Ook van dr zusje? Goeie deal.quote:
Ik heb ze nog niet geluisterd maarquote:
Dat hele album van Passion Pit is tofquote:
AAAh dat nummerquote:Op donderdag 6 mei 2010 16:56 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Dat hele album van Passion Pit is tof
Maar die link die ik plaatste van Atlantic Ocean - Waterfalls, ik weet zeker dat iedereen dat nummer kent alleen niet van naamwel naar 1:30 gaan ofzo
Ik dacht dat dat nummer van de Chemical Brothers was.quote:Op donderdag 6 mei 2010 16:56 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Dat hele album van Passion Pit is tof
Maar die link die ik plaatste van Atlantic Ocean - Waterfalls, ik weet zeker dat iedereen dat nummer kent alleen niet van naamwel naar 1:30 gaan ofzo
Krijgen we dadelijk die klapmongool weer in de SC.quote:Op donderdag 6 mei 2010 16:56 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Lam0n. heeft weer een nieuwe chick
Veel effectiever
Mensen die denken dat er 1 iemand op zijn account zitquote:Op donderdag 6 mei 2010 16:58 schreef Bragi het volgende:
[..]
Krijgen we dadelijk die klapmongool weer in de SC.
quote:Op donderdag 6 mei 2010 05:52 schreef Lamon. het volgende:
Net thuis en er wordt ook voor me "ge-F5"-d op nomaL, "iemand", en hoe je t ook noemt, dus koppen dicht.
(btw, mensen die nog steeds denken dat er 1 persoon op dit account zit...)
Trusten, losers.
Hij laat ook F5'en op klapmongool.quote:Op donderdag 6 mei 2010 16:58 schreef Bragi het volgende:
[..]
Zou ik niet zo zeggen. Op klapmongool wordt ook geF5ed.quote:Op donderdag 6 mei 2010 16:58 schreef Bragi het volgende:
[..]
Dus... wanneer kan ik langskomen?quote:Op donderdag 6 mei 2010 16:57 schreef reetveter het volgende:
[..]
Hebben ze standaard. En wel meer van die ongein
ACCOUNTSHARINGquote:Op donderdag 6 mei 2010 16:59 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Mensen die denken dat er 1 iemand op zijn account zit![]()
[..]
Hihi.quote:Op donderdag 6 mei 2010 16:59 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zou ik niet zo zeggen. Op klapmongool wordt ook geF5ed.
Bizarquote:Op donderdag 6 mei 2010 16:59 schreef Lakitu het volgende:
[..]
[..]
Mensen die serieus geloven wat hij zegt.quote:Op donderdag 6 mei 2010 16:59 schreef Lakitu het volgende:
[..]
[..]
quote:
Sorry, ik vond Chai's grap beter.quote:Op donderdag 6 mei 2010 16:59 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zou ik niet zo zeggen. Op klapmongool wordt ook geF5ed.
Je kan altijd langskomen. Binnenkomen is een ander verhaal.quote:Op donderdag 6 mei 2010 16:59 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dus... wanneer kan ik langskomen?
Ja, maar dat krijg je wel pas de 18e want dan krijg ik mijn rente en met die rekening kan ik alleen overboeken. Of ik stuur het in een envelop naar Groningen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |