q-tipquote:
Picsquote:Op donderdag 6 mei 2010 16:21 schreef wolvendagen het volgende:
Zo boh dat shirt wat ik heb binnengekregen van de H&M zal Dario ook leuk vinden. Die lage hals valt gewoon tussen mijn borsten.
Ik wilde nog inb4 "pics" plaatsen, maar helaas. Wel typisch dat het dan een vrouw is die de opmerking maakt.quote:
Je komt te mannelijk over.quote:
quote:Op donderdag 6 mei 2010 16:21 schreef wolvendagen het volgende:
Zo boh dat shirt wat ik heb binnengekregen van de H&M zal Dario ook leuk vinden. Die lage hals valt gewoon tussen mijn borsten.
ja, ik was te laat.quote:Op donderdag 6 mei 2010 16:23 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik wilde nog inb4 "pics" plaatsen, maar helaas. Wel typisch dat het dan een vrouw is die de opmerking maakt.
Kudos voor die dokter dan.quote:
En ook heel veel van die enge mensen met glimmend ijzer op hun schoenen en lange jassen enzo.quote:Op donderdag 6 mei 2010 16:26 schreef Mozy het volgende:
Chai en ik hebben gister heel was wolvenshirts gespot.
Het werkt wel.quote:Op donderdag 6 mei 2010 16:23 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik wilde nog inb4 "pics" plaatsen, maar helaas. Wel typisch dat het dan een vrouw is die de opmerking maakt.
Ik heb nog niks gezien, anders.quote:
Jezelf quoten.quote:Op donderdag 6 mei 2010 16:26 schreef Mozy het volgende:
[..]
En ook heel veel van die enge mensen met glimmend ijzer op hun schoenen en lange jassen enzo.
quote:Op donderdag 6 mei 2010 16:21 schreef wolvendagen het volgende:
quote:
En dan nog de typefout niet zien.quote:
Zo een waar je zo om haar heen kan kijken net als bij the Sims?quote:Op donderdag 6 mei 2010 16:30 schreef Chai het volgende:
[..]
Ze is er nog mee bezig, dit worden kwaliteitpics.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |