Ik moet The Prophet zien live. Laat me. En de rest checken we wel nog.quote:Op donderdag 6 mei 2010 15:38 schreef Japsnars het volgende:
[..]
The Prophet
Ik zou sowieso naar:
Dirty South
HouseQuake
Steve Aoki ()
Fedde le Grand
Kim Fai
Boys Noize ()
Mightyfools
Ben Westbeech
Joost van Bellen ()
Gaan.
Die dirty dutch dj's zitten ook nog wel een aantal goede tussen maar die draaien hier wel vaker.
3 zelfs, Soulwax/2manydj's en justice 4, Guetta/Daft Punk en Tiga 5quote:
The Best Of.quote:Op donderdag 6 mei 2010 15:41 schreef Smart_ass het volgende:
Wat vinden jullie het beste album van Radiohead?
Venga Boys, alles.quote:
Vengaboys hoort aan elkaar !quote:Op donderdag 6 mei 2010 15:40 schreef Japsnars het volgende:
[..]
T Spoon en de Venga Boys, het staat er echt
Bij mij staat Daft Punk evenhoog als Boys Noize en Guetta er net iets onder.quote:Op donderdag 6 mei 2010 15:41 schreef Japsnars het volgende:
[..]
3 zelfs, Soulwax/2manydj's en justice 4, Guetta/Daft Punk en Tiga 5
quote:Vrijdag 25 juni De Doelen
20.30 uur ?
22.00 uur Dj. Roog
23.30 uur Sunnery James & Ryan Marciano
quote:Vrijdag 25 juni Flater
19.00 uur Vince Vega
20.30 uur Hardwell
22.00 uur Vato Gonzalez
23.30 uur Quintino + Mc. Zawdi
Mmm ik heb mijn itunes hier niet dus ik kan niet even checken. Ik vind Kid A t tofst denk ik. Hail to the Thief begin ik ook steeds meer te waarderen.quote:Op donderdag 6 mei 2010 15:43 schreef Maisnon het volgende:
van Kasabian vind ik de oude albums ook leuker.
Van Radiohead vind ik the Bends het leukst, dan In Rainbows, dan OK Computer en dan Kid A
Ja zo typte ik het zelf ook de eerste keerquote:Op donderdag 6 mei 2010 15:42 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Vengaboys hoort aan elkaar !![]()
![]()
Ik ging laatst uit met een vriendin, ging ze bij die gast die draaide Vengaboys aanvragen. Je zag die mensen in die kroeg echt zo kijken van wtf is dit toen die dj het opzette. Geweldig.
Fuck yeah, dat was echt supernice.quote:Op donderdag 6 mei 2010 15:44 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Net als 2manydj's.![]()
Ik denk dat ik The Bends of Ok Computer het beste van Radiohead vindt.
Heel tofquote:
Die heb ik verdomme op zowel LL als Werchter niet gezienquote:
Dat is de David Guetta Chick.quote:Op donderdag 6 mei 2010 15:46 schreef 2NutZ het volgende:
Wie is eigenlijk die chick van die David Guetta clips?
Boh da's klote menG. Want ze waren echt goed.quote:Op donderdag 6 mei 2010 15:46 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Heel tof
Op Werchter waren ze wel beter
[..]
Die heb ik verdomme op zowel LL als Werchter niet gezien
Op werchter traden ze gelijk met Boys Noize op en op LL wilde een vriend van me iets op de mainstage zien; dus toen heb ik maar 5 minuten 2manydjs gezien
PENDULUM.quote:Op donderdag 6 mei 2010 15:47 schreef ynuhh het volgende:
Boemklatsch! staat ook wel garant voor een heerlijke set.
Weet ik.quote:
Omdat wij die eerst hebben gehoord en jij denk ik ernaquote:Op donderdag 6 mei 2010 15:46 schreef Skylark. het volgende:
Hoe kun je nou die 2 oersaaie albums zonder identiteit van Kasabian leuker vinden dan WestRyder
Pauper
Lunatic
Asylum
met titels als Take Aim, Underdog, Where did all the love go, Fire, Vlad the Impaler, Road Kill Cafe en Cunny Grope Lane.
Ja dat hoorde ik die 5 minuten ookquote:Op donderdag 6 mei 2010 15:47 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Boh da's klote menG. Want ze waren echt goed.
Ik vind jou een fistpumper, jij moet bij the fistpumpstage.quote:Op donderdag 6 mei 2010 15:48 schreef reetveter het volgende:
Ik sta toch constant bij dancestage of die met electro. THe prophet heb ik al te vaak gezien
Dan nog.quote:Op donderdag 6 mei 2010 15:48 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Omdat wij die eerst hebben gehoord en jij denk ik erna
Je hebt die andere twee gewoon niet goed genoeg geluisterd.quote:Op donderdag 6 mei 2010 15:46 schreef Skylark. het volgende:
Hoe kun je nou die 2 oersaaie albums zonder identiteit van Kasabian leuker vinden dan WestRyder
Pauper
Lunatic
Asylum
met titels als Take Aim, Underdog, Where did all the love go, Fire, Vlad the Impaler, Road Kill Cafe en Cunny Grope Lane.
Balkan Beatsquote:Op donderdag 6 mei 2010 15:47 schreef ynuhh het volgende:
Boemklatsch! staat ook wel garant voor een heerlijke set.
Ik ging halverwege Prodigy weg, omdat al die naakte mannen in het voorvak me daar echt 20 keer omgeduwd hebben met pitten.quote:Op donderdag 6 mei 2010 15:48 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja dat hoorde ik die 5 minuten ook
Ik weet het alweer, we gingen even terug naar de camping om te eten, vervolgens wilde ik naar 2 Many DJ's maar die vriend en allerlei chicks die hij kende, wilde niet mee. Dus uiteindelijk heb ik er; onderweg naar the Prodigy; maar 5 minuten van gehoord
Bedankt.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
Tigaquote:Op donderdag 6 mei 2010 15:41 schreef Japsnars het volgende:
[..]
3 zelfs, Soulwax/2manydj's en justice 4, Guetta/Daft Punk en Tiga 5
Ff downloaden. Zijn set op Werchter was ook tof dit jaarquote:Op donderdag 6 mei 2010 15:51 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Tiga![]()
Deze set van hem bij dancedepartment uit 2006 is zo vet:
http://www.fluctu8.com/accessdata.php?mid=3916-5584
quote:Op donderdag 6 mei 2010 15:51 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Bedankt.IK BEN EEN ZIJ!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kelly Thibaud heet ze.Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
Boemklatsch is meer electro. Op 3voor12 staan een paar livesets van ze, die kan ik wel aanraden.quote:
Ik stond op heel veel verschillende plekkenquote:Op donderdag 6 mei 2010 15:50 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik ging halverwege Prodigy weg, omdat al die naakte mannen in het voorvak me daar echt 20 keer omgeduwd hebben met pitten.Ben wel op tv geweest. Dat wel.
Begint bij 29:00 ongeveer.quote:Op donderdag 6 mei 2010 15:52 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ff downloaden. Zijn set op Werchter was ook tof dit jaar
Ja weet ik, zal straks even luisteren. Maar de Lima afgelopen jaarquote:Op donderdag 6 mei 2010 15:52 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Boemklatsch is meer electro. Op 3voor12 staan een paar livesets van ze, die kan ik wel aanraden.
Ja, ik stond in het voorvak echt helemaal vooraan.quote:Op donderdag 6 mei 2010 15:53 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik stond op heel veel verschillende plekkenEerst stonden we ergens rechts achterin de tent maar langzamerhand werden we steeds verder naar voren gedrukt
Noted.quote:Op donderdag 6 mei 2010 15:52 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
IK BEN EEN ZIJ!
Kelly Thibaud heet ze.
Haha, kutje.quote:Op donderdag 6 mei 2010 15:53 schreef Smart_ass het volgende:
Ik ben niet naar The Prodigy gegaan toen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |