Bevrijdingsfestival in Zwolle. Daar had je ook een Altokeet.quote:Op donderdag 6 mei 2010 16:30 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Jezelf quoten.
En ja, waar waren jullie??![]()
Valt toch wel mee? Het staat wel leuk!quote:
Ik heb 'm opgehesen, nu zit ie op mn knieen.quote:Op donderdag 6 mei 2010 16:32 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Valt toch wel mee? Het staat wel leuk!
Dat wilde ik net zeggen.quote:Op donderdag 6 mei 2010 16:32 schreef Maisnon het volgende:
en die clip van Star Guitar is echt briljant
Dan doe je er toch iets onder?quote:Op donderdag 6 mei 2010 16:31 schreef wolvendagen het volgende:
En nu heb ik hem nog opgehesen, maar na een minuut hangt hij onder mijn tepelniveau
Oh, het is tevens een broek? Handig.quote:Op donderdag 6 mei 2010 16:32 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik heb 'm opgehesen, nu zit ie op mn knieen.
Dat is het ook. Goed gezien dus.quote:Op donderdag 6 mei 2010 16:32 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ziet eruit als zo'n typisch vormloos H&M-ding.
Ahaaaa. Leuk.quote:Op donderdag 6 mei 2010 16:31 schreef Mozy het volgende:
[..]
Bevrijdingsfestival in Zwolle. Daar had je ook een Altokeet.
quote:Op donderdag 6 mei 2010 16:32 schreef Chai het volgende:
BobbyB er lag echt een berg was met wolvenshirts.
Dat vind ik lelijk.quote:
Ja hij is echt supertof, maar 34 had misschien meer op z'n plaats geweest.quote:
quote:
Welke maat is dit dan?quote:Op donderdag 6 mei 2010 16:34 schreef wolvendagen het volgende:
Ja hij is echt supertof, maar 34 had misschien meer op z'n plaats geweest.
Ja, maar als je hem constant op moet hijsen lijkt me dat ook niet handig.quote:
Het moet je staan inderdaad. Bij mij zien dat soort dingen er echt niet uit.quote:Op donderdag 6 mei 2010 16:34 schreef L0t.. het volgende:
Met het juiste lijf zijn die wijde dingen juist![]()
Bij mij denk ik ook nietquote:Op donderdag 6 mei 2010 16:35 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Het moet je staan inderdaad. Bij mij zien dat soort dingen er echt niet uit.
quote:Op donderdag 6 mei 2010 16:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Mensen die dagjes vrij zijn, terwijl ze dingen moeten doen, zoals aanwezig zijn.
Ja, dat we niet op vakantie gaan omdat ik die baan heb. Wat ook echt waar is, want ik heb gezegd dat ik daarom niet op vakantie wil, En hij was verbaasd dat dat zo was en hij snapte dus wel waarom ik zo reageerde.quote:Op donderdag 6 mei 2010 16:35 schreef L0t.. het volgende:
Wd, wat had je moeder nou trouwens nog tegen je baas gezegd?
?quote:
Ja, walgelijk.quote:Op donderdag 6 mei 2010 16:36 schreef BobbyB het volgende:
[..]En dan niet vrij vragen, maar het gewoon mededelen.
Maar krijg je nu dan wel vrij of doet ie nog moeilijk?quote:Op donderdag 6 mei 2010 16:36 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja, dat we niet op vakantie gaan omdat ik die baan heb. Wat ook echt waar is, want ik heb gezegd dat ik daarom niet op vakantie wil, En hij was verbaasd dat dat zo was en hij snapte dus wel waarom ik zo reageerde.
Iets te glinsterig voor mijquote:
Maar hoeoz snapt die het dan wel. Maar toen jij he tzei niet?quote:Op donderdag 6 mei 2010 16:36 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja, dat we niet op vakantie gaan omdat ik die baan heb. Wat ook echt waar is, want ik heb gezegd dat ik daarom niet op vakantie wil, En hij was verbaasd dat dat zo was en hij snapte dus wel waarom ik zo reageerde.
Ik moet ook dingen doenquote:Op donderdag 6 mei 2010 16:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Mensen die dagjes vrij zijn, terwijl ze dingen moeten doen, zoals aanwezig zijn.
Nja, probably wel en anders is het nog toedels.quote:Op donderdag 6 mei 2010 16:37 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Maar krijg je nu dan wel vrij of doet ie nog moeilijk?
Studds glinsteren niet. Oetlul.quote:
En ze is al zo oogverblindend.quote:
Hmm oké, en mag je nu vrij zijn? Of wil je daar überhaupt niet meer werken?quote:Op donderdag 6 mei 2010 16:36 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
The fuuuck. Jullie hele gezin blijft thuis omdat jij wil werken?quote:Op donderdag 6 mei 2010 16:36 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nog maar een paar uurtjes, rvquote:
Omdat sommige mensen nu eenmaal jongere mensen niet serieus nemen.quote:Op donderdag 6 mei 2010 16:37 schreef reetveter het volgende:
[..]
Maar hoeoz snapt die het dan wel. Maar toen jij he tzei niet?
Misschien omdat mijn moeder erbij zei dat we daarom niet op vakantie gingen oid.quote:Op donderdag 6 mei 2010 16:37 schreef reetveter het volgende:
[..]
Maar hoeoz snapt die het dan wel. Maar toen jij he tzei niet?
Daar krijg jij vanavond pics van, ja.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |