Omdat wij die eerst hebben gehoord en jij denk ik ernaquote:Op donderdag 6 mei 2010 15:46 schreef Skylark. het volgende:
Hoe kun je nou die 2 oersaaie albums zonder identiteit van Kasabian leuker vinden dan WestRyder
Pauper
Lunatic
Asylum
met titels als Take Aim, Underdog, Where did all the love go, Fire, Vlad the Impaler, Road Kill Cafe en Cunny Grope Lane.
Ja dat hoorde ik die 5 minuten ookquote:Op donderdag 6 mei 2010 15:47 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Boh da's klote menG. Want ze waren echt goed.
Ik vind jou een fistpumper, jij moet bij the fistpumpstage.quote:Op donderdag 6 mei 2010 15:48 schreef reetveter het volgende:
Ik sta toch constant bij dancestage of die met electro. THe prophet heb ik al te vaak gezien
Dan nog.quote:Op donderdag 6 mei 2010 15:48 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Omdat wij die eerst hebben gehoord en jij denk ik erna
Je hebt die andere twee gewoon niet goed genoeg geluisterd.quote:Op donderdag 6 mei 2010 15:46 schreef Skylark. het volgende:
Hoe kun je nou die 2 oersaaie albums zonder identiteit van Kasabian leuker vinden dan WestRyder
Pauper
Lunatic
Asylum
met titels als Take Aim, Underdog, Where did all the love go, Fire, Vlad the Impaler, Road Kill Cafe en Cunny Grope Lane.
Balkan Beatsquote:Op donderdag 6 mei 2010 15:47 schreef ynuhh het volgende:
Boemklatsch! staat ook wel garant voor een heerlijke set.
Ik ging halverwege Prodigy weg, omdat al die naakte mannen in het voorvak me daar echt 20 keer omgeduwd hebben met pitten.quote:Op donderdag 6 mei 2010 15:48 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja dat hoorde ik die 5 minuten ook
Ik weet het alweer, we gingen even terug naar de camping om te eten, vervolgens wilde ik naar 2 Many DJ's maar die vriend en allerlei chicks die hij kende, wilde niet mee. Dus uiteindelijk heb ik er; onderweg naar the Prodigy; maar 5 minuten van gehoord
Bedankt.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
Tigaquote:Op donderdag 6 mei 2010 15:41 schreef Japsnars het volgende:
[..]
3 zelfs, Soulwax/2manydj's en justice 4, Guetta/Daft Punk en Tiga 5
Ff downloaden. Zijn set op Werchter was ook tof dit jaarquote:Op donderdag 6 mei 2010 15:51 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Tiga![]()
Deze set van hem bij dancedepartment uit 2006 is zo vet:
http://www.fluctu8.com/accessdata.php?mid=3916-5584
quote:Op donderdag 6 mei 2010 15:51 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Bedankt.IK BEN EEN ZIJ!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kelly Thibaud heet ze.Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
Boemklatsch is meer electro. Op 3voor12 staan een paar livesets van ze, die kan ik wel aanraden.quote:
Ik stond op heel veel verschillende plekkenquote:Op donderdag 6 mei 2010 15:50 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik ging halverwege Prodigy weg, omdat al die naakte mannen in het voorvak me daar echt 20 keer omgeduwd hebben met pitten.Ben wel op tv geweest. Dat wel.
Begint bij 29:00 ongeveer.quote:Op donderdag 6 mei 2010 15:52 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ff downloaden. Zijn set op Werchter was ook tof dit jaar
Ja weet ik, zal straks even luisteren. Maar de Lima afgelopen jaarquote:Op donderdag 6 mei 2010 15:52 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Boemklatsch is meer electro. Op 3voor12 staan een paar livesets van ze, die kan ik wel aanraden.
Ja, ik stond in het voorvak echt helemaal vooraan.quote:Op donderdag 6 mei 2010 15:53 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik stond op heel veel verschillende plekkenEerst stonden we ergens rechts achterin de tent maar langzamerhand werden we steeds verder naar voren gedrukt
Noted.quote:Op donderdag 6 mei 2010 15:52 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
IK BEN EEN ZIJ!
Kelly Thibaud heet ze.
Haha, kutje.quote:Op donderdag 6 mei 2010 15:53 schreef Smart_ass het volgende:
Ik ben niet naar The Prodigy gegaan toen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |