donderdag 6 mei 2010 17:03 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel ja, ik moet alleen nog even checken wie er allemaal mee wil. Naar Hef bedoel je toch?
Naar de hoeren.quote:Op donderdag 6 mei 2010 17:06 schreef ynuhh het volgende:
[..]
![]()
Ik zit komend weekend in Amsterdam en ben nu nog even leuke dingen aan het uitzoeken om daar te doen.
Met je vriendje of vriendinnen?quote:Op donderdag 6 mei 2010 17:06 schreef ynuhh het volgende:
[..]
![]()
Ik zit komend weekend in Amsterdam en ben nu nog even leuke dingen aan het uitzoeken om daar te doen.
sowiesoquote:
quote:
Wel lekker, toch?quote:
quote:
HAHAHA dat is hier nietquote:
Jammerquote:
Bloc Party remixen, zo jammerquote:
Gaafquote:Op donderdag 6 mei 2010 17:09 schreef Bragi het volgende:
There’s a Giant Hole in this Dam Water! [Bell-Mouth Spillways]
[ afbeelding ]
Wat een ge-ni-a-le foto's!
=#quote:
quote:
Wat let je?quote:
Ik moet toegeven dat hij steeds beter begint te klinkenquote:
Is ook zo raar om op je stage te gaan wenen uit het niets.quote:
I know, ik ga nu lekker naar huisquote:
True.quote:Op donderdag 6 mei 2010 17:15 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Is ook zo raar om op je stage te gaan wenen uit het niets.
Je sais. Veel plezier.quote:
Hey, remlof. Hoe is het?quote:
Nah ben er al overheen, thanksquote:Op donderdag 6 mei 2010 17:17 schreef Bragi het volgende:
[..]
True.Dan ga je dadelijk maar een lekker potje janken.
quote:Op donderdag 6 mei 2010 17:16 schreef wolvendagen het volgende:
STOP CALLIN, STOP CALLIN, I DONT WANNA THINK ANYMORE
I LEFT MY HEART AND MY HEAD ON THE DANCE FLOOR
OMG KERMITquote:
Aanspreken mag ook.quote:Op donderdag 6 mei 2010 17:17 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Je sais. Veel plezier.En als ik je zie zal ik je van een veilige afstand begluren
Mooi zo.quote:
Zeker.quote:
bohquote:
Ja ik weet niet echt meer hoe je eruit ziet, alleen van die ene pic in je foboquote:Op donderdag 6 mei 2010 17:22 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Aanspreken mag ook.Ik zal geen foto's maken.
![]()
We zitten aan het Rembrandtplein, zolang je me daar niet gaat stalken vind ik het best.
fuck you, dat zie ik jou live niet na doen. nee.quote:
Oh, ze zet bij jou niet de webcam aanquote:Op donderdag 6 mei 2010 17:25 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ja ik weet niet echt meer hoe je eruit ziet, alleen van die ene pic in je foboMaar mocht ik een brunette met dr vriendje zien daar, gok ik er gewoon op dat jij het bent
Wat? Mezelf quoten dertig seconden nadat het oorspronkelijke bericht was geplaatst?quote:Op donderdag 6 mei 2010 17:26 schreef Japsnars het volgende:
[..]
fuck you, dat zie ik jou live niet na doen. nee.
Ik heb Laki niet eens op msn.quote:Op donderdag 6 mei 2010 17:27 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Oh, ze zet bij jou niet de webcam aan? Ik begrijp al hoe het ervoor staat.
Ik heb ynuhh niet eens op msn.quote:Op donderdag 6 mei 2010 17:27 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Oh, ze zet bij jou niet de webcam aan? Ik begrijp al hoe het ervoor staat.
Een plaatje zal me niet opvrolijken. Deze pijn is blijvend.quote:
Zelfs ik heb Skylark. op msnquote:Op donderdag 6 mei 2010 17:34 schreef Skylark. het volgende:
Mensen die mij niet op MSN hebben. I pity your soul.
quote:Op donderdag 6 mei 2010 17:34 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Een plaatje zal me niet opvrolijken. Deze pijn is blijvend.
Poor me.quote:Op donderdag 6 mei 2010 17:34 schreef Skylark. het volgende:
Het komt wel goed, schatje.quote:Op donderdag 6 mei 2010 17:34 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Een plaatje zal me niet opvrolijken. Deze pijn is blijvend.
Ja maar jij doet ook alles om veel msn contacten te hebben.quote:Op donderdag 6 mei 2010 17:34 schreef Skylark. het volgende:
Tinychat is alleen in de avond leuk, nu heb ik geen tijd om het in de gaten te houden, veel te snelquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |