We zijn er wel heengelopen maar kwamen niet verder dan die Ben&Jerry's kraam. Ik heb 't serieus nog nooit zo druk gezien op Lowlands als bij the Prodigy vorig jaar.quote:
Oh, ik was er ook al bij de voorgaande optredens dat scheelde wel. Het was inderdaad echt heeel erg druk. heel die tent stond vol en beide heuvels en daarachter nog. Toen ik weg wilde moest ik mensen echt duwen.quote:Op donderdag 6 mei 2010 15:57 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
We zijn er wel heengelopen maar kwamen niet verder dan die Ben&Jerry's kraam. Ik heb 't serieus nog nooit zo druk gezien op Lowlands als bij the Prodigy vorig jaar.
Maargoed, ik heb ze in 2005 al eens gezien, dat scheelt.
Ja dat hou ik allemaal niet bij johquote:
Ja vond ik ook. Maar dat vond ik in 2005 toen ook al, en toen was het echt laaaaaaang niet zo druk. Maar volgens mij was LL toen sowieso niet uitverkocht.quote:Op donderdag 6 mei 2010 15:59 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Oh, ik was er ook al bij de voorgaande optredens dat scheelde wel. Het was inderdaad echt heeel erg druk. heel die tent stond vol en beide heuvels en daarachter nog. Toen ik weg wilde moest ik mensen echt duwen.Ze zijn wel tof live.
Het boeit me wel maar ik leef van dag tot dagquote:Op donderdag 6 mei 2010 16:04 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Waarom moet die vriend van je dan een tv neerzetten als het je toch niet boeit verder
quote:Op donderdag 6 mei 2010 11:37 schreef L.no het volgende:
[..]
Dit is KPD niet. Jongeren willen ook tot hun trekken komen.
Ik wil dat best een keer doen hoor, maar dan komen er vast andere wolvenshirtdragers naar me toe.quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |