Naja hoef je in ieder geval niet op zoek naar een andere baan. Voor nu dan.quote:Op donderdag 6 mei 2010 16:38 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nja, probably wel en anders is het nog toedels.
Ja, ik zei ook dat zij dan gewoon kunnen gaan, maar mijn vader had sowieso geen zin om op vakantie te gaan dit jaar.quote:Op donderdag 6 mei 2010 16:38 schreef Japsnars het volgende:
[..]
The fuuuck. Jullie hele gezin blijft thuis omdat jij wil werken?
Joodeeeequote:Op donderdag 6 mei 2010 16:38 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Daar krijg jij vanavond pics van, ja.
Hoeveel moet je er voor hebben?quote:Op donderdag 6 mei 2010 16:38 schreef reetveter het volgende:
[..]
Als je wil kan ik der tel nr wel voor je regelen.
quote:
SO TRUE. Als ajax wint.quote:Op donderdag 6 mei 2010 16:38 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Daar krijg jij vanavond pics van, ja.
quote:Op donderdag 6 mei 2010 16:38 schreef reetveter het volgende:
[..]
Als je wil kan ik der tel nr wel voor je regelen.
Ah. Mijn zusje gaat een week naar een vriendin in spanje en mijn ouders gaan hopelijk ook nog ergens heen. Ik blijf zelf ook gewoon lekker thuisquote:Op donderdag 6 mei 2010 16:39 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja, ik zei ook dat zij dan gewoon kunnen gaan, maar mijn vader had sowieso geen zin om op vakantie te gaan dit jaar.
Ja, dat zei mn vader ook. "Nou gaat ie je gewoon ontslaan omdat ze belde."quote:Op donderdag 6 mei 2010 16:39 schreef Japsnars het volgende:
Ik denk dat als ik ooit werknemers heb, waarvan de moeder moet opbellen om dingen uit te leggen; ik die persoon meteen zou ontslaan
Alhoewel jij in dit geval het natuurlijk wel zelf ook aan hem hebt geprobeerd uit te leggen.
Wat versta jij onder dat Ajax wint?quote:
Wat gebeurt er eigenlijk als Fey bijv. met 1-0 wint? =$ Dan winnen zij vanavond, maar wint Ajax de beker.quote:
IkBenVerliefdOpSanna@gmail.comquote:Op donderdag 6 mei 2010 16:40 schreef reetveter het volgende:
Iedereen met interesse voor de pics pm me je email.
Wait, what. Als je ze doorstuurt krijg je niks, hond.quote:Op donderdag 6 mei 2010 16:40 schreef reetveter het volgende:
Ik was boos op mijn moeder geweest. Maar ik ben een jongen en wat ouderquote:Op donderdag 6 mei 2010 16:39 schreef Japsnars het volgende:
Ik denk dat als ik ooit werknemers heb, waarvan de moeder moet opbellen om dingen uit te leggen; ik die persoon meteen zou ontslaan
Alhoewel jij in dit geval het natuurlijk wel zelf ook aan hem hebt geprobeerd uit te leggen.
Het gaat om de beker, lapzwans.quote:Op donderdag 6 mei 2010 16:41 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Wat gebeurt er eigenlijk als Fey bijv. met 1-0 wint? =$ Dan winnen zij vanavond, maar wint Ajax de beker.
Stuur een pm terug met de jouwe, er zal jailbait ter beloning in zitten.quote:Op donderdag 6 mei 2010 16:40 schreef reetveter het volgende:
Beide wedstrijden he.quote:Op donderdag 6 mei 2010 16:41 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Wat gebeurt er eigenlijk als Fey bijv. met 1-0 wint? =$ Dan winnen zij vanavond, maar wint Ajax de beker.
quote:Op donderdag 6 mei 2010 16:40 schreef reetveter het volgende:
quote:De inbox van reetveter is vol
Ik ga ook naar Berlijn.quote:Op donderdag 6 mei 2010 16:40 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ah. Mijn zusje gaat een week naar een vriendin in spanje en mijn ouders gaan hopelijk ook nog ergens heen. Ik blijf zelf ook gewoon lekker thuis
Wel naar Berlijn, hoffentlich.
Je hebt mijn mail al.quote:Op donderdag 6 mei 2010 16:40 schreef reetveter het volgende:
Haha, dan zit RV gewoon gebakken.quote:
Sowieso, werknemersquote:Op donderdag 6 mei 2010 16:39 schreef Japsnars het volgende:
Zo'n geweldige stadquote:
k. je hoeft niet gelijk te schelden, er zijn mensen daaraan overledenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |